Haluan vain sinut.
En ole mies kevytkenkäinen
24
377
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi sitten olet siellä jossain? Tuu mun kainaloon jos oot oikeasti tuota mueltä.
- Anonyymi00003UUSI
Onko täällä joku pedofiilin manifesti menossa tänä iltana?
- Anonyymi00004UUSI
Tiedän sen. Se on monista syistä että miks oonkin niin ihastunut suhun.
- Anonyymi00007UUSI
Kiitos rakas tuosta. Sivusta
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiitos rakas tuosta. Sivusta
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 😘
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 😘
Oho, aika kivasti sytämiä rakas. 🧡
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oho, aika kivasti sytämiä rakas. 🧡
Niitä saattoi olla tietty määrä paristakin syystä ❤️🥰🥰❤️
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niitä saattoi olla tietty määrä paristakin syystä ❤️🥰🥰❤️
Kiitos ihana. Pitää nyt nukahtaa välillä hetkeksi. 🧡
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 😘
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
😍😉
- Anonyymi00005UUSI
Balettitossut sulla jalassa?
- Anonyymi00006UUSI
Ihanaa 🧡🧡🧡
- Anonyymi00008UUSI
Et ole mies kevytkenkäinen, oletkin mies lantsareissa.
- Anonyymi00009UUSI
Miksi kirjoitat aina noin kuin olisit mies. Se mies sana on siellä ihan typerästi ja siitä tietää että kaikki on sinulta. Ollut jo hvetti 10 vuotta. Onko se mies edes vaihtunut???
- Anonyymi00012UUSI
Minäkin haluun vain sut. Se alapäävarustelun etsiminen vois kyllä loppua.
- Anonyymi00018UUSI
Kuka taas kuvittelee omiaan?
- Anonyymi00017UUSI
Toista se on täällä! Navettakengissä lompsitaan stana, ja eteenpäin.
- Anonyymi00019UUSI
🥾
☝️😜 - Anonyymi00020UUSI
En oo enää ruskeasilmäinen, mä oon sinisilmäinen!
- Anonyymi00021UUSI
Mitä jos paljastuukin että mies on masentunut, eikä pysty rakkauteen? On vaikka liian välinpitämätön, väsynyt ja itsekäs siksi kun ei vain jaksa?
- Anonyymi00022UUSI
Sitten sen miehen pitää tehdä muutoksia elämässään, että alkaa jaksamaan. Suhde ei sitäpaitsi, eikä pitäisi viedä vaan tuoda niitä voimia ja iloa.
Katso ympärille, että mikä siellä syö energiaa ja vie mielialaa alas? Mihin olet tyytymätön, onko omat tai toisten odotukset liian suuret jne. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sitten sen miehen pitää tehdä muutoksia elämässään, että alkaa jaksamaan. Suhde ei sitäpaitsi, eikä pitäisi viedä vaan tuoda niitä voimia ja iloa.
Katso ympärille, että mikä siellä syö energiaa ja vie mielialaa alas? Mihin olet tyytymätön, onko omat tai toisten odotukset liian suuret jne.Ja kyllä, olen ollut masentunut itsekin. Olen syönyt lääkkeitä masennukseen.
- Anonyymi00024UUSI
https://youtu.be/yKUHT4bksyI?si=wdJ4MUHAq2OXVQ4H nuoremmalle naiselle.
- Anonyymi00025UUSI
"Turner rautakärkikengissä".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1936606Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065503Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2743487Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1273473Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat872455Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32155Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi521892Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191876Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631782- 1011437