Löytääkö sieltä 'uuden" sulhasen, kenen kanssa saisi ne haaveilevansa prinsessa häät, heinäkuussa täyttää 44 vuotta ja haluaa olla prinsessa😂, ymmärrän, että joku 4-5 vuotias haluaa olla prinsessa, ei 43 vuotias. Odotellaan koska tulee taas uusi rakkaus haastattelu johonkin lehteen, ja sen jälkeen ehkä podcastissa, että taas meni vihkoon😂
Martina Espanjassa
60
302
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuka edes tarvii miestä vaivoikseen? Lääkäri Emilia Vuorisalmi, mm. Leppilammen ex-aviovaimona tunnettu, Mikko Koivunkin kanssa tapaillut, oli avoliitossa ja kaksi lasta kahdelle eri miehelle. Meni vuosi sitten kihloihin ja taas otti eron miehestä. Emilia lähentelee jo viittäkymmentä mutta ei vain löydä sitä oikeaa.
- Anonyymi00003UUSI
Ei edes korkea koulutus takaa sitä että pysyy loppuelämänsä suhteessa johon ei itse ole tyytyväinen.
- Anonyymi00004UUSI
Lääkäri Emilia on ollut kerran avioliitossa, kerran avoliitossa, kerran kihloissa, kaksi lasta kahdelle eri miehelle, tapaillut myös muita miehiä, lähentelee viittäkymmentä ja on taas sinkku.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Lääkäri Emilia on ollut kerran avioliitossa, kerran avoliitossa, kerran kihloissa, kaksi lasta kahdelle eri miehelle, tapaillut myös muita miehiä, lähentelee viittäkymmentä ja on taas sinkku.
Miksi aina tää aloituksen tekijä puhuu miesten etsimisestä ? Martina menee koko perheensä kanssa ja kysymys on ennen kaikkea nuoremman tyttären raviharrastuksesta ja kilpailuista paikan päällä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi aina tää aloituksen tekijä puhuu miesten etsimisestä ? Martina menee koko perheensä kanssa ja kysymys on ennen kaikkea nuoremman tyttären raviharrastuksesta ja kilpailuista paikan päällä.
Tärkeintä on ainoastaan aloituksen tekijälle. Martina ja hänen elämänsä kyttääminen ja haukkuminen.
- Anonyymi00009UUSI
Tuo hiihtokuningatar täyttää kohta 48 eli kaikki keinot käyttöön.
- Anonyymi00011UUSI
Hiihtokuningatar tarkoitin 😆.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
No kuule, aloituksen tekijä ei ole terve tapaus. Yksinäiset omassa katkeruudessa ja osattomuudentunteessa elävät ihmiset käyttäytyvät just noin. Eli haluavat edes jossain huomiota itselleen. Tämä on vielä ihan tutkittua tietoa.
- Anonyymi00014UUSI
Mitä ihmeen kunnioittamista siinnä on.? Naisella voi olla vaikka kuinka monta lasta ja eri miehille. Tärkeintä on että lapsisia rakastetaan ja otetaan heistä vastuu. Parempi on erota, jos suhde on huono ja lapset kärsisivät vanhempien riidoista tai tappeluista.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Martina puhui koko perheestä eli nuorin tyttö ja koira mukana mutta en nyt välttämättä usko että vanhempi lukiosta sinne lähtee. Ehkä hiihtolomalla? Vanhemmalla on turvallinen isäkin toisin kuin nuoremmalla. Muutenkin Martina tekee lähes viikon kestävät edestakaiset matkat hevosten ja koiran kanssa ja tyttö lentää sinne myöhemmin. Näin ainakin viimeksi.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Martina puhui koko perheestä eli nuorin tyttö ja koira mukana mutta en nyt välttämättä usko että vanhempi lukiosta sinne lähtee. Ehkä hiihtolomalla? Vanhemmalla on turvallinen isäkin toisin kuin nuoremmalla. Muutenkin Martina tekee lähes viikon kestävät edestakaiset matkat hevosten ja koiran kanssa ja tyttö lentää sinne myöhemmin. Näin ainakin viimeksi.
Etäkouluna koulua käydään jos joutuu olemaan jonkin aikaa pois koulusta. Nanna suunnitteli tai haaveili jostain syystä että muuttaisi pidemmäksi aikaa Leville ja sitten mietti että meneekö lapset paikalliseen kouluun vain etäkouluun. Aika erikoista että nimenomaan Leville. Nanna on usein ollut pidempään Espanjassa vaikka vanhin lapsi oli jo koulussa.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Etäkouluna koulua käydään jos joutuu olemaan jonkin aikaa pois koulusta. Nanna suunnitteli tai haaveili jostain syystä että muuttaisi pidemmäksi aikaa Leville ja sitten mietti että meneekö lapset paikalliseen kouluun vain etäkouluun. Aika erikoista että nimenomaan Leville. Nanna on usein ollut pidempään Espanjassa vaikka vanhin lapsi oli jo koulussa.
Miksi vainoaja ei ole Nannasta kirjoittanut että lähtikö sinne Espanjaan miestä etsimään, koska eron jälkeen on siellä Espanjassa usein viettänyt aikaa.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Suomessa avioeroja on noin 14000 - vuosittain ja uudelleen avioliittoon mene heistä suurin osa. Samoin tehdään lisää lapsia uudessa avioliitossa. Outoa, että joku pitää huonona asiana, jos nainen haluaa lapsia rakastamilleen miehille.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No kuule, aloituksen tekijä ei ole terve tapaus. Yksinäiset omassa katkeruudessa ja osattomuudentunteessa elävät ihmiset käyttäytyvät just noin. Eli haluavat edes jossain huomiota itselleen. Tämä on vielä ihan tutkittua tietoa.
Aloittaja on saanut useammat bännit tänne, hetki on ollut hiljaista, mutta sama jauhaminen taas alkaa.
Nyt on aihe Espajan reissu, eilen alko hänellä tästä tulevasta TV- ohjelmasta Martinan haukkuminen ja joka päivä vielä on tämä Martinan talous on aiheena...sairas ja tosissaankin katkeroitunut henkilö. - Anonyymi00021UUSI
Nanna Karalahti etsii rikasta miestä ja nyt hän on sen komean miehen löytänyt.Toivotaan kestävää onnea ja rakkautta Nanallle 💗.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi vainoaja ei ole Nannasta kirjoittanut että lähtikö sinne Espanjaan miestä etsimään, koska eron jälkeen on siellä Espanjassa usein viettänyt aikaa.
Ei hän muihin tuollaista raivoa ja väheksyntää kohdista, vain Martinaan.
- Anonyymi00023UUSI
Nanna voi vielä tehdä lapsia ja etkö sitten enää arvosta häntä, jos tekee lisää lasia? Minusta on tärkeintä, että ottaa etukäteen selvää, millainen menneisyys on tulevalla lasten isällä.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nanna voi vielä tehdä lapsia ja etkö sitten enää arvosta häntä, jos tekee lisää lasia? Minusta on tärkeintä, että ottaa etukäteen selvää, millainen menneisyys on tulevalla lasten isällä.
Lapsia ja ei lasia !
- Anonyymi00025UUSI
Törkeää ! Ai että joku halveksuu naista, jolla on lapsia useammalle miehelle. On kahdelle miehelle minulla lapsia ja ei ikinä ole ainakaan minua koskaan halveksinut. Nuorena menin ekan kerran avioliittoon ja erosin, nyt avio ja kaksi lasta lisää uudesta liitosta On kolme lasta ja olemme onnelinen perhe kokonaisuus.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Törkeää ! Ai että joku halveksuu naista, jolla on lapsia useammalle miehelle. On kahdelle miehelle minulla lapsia ja ei ikinä ole ainakaan minua koskaan halveksinut. Nuorena menin ekan kerran avioliittoon ja erosin, nyt avio ja kaksi lasta lisää uudesta liitosta On kolme lasta ja olemme onnelinen perhe kokonaisuus.
Sinun perhekokonaisuus (yhdyssana!) EVVK.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sinun perhekokonaisuus (yhdyssana!) EVVK.
Minä ainakin ymmärsin oikein hyvin lauseen sisällön, joka oli muutenkin fiksu ja asiallinen mielipide.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Et sitten tajunnut että tuo mihin kommentoit oli toistoa Martinan pahimman vainoajan kommenteista eli sarkasmintyylinen kirjoitus ja vielä Martinan vainoaja on lisäksi kehunut Nannaa, että on lapsia vain yhdelle miehelle.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Et sitten tajunnut että tuo mihin kommentoit oli toistoa Martinan pahimman vainoajan kommenteista eli sarkasmintyylinen kirjoitus ja vielä Martinan vainoaja on lisäksi kehunut Nannaa, että on lapsia vain yhdelle miehelle.
Kirjoitetaan siis muistakin naisista joilla on lapsia kahdelle eri miehelle ja kun tuo Martinan vainoaja lisäksi arvostaa koulutusta yli kaiken ja haukkuu Martinaa kouluttamattomaksi niin vertailun vuoksi nostetaan koulutettu lääkäri esille. Ja kohta se Martinan vainoaja hankkii bännit koska täällä ei sen mielestä saa kirjoittaa muista kuin Martinasta.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
On kyllä vuosia tuo Martinan äidin ja Martinan vainoaja jaksanut hokea sitäkin että lapsia useammalle miehelle.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tytär harrastaa esteratsastusta, ei ravihevosia
Martina tituleerasi itsensä jopa ravivalmentajaksi. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
On kyllä vuosia tuo Martinan äidin ja Martinan vainoaja jaksanut hokea sitäkin että lapsia useammalle miehelle.
Sitähän sinäkin hoet nyt eli otit asian esiin.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitä ihmeen kunnioittamista siinnä on.? Naisella voi olla vaikka kuinka monta lasta ja eri miehille. Tärkeintä on että lapsisia rakastetaan ja otetaan heistä vastuu. Parempi on erota, jos suhde on huono ja lapset kärsisivät vanhempien riidoista tai tappeluista.
Juu... Onhan se lapselle varmasti tosi turvallista, kun kotona pyörii vuorotellen uusia isäehdokkaita, otetaan perhekuvia, annetaan rakkaushaastatteluja ja vannotaan ikuista onnea. Ja sit taas selitetään, miksi tämäkään ei toiminut. Toistuu, toistuu, toistuu.
Eihän se sekota lasta ollenkaan. Sehän on melkein harrastus. - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Juu... Onhan se lapselle varmasti tosi turvallista, kun kotona pyörii vuorotellen uusia isäehdokkaita, otetaan perhekuvia, annetaan rakkaushaastatteluja ja vannotaan ikuista onnea. Ja sit taas selitetään, miksi tämäkään ei toiminut. Toistuu, toistuu, toistuu.
Eihän se sekota lasta ollenkaan. Sehän on melkein harrastus.Taasko on isoratas alkanut pyöriä liian kovaa? Toivottavasti laittavat pian bännit, että pääset rauhoittumaan taas kerran.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Taasko on isoratas alkanut pyöriä liian kovaa? Toivottavasti laittavat pian bännit, että pääset rauhoittumaan taas kerran.
Tottahan kirjoitus oli. Jos niitä sulhasehdokkaita ei olisi ollut, ei olisi myöskään tarvinnut antaa haastatteluita eroista?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuo hiihtokuningatar täyttää kohta 48 eli kaikki keinot käyttöön.
Osaatko kertoa mikä sulla on syynä kun jauhat koko ajan tästä hiihtokuningattaresta?
Tuot sen joka ikiseen ketjuun mukaan. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Osaatko kertoa mikä sulla on syynä kun jauhat koko ajan tästä hiihtokuningattaresta?
Tuot sen joka ikiseen ketjuun mukaan.Mikä sinulla on aina syy tehdä aloituksia Martinasta ?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Taasko on isoratas alkanut pyöriä liian kovaa? Toivottavasti laittavat pian bännit, että pääset rauhoittumaan taas kerran.
Bännejä ei oo koskaan tullut, eikä ole tarvetta. Kun aihe on kaluttu loppuun, lopetan ihan itse.
Mut mites sulla? Jaksatko palvoa loppuun asti vai loppuuko selitykset ennen sitä? - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mikä sinulla on aina syy tehdä aloituksia Martinasta ?
Korjaus heti alkuun: en oo tehny yhtäkään aloitusta. En ainuttakaan. Ikinä.
Ja sä et vastannut mun kysymykseen ollenkaan, kiersit sen ja heitit vastakysymyksen.
Eli miksi se hiihtokuningatar pitää raahata joka ketjuun, vaikka aihe ei ole hän? - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Bännejä ei oo koskaan tullut, eikä ole tarvetta. Kun aihe on kaluttu loppuun, lopetan ihan itse.
Mut mites sulla? Jaksatko palvoa loppuun asti vai loppuuko selitykset ennen sitä?Älänyt viitsi valehdella, sut on estetty monta kertaa.
Palsta hiljenee oitis, kun sut laitetaan jäähylle. - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Korjaus heti alkuun: en oo tehny yhtäkään aloitusta. En ainuttakaan. Ikinä.
Ja sä et vastannut mun kysymykseen ollenkaan, kiersit sen ja heitit vastakysymyksen.
Eli miksi se hiihtokuningatar pitää raahata joka ketjuun, vaikka aihe ei ole hän?Oletko itse huomannut ollenkaan asiaa.? Oli sitten aloitus kenestä julkisuudessa olevasta henkilöstä, olet vetänyt siihen Martinan. Täytyy ensin itse toimia sääntöjen mukaan ja sitten vastaa alkaa tenttaa toisten ihmisten käytöstä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Eihän se sekota lasta ollenkaan. Sehän on melkein harrastus.Toiset naiset raahaa baareista miehiä viikottain yöksi kotiinsa ja lapset kyselee, että kuka setä tää nyt on äiti 😎. Kokemusta on 30-vuoden ajan tälläisesistä naisista ja jatkuu edelleen.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Älänyt viitsi valehdella, sut on estetty monta kertaa.
Palsta hiljenee oitis, kun sut laitetaan jäähylle.Oikein kirjoitit ja totuuden. Ei yhtään aloitusta ei kommenttia ollut, kun viimeksi oli tää jäähylle laitettu. Martina sai olla todellakin rauhassa ja pois palstalta.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Oletko itse huomannut ollenkaan asiaa.? Oli sitten aloitus kenestä julkisuudessa olevasta henkilöstä, olet vetänyt siihen Martinan. Täytyy ensin itse toimia sääntöjen mukaan ja sitten vastaa alkaa tenttaa toisten ihmisten käytöstä.
Ei tullut vieläkään vastausta, pelkkää kiertelyä🥱.
En mä “vedä Martinaa kaikkiin ketjuihin”, vaan kommentoin niissä ketjuissa missä hän on aiheena. Ero on aika yksinkertainen.
En myöskään seilaa palstalta toiselle enkä pidä mitään korvamerkintälistaa kommentoijista, sä niputat ihmiset ihan omassa päässäsi yhdeksi ja samaksi. - Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Älänyt viitsi valehdella, sut on estetty monta kertaa.
Palsta hiljenee oitis, kun sut laitetaan jäähylle.Toistat väitteitä ilman mitään näyttöä. “Estetty monta kertaa” on sun päässä totta, ei täällä.
Palsta ei hiljene yhden kirjoittajan takia, se elää silloin kun keskustelu käy kuumana. Ja silloin kommentoidaan, ihan normaalisti.
Mut järki sanoo myös sen, että kun aihe on jauhettu puhki, fiksu vetäytyy itse. Kaikki ei roiku palstalla 24/7.
Ihmeellinen tapa niputtaa kaikki eri kirjoittajat yhdeksi ja samaksi tyypiksi. Se kertoo jo aika paljon.
Vinkki sullekin: maailmassa on muutakin kuin palvonta ja palstat. Kannattaa kokeilla. - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mut mites sulla? Jaksatko palvoa loppuun asti vai loppuuko selitykset ennen sitä?Mutta isoratasko vaan päässä surraa kovaa vauhtia, etkä voi asialle yhtään mitään? Siihen on kyllä hoitokeinoja.😊
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mutta isoratasko vaan päässä surraa kovaa vauhtia, etkä voi asialle yhtään mitään? Siihen on kyllä hoitokeinoja.😊
Aika usein se hoitopuhe lähtee siltä, jolla oma pakka on jo levinnyt pitkin lattiaa.
Kun menee henkilökohtaisuuksiin ja lääkäriviisasteluun, kertoo se juurikin puhujan tilanteesta kuin kohteesta.
Hymy perään ei pelasta, päinvastoin. 😊 - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Toistat väitteitä ilman mitään näyttöä. “Estetty monta kertaa” on sun päässä totta, ei täällä.
Palsta ei hiljene yhden kirjoittajan takia, se elää silloin kun keskustelu käy kuumana. Ja silloin kommentoidaan, ihan normaalisti.
Mut järki sanoo myös sen, että kun aihe on jauhettu puhki, fiksu vetäytyy itse. Kaikki ei roiku palstalla 24/7.
Ihmeellinen tapa niputtaa kaikki eri kirjoittajat yhdeksi ja samaksi tyypiksi. Se kertoo jo aika paljon.
Vinkki sullekin: maailmassa on muutakin kuin palvonta ja palstat. Kannattaa kokeilla.Sä näköjään kirjoitat useammalle kommentoijalle samat jorinat...😂😂 eli sä itse "niputat useamman henkilön samaksi tyypiksi"?
Sä et ihan nyt kulje täysillä valoilla kun kuvittelet muiden uskovan noita sun naurettavia todistelujasi. Sunhan nuo kommentit tällä on suurimmaksi osaksi, kun esto sulta poistuu.
Totta maailmassa on muutakin kuin palvonta ja palstat, mutta mikä on sun saanut valitsemaan palvonnan kohteeksi Sofian? - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Aika usein se hoitopuhe lähtee siltä, jolla oma pakka on jo levinnyt pitkin lattiaa.
Kun menee henkilökohtaisuuksiin ja lääkäriviisasteluun, kertoo se juurikin puhujan tilanteesta kuin kohteesta.
Hymy perään ei pelasta, päinvastoin. 😊Miksi ei saa sinun (anonyymin) kohdalla mennä henkilökohtaisuuksiin, mutta sinä saat täysin pokkana haukkua ja väheksyä Martinaa ja mennä henkilökohtaisuuksiin todella ikävästi kommenteinesi häntä ja perhettä kohtaan?
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sä näköjään kirjoitat useammalle kommentoijalle samat jorinat...😂😂 eli sä itse "niputat useamman henkilön samaksi tyypiksi"?
Sä et ihan nyt kulje täysillä valoilla kun kuvittelet muiden uskovan noita sun naurettavia todistelujasi. Sunhan nuo kommentit tällä on suurimmaksi osaksi, kun esto sulta poistuu.
Totta maailmassa on muutakin kuin palvonta ja palstat, mutta mikä on sun saanut valitsemaan palvonnan kohteeksi Sofian?Anonyymipalstan “ongelma” on just se, ettei tiedä kenelle vastaa, siks osuma menee asiaan eikä nimeen.
Ja kummasti ne hermostuu, joihin piikki osuu.
Totuuden kyllä jokainen tunnistaa ihan itse, siihen ei nimilappua tarvita. - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sä näköjään kirjoitat useammalle kommentoijalle samat jorinat...😂😂 eli sä itse "niputat useamman henkilön samaksi tyypiksi"?
Totta maailmassa on muutakin kuin palvonta ja palstat, mutta mikä on sun saanut valitsemaan palvonnan kohteeksi Sofian?Jos tarkoitus oli loukata, niin ohi meni. Naurut kyllä sait aikaan. 😄
Olet jopa säälittävä noiden provo- yritystesi kanssa. - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Toistat väitteitä ilman mitään näyttöä. “Estetty monta kertaa” on sun päässä totta, ei täällä.
Vinkki sullekin: maailmassa on muutakin kuin palvonta ja palstat. Kannattaa kokeilla.Martinasta on sitten sama aihe sinulla riittänyt jo yli 20 - vuoden ajan. Loppua ei näytä olevan vieläkään näkyvissä 🤭.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Miksi ei saa sinun (anonyymin) kohdalla mennä henkilökohtaisuuksiin, mutta sinä saat täysin pokkana haukkua ja väheksyä Martinaa ja mennä henkilökohtaisuuksiin todella ikävästi kommenteinesi häntä ja perhettä kohtaan?
En oo kommentoinut Martinan perhettä enkä lapsia kertaakaan.
Pidän kiinni yhdestä perusasiasta: pysytään aiheessa.
Aihe on Martina julkisuuden henkilönä ja ne asiat, jotka hän itse on tuonut julkisuuteen.
Se ei ole henkilökohtaisuuksiin menemistä, vaan ihan normaalia keskustelua.
Sen sijaan toisten kirjoittajien kimppuun käyminen, leimaaminen ja psykologisoiminen kertoo enemmän puolustajasta kuin kohteesta. - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Jos tarkoitus oli loukata, niin ohi meni. Naurut kyllä sait aikaan. 😄
Olet jopa säälittävä noiden provo- yritystesi kanssa.Eikös se sääli olekin sairautta, joten tulipa tuokin todistettua....😂😂
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Anonyymipalstan “ongelma” on just se, ettei tiedä kenelle vastaa, siks osuma menee asiaan eikä nimeen.
Ja kummasti ne hermostuu, joihin piikki osuu.
Totuuden kyllä jokainen tunnistaa ihan itse, siihen ei nimilappua tarvita.Piikki..mikä piikki?
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Aihe on Martina julkisuuden henkilönä ja ne asiat, jotka hän itse on tuonut julkisuuteen.
Sen sijaan toisten kirjoittajien kimppuun käyminen, leimaaminen ja psykologisoiminen kertoo enemmän puolustajasta kuin kohteesta.Justiinsa niin, mullakin on ihan yksi kommentti, minkä oon tänne kiriottanu ja mahottomat haukut sain. 😳
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Justiinsa niin, mullakin on ihan yksi kommentti, minkä oon tänne kiriottanu ja mahottomat haukut sain. 😳
Idoliaan puolusteleva kirjoittaja aloittaa muiden haukkimisen kun ei pysty kumoamaan Martasta esitettyjä epätotuuksia.
Hyvin monta valhetta tuotu keskusteluun mutta peesaaja väittää keksityiksi.
Esim vielä syksyllä väitti olevansa parisuhteessa vaikka yksityishenkilö jätti jo edellisvuoden lopulla. - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tuot sen joka ikiseen ketjuun mukaan.Lukaisin ketjun läpi ja nyt näyttää olevan kyse siitä että aloittaja haukkuu että Martina kuvittelisi olevansa joku prinsessa niin sitten on tuotu esille että tuo entinen hiihtokuningatar luulee olevansa joku keiju joka heittelee keijupölyä ihmisten päälle. Ja tuo entinen hiihtokuningatar yhdistettiin Seiskan jutussa raiskaustuomiota tällä hetkellä kärsivään Pikkaraiseen, jonka Pikkaraisen takia Martina joutui vuosiksi haukuttavaksi mm. täälläkin tosi törkeästi. Mutta tässä ketjussa näyttää olevan aiheena se että viittäkymmentä lähentelevä nainen väittää instassaan olevansa keiju joka heittelee keijupölyä. Ja itseasiassa tuolla Pikkaraisella on postaus instassa näkyvissä kun vaeltaa tunturissa ja kertoo saaneensa tunturiterapiaa ja keijupölyä ja taas on parempi mieli.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Lukaisin ketjun läpi ja nyt näyttää olevan kyse siitä että aloittaja haukkuu että Martina kuvittelisi olevansa joku prinsessa niin sitten on tuotu esille että tuo entinen hiihtokuningatar luulee olevansa joku keiju joka heittelee keijupölyä ihmisten päälle. Ja tuo entinen hiihtokuningatar yhdistettiin Seiskan jutussa raiskaustuomiota tällä hetkellä kärsivään Pikkaraiseen, jonka Pikkaraisen takia Martina joutui vuosiksi haukuttavaksi mm. täälläkin tosi törkeästi. Mutta tässä ketjussa näyttää olevan aiheena se että viittäkymmentä lähentelevä nainen väittää instassaan olevansa keiju joka heittelee keijupölyä. Ja itseasiassa tuolla Pikkaraisella on postaus instassa näkyvissä kun vaeltaa tunturissa ja kertoo saaneensa tunturiterapiaa ja keijupölyä ja taas on parempi mieli.
Jos tätäkään aloitusta ei olisi tehty niin tänne ei olisi kirjoitettu eräästä viittäkymmentä lähestyvästä naisesta joka kuvittelee olevansa keiju.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Lukaisin ketjun läpi ja nyt näyttää olevan kyse siitä että aloittaja haukkuu että Martina kuvittelisi olevansa joku prinsessa niin sitten on tuotu esille että tuo entinen hiihtokuningatar luulee olevansa joku keiju joka heittelee keijupölyä ihmisten päälle. Ja tuo entinen hiihtokuningatar yhdistettiin Seiskan jutussa raiskaustuomiota tällä hetkellä kärsivään Pikkaraiseen, jonka Pikkaraisen takia Martina joutui vuosiksi haukuttavaksi mm. täälläkin tosi törkeästi. Mutta tässä ketjussa näyttää olevan aiheena se että viittäkymmentä lähentelevä nainen väittää instassaan olevansa keiju joka heittelee keijupölyä. Ja itseasiassa tuolla Pikkaraisella on postaus instassa näkyvissä kun vaeltaa tunturissa ja kertoo saaneensa tunturiterapiaa ja keijupölyä ja taas on parempi mieli.
Eikös ne tee yhdessä siellä palapelejäkin, mitä instoista nähnyt? Niin suloista.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Sen sijaan toisten kirjoittajien kimppuun käyminen, leimaaminen ja psykologisoiminen kertoo enemmän puolustajasta kuin kohteesta.Kauniita sanoja, jotka ei pidä paikkaansa.
Suret että toisten kommentoijien eli anonyymien " kimppuun käydään".
Sekö on normaalia keskustelua, ETTÄ EI esim. kirjoittamiasi epätotuuksia täällä oikaista ja toista halventavista mielipiteistä ollaan erimieltä?
Onko se vain sitä mielipiteen vapautta omasta mielestäsi? - Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Idoliaan puolusteleva kirjoittaja aloittaa muiden haukkimisen kun ei pysty kumoamaan Martasta esitettyjä epätotuuksia.
Hyvin monta valhetta tuotu keskusteluun mutta peesaaja väittää keksityiksi.
Esim vielä syksyllä väitti olevansa parisuhteessa vaikka yksityishenkilö jätti jo edellisvuoden lopulla.Ja taas tuli iso valhe että "yksityishenkilö jätti jo edellisvuoden lopulla". Mistä sinä näitä valheita oikein kehittelet?
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ja taas tuli iso valhe että "yksityishenkilö jätti jo edellisvuoden lopulla". Mistä sinä näitä valheita oikein kehittelet?
Ihan omasta päästä. 😂
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ja taas tuli iso valhe että "yksityishenkilö jätti jo edellisvuoden lopulla". Mistä sinä näitä valheita oikein kehittelet?
Martina ja aussi olivat vielä viime vuoden tammikuussa yhdessä Dubaissa. Sitten viime vuoden toukokuun alussa osallistuivat yhdessä Espoossa Hyrox-parikisaan. Viime vuoden juhannuksena olivat yhdessä Vierumäellä. Ja sitäpaitsi se oli Martina joka jätti aussin eli siinäkin sinulta tuli iso vale.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Vainoajan pelkkä yksi lause sisältää jo kaksi valetta Martinan elämästä.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Jos tätäkään aloitusta ei olisi tehty niin tänne ei olisi kirjoitettu eräästä viittäkymmentä lähestyvästä naisesta joka kuvittelee olevansa keiju.
Voi lutuista Hannua kun nyt saa keijupölyä eikä mitään kyykyttämistä että nyt vi**u hankit itselles työpaikan ja että mitä vi**ua oon mennyt tekemään joskus.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836500Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935412Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost173762Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233387Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2213182Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat762358Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12108Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191696Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451694- 981366