Se on uusi harrastukseni.
Alan lukea kirjoja
16
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuore ja tulikuuma Jållulehti odotaakin sinua jo kirjastossa 🥸
- Anonyymi00008
En osannut arvata että lukuharrastus olisi nöin antoisa 🥰
- Anonyymi00002
Minä en lue kuin pankkikirjaa, sieltäkin vain luvut maitotileistä ja mehtärahoista...
- Anonyymi00003
En ole ikänään lukenut ainuttakaan kirjaa. Mikä olisi näin aloittelijalle sopiva kirja ensimäiseksi luku kirjaksi ? 🤔
- Anonyymi00004
Raamattu. Se on Jumalan sanaa ja elämme lopunaikoja muutenkin.
- Anonyymi00005
Jållu...
- Anonyymi00011
Kysy tekoälyltä.
- Anonyymi00006
Eikö jallu ole lehti ?
Kirja vinkki kiitos ?- Anonyymi00007
Jållun vuosikerta kansiin koottuna on jållukirja.
- Anonyymi00009
Ihan vakavasti ottaen, niin kirjojen lukeminen on hyvä ja kannatettava harrastus. Mikäli hyvää huumoria haluat, niin tutustu heti ja välittömästi Arto Paasilinna tuotantoon. En muista niistä kuin yhden huonommin kirjoitetun mikä johtunee kiireestä, mutta muut ovat hyvää mielikuvitusta. Vakavampaa ja erinomaista sisältöä voi löytää mm. Sinuhe egyptiläisestä (kuin muistakin Waltarin kirjoista) mikä aikoinaan teki minuun järisyttävän vaikutuksen! Näissä ei mene lukemiseen käytetty aika hukkaan!
- Anonyymi00010
Karl Marx Pääoma. Sillä on hyvä aloittaa.
- Anonyymi00012
Aivan. Hans Selon Diiva on kyllä niin erinomaista tekstiä ettei sille pärjää oikein tämän palstan kirjoituksetkaan. 😆 Siitä on ties jo kymmeniä vuosia kun sen luin, mutta näin muistelen!
- Anonyymi00013
Mein Kampf (A.Hitler, Saksa)
- Anonyymi00014
Kirjaston vessassa on tullut käytettyä Kalle Päätaloa. Joskus myös Sartren Inhoa.
- Anonyymi00015
Lukusuositus; John Lennon: Panee omiaan & Hispanialainen jakovainaa
- Anonyymi00016
Lääkärissä Saran alapäästä paljastui, mitä puoliso oli tehnyt Ilmeisesti hän oli nähnyt tällaista ennenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735860KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2744730Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro131412- 1051347
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1071248Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191201