Minä olen teidän Jumalanne ja annan viimeisen varoituksen! Mikäli ette käänny pois syntiseltä tieltänne ja väkevin rukouksin sekä katuvin mielin käänny puoleeni, voin vannoa että teille käy niin kuin Kälviällä! Kuulkaa siis sana ja sitä kammionne hiljaisuudessa tutkien! Näin puhuu Herran totinen profeetta minkä minä olen tehtäväänsä voidellut:
Sillä katso, hetki on lyöty, jolloin Kälviän ylle lankeaa varjo!
Minulle tuli Herran Sana, kellon näyttäessä aikaa 15.13 kahdeskymmeneskuudes päivä tammikuuta armon vuponna 2026. Tämän kaiken sain hengessäni kuulla:
On tullut aika, jolloin Jahve kääntää vihan täyttämän katseensa kohti Käläviää! Ensin taivas repeää yllä kirkon. Ei sada mannaa, vaan Jahve poimii äärettömästä avaruudesta rangaistuksen kivekset ja sinkoaa ne kohti Kälviän sydäntä kuin valtavat moukarit. Peltikatot rutistuvat kuin tyhjät tölkit, maantie murtuu ja nousee pystyyn merkiksi tuhosta. Mikään piilo ei ole kyllin vahva suojellakseen niitä, jotka luulivat olevansa turvassa peruskallion päällä. Mutta kun kivisade on tauonnut ja hiljaisuus laskeutunut raunioiden ylle, alkaa viimeinen näytös. Kälviänjoki, tuo tavallisesti uomaansa nöyrästi tyytyvä puro, saa Jahvelta käskyn nousta uomastaan, eikä se nouse hitaasti, vaan kumpuaa syvyyksistä kuin vihaisen jumalan hengitys. Se nousee kymmenen kyynärää, se nousee kaksikymmentä metriä, se on seinämä, joka pyyhkii pois muistonkin entisestä. "Ja katso, missä ennen oli maa, siellä vallitsee nyt tyyni ja pohjaton ulappa. Kälviä on pyyhitty pois kartalta, upotettu vesimassoihin rangaistuksena siitä, etteivät he uskoneet ihmeiden mahdollisuuteen ennen kuin se oli liian myöhäistä."
Kälviän kirkon tornin huippu jääköön viimeiseksi merkiksi, joka katoaa aaltoihin, kunnes vain lokkien huuto ja veden liplatus muistuttavat paikasta, joka kerran oli: Käläviä! 😭
Näin sanoo Herra lieksalaisille!
25
211
Vastaukset
- Anonyymi00001
Linkki kaikkein luotettavimman tuntuisten profeettain sivulle missä pyhät kirjoitukset ovat maailmalle nähtävillä ja ihmiskunnalle tiedoksi saatettu: https://keskustelu.suomi24.fi/t/19253545/silla-katso-hetki-on-lyoty-jolloin-kalvian-ylle-lankeaa-varjo!
- Anonyymi00002
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset/profetiat 😇Väkevää ja pyhää Herran sanaa, mutta unohtaa ei sovi jo aiemmin jo toteutuneita profetioita: https://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu-toteutuneet.html😇
- Anonyymi00003
Jumala sanoo; Se loppuu pircan lipitys ja sipuliteen syönti lieksalaisilta jos että ossoo immeisiks olla! Amen!
- Anonyymi00006
Näin sanon minä:Jumalan pilkka kostautuu.tehkää.parannus synneistänne pyytämällä ne anteeksi Jeesuksen Kristuksen risti kuolon kautta kautta Jumalalta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Näin sanon minä:Jumalan pilkka kostautuu.tehkää.parannus synneistänne pyytämällä ne anteeksi Jeesuksen Kristuksen risti kuolon kautta kautta Jumalalta.
Kuolon kautta kaikki kuljetaan, ollaanpa tehty syntiä taikka ei.
Lyhyessä elämässä on mukavampi elää synnissä kuin synnittä, aika kuluu todellakin paremmin. - Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kuolon kautta kaikki kuljetaan, ollaanpa tehty syntiä taikka ei.
Lyhyessä elämässä on mukavampi elää synnissä kuin synnittä, aika kuluu todellakin paremmin.Kadotuksessa aika kuluu sitäkin hitaammin, mutta sillä ei ole merkitystä, sillä sitä tulee loputtomasti lisää, eikä Piru väsy sinun tökkimiseesi hehkuvalla hiilihangolla.
- Anonyymi00008
»Sen tähden minä sanon teille: älkää huolehtiko hengestänne, siitä mitä söisitte tai joisitte, älkää ruumiistanne, siitä millä sen vaatettaisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet? Katsokaa työttömiä: eivät ne kylvä, eivät ne leikkaa eivätkä kokoa varastoon, ja silti teidän taivaallinen kelanne ruokkii ne. Ja olettehan te paljon enemmän arvoisia kuin linnut! Kuka teistä voi murehtimalla lisätä elämänsä pituutta kyynäränkään vertaa?
- Anonyymi00009
Dynaamista ja vahvaa ilosanomaa! Työtön on voittaja 🙏
- Anonyymi00010
Tarkka käännös menee näin....
Katsokaa työttömiä: eivät ne kylvä, eivät ne leikkaa eivätkä kokoa varastoon, ja silti teidän taivaallinen kelanne ruokkii ne. Ja olettehan te paljon enemmän arvoisia kuin työkyrit! Kuka teistä voi työtä tekemällä lisätä elämänsä pituutta kyynäränkään vertaa? - Anonyymi00011
Se on oleva suuri ja kauhistuttava päivä, jolloin Lieksan nimi pyyhitään pois olevien kirjoista, ja vain savu ja tuhka todistavat paikasta, joka kerran oli.
Kääntykää, kääntykää vielä kun henki teissä on, sillä tuomion malja on jo kukkuroillaan ja se kaadetaan teidän yllenne viipymättä!
Tuon kaiken minä hengessäni näin, ja ruumiini vapisi kauhusta, sillä se, mikä on tulossa, on hirvittävämpi kuin yksikään ihmissilmä on koskaan nähnyt.
Halleluja! Kiitos Herralle! Amen. sela - Anonyymi00012
Minulle tuli tämä Herran sana menneenä yönä ja kuulin äänen sanovan: Kirjoita ylös kaikki minkä kuulet että sen aamulla internetin palstalle toimittaisit. Niin minä tein ja nöyrästi Jahven käskyä noudatan:
Ensimmäinen vihan malja on koetteleva tänään lieksalaisia koska uppiniskaisia ovat, eivätkä pois tahdo kääntyä siltä tieltä, mikä kadotuksen ikuiseen kärsimykseen on heidät johtava! Itku ja hammasten kiristys on siellä oleva! Pörssisähkön hinta ampaisee yli 40 senttiin! Tämä on ensimmäinen vitsaus todisteeksi että uskoisitte!
Vielä on kuitenkin mahdollisuus tehdä parannus, ja jos taivaalliset joukot, ne jotka kulkuanne vartioi, huomaavat synnillisen ja riettaan menon yhä jatkuvan, vuodatetaan Jahven toinen vihan malja: Lieksanjoen virta kuivuu, ja saastaiset henget kokoavat joukkonsa taisteluun tehdäkseen tietä Nurmeksen suunnasta tuleville joukoille!😱 Tämä on toinen Jahve-Herran maljatuomio, ja rukoilkaa väkevästi suurten VOI-huutojen kera ettette tätä tulisi kokemaan!- Anonyymi00013
".. tehdäkseen tietä Nurmeksen suunnasta tuleville kuninkaille."
- Anonyymi00014
"Sanoo herra". Entä mitä rouva sanoo?
- Anonyymi00015
Minä olen nähnyt Herran! Minun sydämeni riemuitsee Herrasta!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä olen nähnyt Herran! Minun sydämeni riemuitsee Herrasta!
Jatkisko se taas siellä...?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jatkisko se taas siellä...?
Eikö tuo "herrasta iloitseminen" ole hyvinkin yleistä lieksalaisten miesten keskuudessa?🤣
- Anonyymi00020UUSI
Entä mitä narri sanoo?🤔
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eikö tuo "herrasta iloitseminen" ole hyvinkin yleistä lieksalaisten miesten keskuudessa?🤣
AIDSHOMO
- Anonyymi00027UUSI
Mitäkö sanoo rouva..tuosta https://www.facebook.com/reel/865015196383166 kun kuuntelet niin siitä se seleviää!
- Anonyymi00018
Haluaisin päästää VOI huudon 🙋♂️
- Anonyymi00021UUSI
Täällä ei VOIVOTELLA laitetaan 3kk karenssia.
t kelan pimut ja sossu ässä - Anonyymi00022UUSI
Ensimmäinen voi-huuto on ohi. Mutta sen jälkeen tulee vielä kaksi huutoa!
..sirotteli lieksalainen tuhkaa päähänsä ja repäisi pitkäliepeisen, hihallisen ihokkaan, joka hänellä oli yllänsä, pani kätensä päänsä päälle ja meni. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ensimmäinen voi-huuto on ohi. Mutta sen jälkeen tulee vielä kaksi huutoa!
..sirotteli lieksalainen tuhkaa päähänsä ja repäisi pitkäliepeisen, hihallisen ihokkaan, joka hänellä oli yllänsä, pani kätensä päänsä päälle ja meni.Eli kolme VOI huutoa yhteensä, se on sitten 9kk karenssia. Tai laitetaan samantien 10kk.
t kelan pimut - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eli kolme VOI huutoa yhteensä, se on sitten 9kk karenssia. Tai laitetaan samantien 10kk.
t kelan pimutKarennsit ei haittaa, sillä lieksalaiset on valmiita kärsimään köyhyyttä ja kurjutta tietäen että se hyödyttää muita! 👍
Selvitimme, mitä Suomen rahoille tapahtuu kehitysmaissa. Pysäyttävät tiedot tulevat nyt ensimmäistä kertaa julkisuuteen. Suomen rahaa on kateissa jopa satojatuhansia euroja Somaliassa ja muissa kehitysmaissa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1473d075-d8b6-4bc8-bc97-bcdf7d9c7330 - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Karennsit ei haittaa, sillä lieksalaiset on valmiita kärsimään köyhyyttä ja kurjutta tietäen että se hyödyttää muita! 👍
Selvitimme, mitä Suomen rahoille tapahtuu kehitysmaissa. Pysäyttävät tiedot tulevat nyt ensimmäistä kertaa julkisuuteen. Suomen rahaa on kateissa jopa satojatuhansia euroja Somaliassa ja muissa kehitysmaissa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1473d075-d8b6-4bc8-bc97-bcdf7d9c7330Lisää kotimaisin voimin!
Somen kauniin kulissin takaa paljastui kikkailua Kelan tuilla – yli 10 000 e/kk tienestit https://www.is.fi/viihde/art-2000011719481.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3574196Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1333692Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92401Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112224Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1501881- 1181779
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181778Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti571281Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1531061