Useesti saunottu varsinkin vanhempien mökillä ja niiden kämpilläkin siskon ja siskon miehen kanssa kolmisin,Sisko 29 v sen mies 29 ja minä 31, Minä sinkkuna
Nyt pari viikkoa aikaa menin siskon ja sen miehen luo muutaman oluen juoneena kylään. siellä ei sit ollutkaan miehensä kotona, Oli lähtenyt kavereiden kans viikonlopuksi rentoutuun työkaverinsa mökille, Siis ryyppään ;)
Kello oli jotai kuuden seitsemän välillä illalla kun menin sinne ,Tarkoitus oli mennä baariin sitten sieltä.
Siskokin siinä oli maistellut alkoholi juomia varmaan jo muutamia kun tuntui juttua riittävän hyvin ;) oli laittanut saunan lämpeneen niin kuin yleensä perjantai iltana monet saunookin..Siinä istuttiin ja juotii olutta.
Aikamme istuessa ja jutellessa sisko kysyi minulta että käynkö saunassa,Minä innokkaana saunojana tietenkin että kyllä se sauna aina minulle kelpaa.
sisko keräsi tölkit pois pöydältä , Meni makuuhuoneeseen riisui siellä itsensä ja oli laittanut pyyhkeen ympärilleen ja toi nakkasi minulle pyyhkeen ja sanoi että sauna lämmin ei ku löylyihin.
Minä siinä että no mitä se jussi (sen mies ) sanoo jos me yhdessä saunotaan, Katsahti mua ja sanoi että mistä se tietää kenen kanssa oon saunonut ja onhan me kolmestaankin oltu saunassa että mitä siinä pahaa on.
Minä sanoin et käväsen parvekkeella tupakalla ensin ja tulen sitten saunaan, otin tupakan ja oulen mukaan, menin polttamaan ja siinä mietiskelin että miten tuossa käy kun kahdestaan siellä kun kolmestaankin joskus ollut vaikeaa pitää katsetta erossa siskostani.
Riisuin sitten ja menin suihkun kautta lauteelle olut mukana,Sisko siellä rennosti istui joi olutta ja oli kuin ennenkin mitään peittelemättä ujostelematta lauteella.Istahdin viereen nakkasin vähän vettä kiukaalle, avasin sitten tölkin ja join sitä.
siinä sitä sitten oltiin juotiin juteltiin heiteltii välillä vettä kiville.
Siinä sitten alkoi sisko kysellä että no mikä se on ku n et ketään nyt kumppania ole löytänyt kun silloin aikoinaan sinulla oli jatkuvasti joku mukana . Katsoin siskoani ja tuumasin että kyllähän se olis tietty joku mukava löytääkin että sais hellyyttäkin välillä. Siitäpä se sitten lähtikin juttu parisuhde keskustelusta, Sisko siinä alkoi sit avautui heidän suhteestaan että kyllä se on aika hiljaiseksi mennyt jo meilläkin se puoli tuolla makuuhuoneessa.
Minä että no mikä sen saanut jo loppumaan kun ettehän te hirveen kauaa ole vielä edes olleet yhdessä,se siihen että se vaan ei oikeen enää suju että meillä vähän kai sellainen avoin vapaa suhde tyyli tullut,Kumpikaan ei paljoo kysele toisen menemisistä olemisista.
Katsoin ja Kysyin sitten siinä että onko siis tullut käytyä ulkopuolella suhdetta harrastamassa. Myönsi suoraa että kyllä olen käynyt välillä .
Sanoin että no juu,ei varmaan sinun näköisen naisen ole vaikea saada vierasta jos haluja löytyy. Sisko siinä hymyili ja otti olutta ja näin heti että mietiskeli mitä sanoa.
sitten se siinä otti uudestaan aika pitkän kulauksen olutta,Näin että sillä halutti jotain Kysyä mutta vielä empi sitä.
Sitten se sanoi että käydäämpä jäähyllä välillä ja hakemassa lisää juomista,Niimpä suihkun kautta pyyhe päälle ja mentiin olohuoneeseen hetkeksi istumaan.
Hetken istahdettiin ja katsottiin kun telkkarista tuli jotain ohjelmaa.
Sisko meni edeltä saunaan menin kohta perässä sinne lauteelle istumaan myös.,
Siinä sitten avattiin purkki ja heitin vettä kiukaalle,
Sisko alkoi siinä kertomaan kysymään että muistatko vielä mitä muutama vuosi sitten tapahtui mökillä kesällä,. Käännyin katsomaan ja sanoin että muistan hyvinkin sen oli ihan mukava vkl, että miks nii ;). vastasi että tuli vain tässä mielen kun kaksin ollaan taas tässä lähes samassa tilanteessa, Mä että no juu aikalailla samanlainen oli oltiin juotu silloinkin,Siinä vaiheessa minulla alkoi kummasti heräämään alapää.Otin ryypyn,, mietin mitä sanon, sitten jonkina ajan päästä sanoin että miltähän se tuntuisi nyt vähän näin aikuisena samanlailla nauarahdin.
Sisko totesi siihen vaan hymyillen että ei kai se varmaan sen huonommalle kuin silloinkaan. Katsoin siskoa ja sen rintoja, Nännit nöpötti kivasti jo sen näköisesti että taisi olla herkillä. Itsellä alkoi enemmän kohoamaan etumus, Vein käden siitä sen tissille eikä vastustellut tekemistäni, Kysyin sitten siinä että haluttaisiko kokeilla tässä se sama kuin silloin. Nyökytti päätään ja sanoi että tässä on reilu kaksi viikkoa aikaa kun on oltu yhdynnässä jussin kanssa, vein sitten käden alapäähän jossa pieni karvoitus,
Siinä aloin sitten klitorista sormella hyväileen ,Kummasti siskonkin käsi meni minun kalulle sitten kohta,Siirrtyimme siitä sitten alemmas,Sisko istui ala lauteelle mä siitä sitten jalat auki ja menin sisään,Homma tehtiin siinä loppuun,, sitten pesulle ja kuivaamaan ja olkkariin nauttimaan iltaa.
Sinä iltana baari reissu jäi siihen oli parempaa tekemistä. jäin yöksi ja yöllä viel kertaallee ja aamullakin sitten piti parsia pikku kankkusessa ;)
saunomista
Anonyymi-ap
2
396
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ihanaa,mukavia hetkiä teille jatkossakin.
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä luulen että jäi molemmilla sellainen tunne että ei ollut ainoa kerta 👌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1376289Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto665211Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143675Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213260Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1082386Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12008Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271608Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne161183- 771131