Olen vähän keventänyt pörssisalkkua ja tutkinut asuntojen hintoja. Näyttäisi olevan vielä laskussa mutta jos ensi vuonna oltaisiin lähempänä pohjaa.
Nyt asuntomarkkinoilta on hype kaukana. Kannattaa ostaa sellaista joka on halpaa eikä sellaista jota kaikki muut ovat ostamassa.
Pörssiosakkeita myyty, käteistä tilillä
4
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muistuttaisin yhdestä tärkeästä asiasta: Omasta saa kyllä haaveilla, mutta vuokrat on mksettava ajallaan. Muuten ei hyvää heilu.
- Anonyymi00002
Saatat ollakin, voittaja mutta et asuntomarkkinoilla vaan mahdollisesti viisaan ratkaisun tekemällä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19251898/porssipeli-on-tanaan-samaa-kuin-pistaisit-rahasi-bitcoiniin-siksi-haansin-rahat-on-pankissa-
fiksu ottaa rahat pois, korkki-ruuvvien pelistä, missä hölmöt ainakin tyhjennetään rahoista. Samaa yrittivät ja onnistuivatkin, asuntokeinottelussa !
Nyt on kuspiät umpi-veloissa ja porrrrrvari ei jaa muuta kuin lopputilejä, PETOS-purran avituksella ! huono juttu, ei kö totta
t. haans - Anonyymi00003
Ei kannata omaa ostaa. Omistamisen vastuu on kova ja Kelasta ei saa sitten enää rahaa.
- Anonyymi00004
Niin ja ottakaa huomioon että omassa joutuu pihatalkoisiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733401Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031693- 681259
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991087Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is1991071- 581051
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511000- 63971
- 42827
- 51815