Yksi, ei voimasanoja
Kaksi, sä saat keksiä lisää
😘
Säännöt rakkaudelle
13
206
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kai sitä joskus pitää tuulettaa.
- Anonyymi00011UUSI
En minä ainakaan haluaisi elämääni miestä, joka kiroilee.
- Anonyymi00002UUSI
Ei kannata lähteä säännöistä.
- Anonyymi00003UUSI
2. Ei muita usapuolia
- Anonyymi00004UUSI
3. Joka aamu ja ilta s*ksiä.
- Anonyymi00005UUSI
Nainen ei sitten nalkuta.
- Anonyymi00006UUSI
Ei lasketa, ei ollut nroa 🤣
Ei saa sanoa samaa uudestaan.
- Anonyymi00007UUSI
Tosi hyvä sääntö ja noudatan sitä mielelläni, koska se on hyvä. Mun päässä meillä on jo ollut näitä muutama ja ne ovat olleet kanssa hyviä, ellei jopa parempia, en vain kuollaksenikaan muista, mitä ne olivat!
- Anonyymi00008UUSI
Yksityisyyden kunnioitus.
- Anonyymi00009UUSI
4. Mies voi tehdä töitä, minä siivoon ja kokkaan. Mitä mä just sanoin 😵💫😳
- Anonyymi00010UUSI
Anna puun kaatua, anna.
- Anonyymi00012UUSI
Sivusta: Ei rakkaudelle ole sääntöjä. Se on tunne!
- Anonyymi00013UUSI
Ei rakkautta ei sääntöjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836480Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935382Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143735Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233377Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1943080Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742335Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12098Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451684Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191636- 981346