Sarja on tehty kirjasta nimeltä Pohjakosketus, Nina Honkanen (2019).
Eilen katselin mtv.katsomosta sarjan ensimmäiset 3jaksoa kuudesta.
Sarja kertoo erään parisuhteen tarinan.
Sen kummemmin spoilaamatta millään tavalla =) kysyen Oletteko te aloittaneet jo sarjan?
L/over : Krista Kosonen ja Jani Volanen
70
992
Vastaukset
Ensimmäisen jakson olen katsonut. Ihan hyvältä ja ajatuksia herättävältä vaikutti.
- Anonyymi00001
En ole aloittanut enkä aio aloittaa.
- Anonyymi00002
Ensimmäisen jakson katsoin televisiosta eilen, ensi viikolla tulee toinen osa. En käytä maksullisia suoratoistoja. Aikomus on katsoa koko sarja, ihan kiinnostava.
- Anonyymi00003
Eka jakso katsottu, aion katsoo.. ei oo mtv+, niin en näe enempää kerralla.
Muuten oon aika "addikti" noiden suhteen..
Esim. Areenan Kylmä kausi -sarjan katsoin muutamana iltama peräkkäin.- Anonyymi00007
Lööpissä luki, että sarjojen ahmiminen ei ole hyvästä. Se kertoo addiktiosta.
- Anonyymi00024
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lööpissä luki, että sarjojen ahmiminen ei ole hyvästä. Se kertoo addiktiosta.
Hehe. Sitten koko telkkarin katsominen on addiktio.
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hehe. Sitten koko telkkarin katsominen on addiktio.
Miten niin? Sarjan voi katsoa osa kerrallaan. Mutta tyyppi, joka ei pysty juomaan viinipullostakaan lasillista kerrallaan vaan vetää koko pullon, ei pysty katsomaan myöskään sarjasta yhtä osaa, vaan vetää koko sarjan kerralla.
Minä katoin myös tuon Kylmän kauden. Lisäksi eilen illalla alkoi Hildur, Rämön kirjoja olen lukenut.
- Anonyymi00004
Ei pysty kahtoon kun alkaa ahdistaa. Mieluummin katson ns onnellisempia sarjoja&elokuvia.
Tämä! minuakin ahdisti tai tuli tosi pahamieli *nyyght* ja
mielenpäälle jäi ihmisen pahuus, joka kuorrutetaan "mansikoilla ja kermavaahdolla".Samaistutko näyttelijöiden rooleihin vai miksi ahdistaa? Sairas parisuhde. Onneksi sarjassa pääsee pois jos ahdistaa. Oikeasta elämästä ei niin helposti.
Hyvät suomalaiset näyttelijät rooleissa- Anonyymi00005
Siili25 kirjoitti:
Samaistutko näyttelijöiden rooleihin vai miksi ahdistaa? Sairas parisuhde. Onneksi sarjassa pääsee pois jos ahdistaa. Oikeasta elämästä ei niin helposti.
Hyvät suomalaiset näyttelijät rooleissamistä sait päähäsi että muka samaistuisin näyttelijöiden rooleihin??
Anonyymi00005 kirjoitti:
mistä sait päähäsi että muka samaistuisin näyttelijöiden rooleihin??
Minähän esitin kysymyksen.
Anonyymi00005 kirjoitti:
mistä sait päähäsi että muka samaistuisin näyttelijöiden rooleihin??
Minä mietin, miten __((*spoil*))__
nainen menee lankaan: niin syvälle, että menee naimisiin, myy asuntonsa, muuttaa elämäänsä radikaalisti
miehen tahdon mukaan,
jättää ystävänsä mielipiteet omaan arvoonsa. ( outoa omituista ja niin mahdollista!)- Anonyymi00012
Mummunen kirjoitti:
Minä mietin, miten __((*spoil*))__
nainen menee lankaan: niin syvälle, että menee naimisiin, myy asuntonsa, muuttaa elämäänsä radikaalisti
miehen tahdon mukaan,
jättää ystävänsä mielipiteet omaan arvoonsa. ( outoa omituista ja niin mahdollista!)Sanovat sitä suureksi rakkaudeksi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sanovat sitä suureksi rakkaudeksi.
Justiinsa juu ihan jetsulleen, eipä todellakaan vaan täysin päinvastoin!
- Anonyymi00020
Siili25 kirjoitti:
Samaistutko näyttelijöiden rooleihin vai miksi ahdistaa? Sairas parisuhde. Onneksi sarjassa pääsee pois jos ahdistaa. Oikeasta elämästä ei niin helposti.
Hyvät suomalaiset näyttelijät rooleissaYmmärrän kokonaisuuden.
Hyvät , tai paremminkin kuuluisat näyttelijät. Minulle ovat vain loppuunpalaneita pullamössöjä. Muistan heidät useista rooleista, valitettavasti.
Ei tarvitsisi olla niin hyvä, kunhan olisi tuntematon. Kaikki tuntuisi todellisemmalta. - Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
Justiinsa juu ihan jetsulleen, eipä todellakaan vaan täysin päinvastoin!
Yeap, huomasin vasta jälkeenpäin, etten osannut ilmaista virkkeen olevan sarkastinen.
- Anonyymi00029
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ymmärrän kokonaisuuden.
Hyvät , tai paremminkin kuuluisat näyttelijät. Minulle ovat vain loppuunpalaneita pullamössöjä. Muistan heidät useista rooleista, valitettavasti.
Ei tarvitsisi olla niin hyvä, kunhan olisi tuntematon. Kaikki tuntuisi todellisemmalta.Täh! Mitä hemmetin ihmettä sinä höpäjät? Taitaa olla puurot ja vellit kunnolla sekaisin.
- Anonyymi00006
Mulle oli mainospätkätkin liikaa. Ei tarvitse tutustua aiheesen tarkemmin. Onneksi.
Telkkarissahan näkyy kaikenlaisia sarjoja ja elokuvia. Kaikenlaisia toimintaelokuvia joissa on väkivaltaa ja kauhuelokuvat ja psykologiset elokuvat on erikseen.
Kauhuelokuvat ei ole minun juttuni mutta tuollaiset psykologiset on mielenkiintoisia, ei tietenkään kaikki. Lisäksi Kosonen ja Volanen ovat huippunäyttelijöitä. Ja sarja on suomalainen.- Anonyymi00008
Siili25 kirjoitti:
Telkkarissahan näkyy kaikenlaisia sarjoja ja elokuvia. Kaikenlaisia toimintaelokuvia joissa on väkivaltaa ja kauhuelokuvat ja psykologiset elokuvat on erikseen.
Kauhuelokuvat ei ole minun juttuni mutta tuollaiset psykologiset on mielenkiintoisia, ei tietenkään kaikki. Lisäksi Kosonen ja Volanen ovat huippunäyttelijöitä. Ja sarja on suomalainen.Toimintaelokuvat eivät kuulu katselulajitelmaani. Joskus tyhmyys naurattaa, useimmiten tekee huonotuuliseksi. Varsinkin lapsille ja nuorille(kin) ne ovat vaarallisia, kun eivät vielä tiedä ja käsitä, että oikeassa elämässä ei voi kaikkea sellaista tapahtua, mitä toiminta- ja väkivaltaelokuvissa tapahtuu.
Mielenkiintoisuus, hyvät näyttelijät ja suomalaisuus eivät poista ahdistusta siitä, miten joku voi (nais)ihmistä kohdella. Rakkauden nimissä. Prkl. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Toimintaelokuvat eivät kuulu katselulajitelmaani. Joskus tyhmyys naurattaa, useimmiten tekee huonotuuliseksi. Varsinkin lapsille ja nuorille(kin) ne ovat vaarallisia, kun eivät vielä tiedä ja käsitä, että oikeassa elämässä ei voi kaikkea sellaista tapahtua, mitä toiminta- ja väkivaltaelokuvissa tapahtuu.
Mielenkiintoisuus, hyvät näyttelijät ja suomalaisuus eivät poista ahdistusta siitä, miten joku voi (nais)ihmistä kohdella. Rakkauden nimissä. Prkl.Noni, tulihan se sieltä "(nais)ihmistä". Nainenkin voi olla narsisti ja mies olla se huonosti kohdeltu osapuoli.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Toimintaelokuvat eivät kuulu katselulajitelmaani. Joskus tyhmyys naurattaa, useimmiten tekee huonotuuliseksi. Varsinkin lapsille ja nuorille(kin) ne ovat vaarallisia, kun eivät vielä tiedä ja käsitä, että oikeassa elämässä ei voi kaikkea sellaista tapahtua, mitä toiminta- ja väkivaltaelokuvissa tapahtuu.
Mielenkiintoisuus, hyvät näyttelijät ja suomalaisuus eivät poista ahdistusta siitä, miten joku voi (nais)ihmistä kohdella. Rakkauden nimissä. Prkl.No tuohan on päivänselvää että aikuinen ihminen voi jättää katsomatta minkä kokee ahdistavaksi.
Minusta on kuitenkin avartavaa katsoa minkälaisessa maailmassa jotkut voivat elää.
Avartaa näkemystä ja parhaassa tapauksessa oman elämän arvokkuus konkretisoituu.Siili25 kirjoitti:
No tuohan on päivänselvää että aikuinen ihminen voi jättää katsomatta minkä kokee ahdistavaksi.
Minusta on kuitenkin avartavaa katsoa minkälaisessa maailmassa jotkut voivat elää.
Avartaa näkemystä ja parhaassa tapauksessa oman elämän arvokkuus konkretisoituu.Lisään vielä jotta toimintaelokuvia tappamisineen ja väkivaltoineen en minäkään katso.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Noni, tulihan se sieltä "(nais)ihmistä". Nainenkin voi olla narsisti ja mies olla se huonosti kohdeltu osapuoli.
Ihmisillä on muunkin laisia persoonallisuushäiriöitä kuin narsissius. Jotta älä käytä sanaa, jonka sisältöä et tunne etkä tiedä.
- Anonyymi00011
Siili25 kirjoitti:
No tuohan on päivänselvää että aikuinen ihminen voi jättää katsomatta minkä kokee ahdistavaksi.
Avartaa näkemystä ja parhaassa tapauksessa oman elämän arvokkuus konkretisoituu.Ehkä olen sitten katsellut riittävästi elämässäni - en avartunut - ja saanut traumoja, joita en tahdo kaivella ja muistella. "Anna arpisten haavojen olla ...". eikö joku sellainen biisi(kin) ole.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ehkä olen sitten katsellut riittävästi elämässäni - en avartunut - ja saanut traumoja, joita en tahdo kaivella ja muistella. "Anna arpisten haavojen olla ...". eikö joku sellainen biisi(kin) ole.
Juu niitä rikki et repiä saa.
Toivottavasti sinulla on nyt sitten paremmat näkymät.- Anonyymi00013
Siili25 kirjoitti:
Juu niitä rikki et repiä saa.
Toivottavasti sinulla on nyt sitten paremmat näkymät.No jaaa, tuntuuko ja kuuluko se siltä, jos ei pysty katselemaan. En tiedä. Traumat tuottavat esteitä elämälle.
Anonyymi00013 kirjoitti:
No jaaa, tuntuuko ja kuuluko se siltä, jos ei pysty katselemaan. En tiedä. Traumat tuottavat esteitä elämälle.
No ei ehkä tunnu tai kuulosta mutta vain sinä itse sen tiedät miten mahdolliset traumasi ovat esteitä elämällesi.
Voisinhan todeta että jos koet traumasi esteeksi elämällesi kannattaisiko hakeutua ammattiavun piiriin mutta en totea koska en tiedä tilanteestasi mitään vaikka olisit jo ollutkin.
Yleisesti ottaen ollaan jo hyvässä pisteessä jos ihminen itse oivaltaa traumojen vaikutuksen elämäänsä ja osaa ja haluaa hakeutua avun piiriin ihan itsensä ja oman hyvinvointinsa vuoksi.- Anonyymi00014
Siili25 kirjoitti:
No ei ehkä tunnu tai kuulosta mutta vain sinä itse sen tiedät miten mahdolliset traumasi ovat esteitä elämällesi.
Voisinhan todeta että jos koet traumasi esteeksi elämällesi kannattaisiko hakeutua ammattiavun piiriin mutta en totea koska en tiedä tilanteestasi mitään vaikka olisit jo ollutkin.
Yleisesti ottaen ollaan jo hyvässä pisteessä jos ihminen itse oivaltaa traumojen vaikutuksen elämäänsä ja osaa ja haluaa hakeutua avun piiriin ihan itsensä ja oman hyvinvointinsa vuoksi.Kiitos. Pärjään ja elää on pakko, vaikkei ehkä aina tahtoisikaan.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kiitos. Pärjään ja elää on pakko, vaikkei ehkä aina tahtoisikaan.
Alakuloa?
- Anonyymi00019
Siili25 kirjoitti:
Kauhuelokuvat ei ole minun juttuni mutta tuollaiset psykologiset on mielenkiintoisia, ei tietenkään kaikki. Lisäksi Kosonen ja Volanen ovat huippunäyttelijöitä. Ja sarja on suomalainen.Minäkään en koskaan katso kauhuelokuvia.
- Anonyymi00023
Siili25 kirjoitti:
Yleisesti ottaen ollaan jo hyvässä pisteessä jos ihminen itse oivaltaa traumojen vaikutuksen elämäänsä ja osaa ja haluaa hakeutua avun piiriin ihan itsensä ja oman hyvinvointinsa vuoksi.Jos itse oivaltaa traumojen vaikutuksen, mihin hän tarvitsee apua (terapiaa)?
Terapiaan mennään, jotta henkilö oppisi ymmärtämään, mistä esim. ahdistus johtuu. Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos itse oivaltaa traumojen vaikutuksen, mihin hän tarvitsee apua (terapiaa)?
Terapiaan mennään, jotta henkilö oppisi ymmärtämään, mistä esim. ahdistus johtuu.En ole mikään terapia-asiantuntija mutta luulisin että jos ihminen on elänyt tai elää jotain traumaattista elämänvaihetta ja elämä tuntuu vaikealta terapiaan hakeutumisesta voisi olla apua? Apua siihen miten selvitä traumaattisista kokemuksista. Esimerkkinä vaikka kidutuksen kohteeksi joutuneet?Tai vaikka narsistin kynsistä pelastunut?
Eikö terapiaan mennä siksi että ihminen saisi ymmärrystä ja perspektiiviä omiin tuntemuksiinsa? Ja toisaalta oppisi ymmärtämään joissain tilanteissa miksi itse toimii kuten toimii?- Anonyymi00025
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihmisillä on muunkin laisia persoonallisuushäiriöitä kuin narsissius. Jotta älä käytä sanaa, jonka sisältöä et tunne etkä tiedä.
Persoonallisuushäiriön tyyppi tässä sivuseikka, kun se pointti oli ihan muualla.
- Anonyymi00027
Siili25 kirjoitti:
Alakuloa?
Kyllä sitä on kaikilla ihmisillä. Positiivisillakin. Luulin ja naureskelin aina, että minusta tulee sitten iloinen leski. Ei tullut.
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä sitä on kaikilla ihmisillä. Positiivisillakin. Luulin ja naureskelin aina, että minusta tulee sitten iloinen leski. Ei tullut.
On tietenkin. Ei kenenkään elämä aina ole yhtä ruusuilla tanssimista ja onnen auvoa. Ja eihän osaa arvostaa hyviä hetkiä jos ei välillä vähän souda syvemmissäkin vesissä.
- Anonyymi00035
Siili25 kirjoitti:
On tietenkin. Ei kenenkään elämä aina ole yhtä ruusuilla tanssimista ja onnen auvoa. Ja eihän osaa arvostaa hyviä hetkiä jos ei välillä vähän souda syvemmissäkin vesissä.
Yeap, kyllä on tullut soudettua. Voisi olettaa, että 'soututaidot' ovat miltei huippua.
Anonyymi00035 kirjoitti:
Yeap, kyllä on tullut soudettua. Voisi olettaa, että 'soututaidot' ovat miltei huippua.
Jospa nyt sitten oisi ruusuilla tanssimisen ja onnen auvon jakson vuoro.
- Anonyymi00037
Siili25 kirjoitti:
Jospa nyt sitten oisi ruusuilla tanssimisen ja onnen auvon jakson vuoro.
Enpä jaksa uskoa. Enempi näyttää ja tuntuu vakaalta harmaalta tasaiselta.
Anonyymi00037 kirjoitti:
Enpä jaksa uskoa. Enempi näyttää ja tuntuu vakaalta harmaalta tasaiselta.
No eikö tästä vakaasta harmaastakin löydy silloin tällöin muutama ruusunlehti ja tanssiaskel :).
- Anonyymi00038
Siili25 kirjoitti:
No eikö tästä vakaasta harmaastakin löydy silloin tällöin muutama ruusunlehti ja tanssiaskel :).
Aina joskus harvakseltaan ehkä kyllä.
Anonyymi00038 kirjoitti:
Aina joskus harvakseltaan ehkä kyllä.
Pitäneekö niitä itse aktiivisesti pyrkiä etsimään?
- Anonyymi00039
Siili25 kirjoitti:
Pitäneekö niitä itse aktiivisesti pyrkiä etsimään?
Se olisi tietenkin vallan hyvä juttu; aktivismi. Perhanan pakkanen pitää aloillaan. Pakkasten väistyessä joku muu tekosyy.
Anonyymi00039 kirjoitti:
Se olisi tietenkin vallan hyvä juttu; aktivismi. Perhanan pakkanen pitää aloillaan. Pakkasten väistyessä joku muu tekosyy.
Sanotaan että pakkanenkin on pukeutumiskysymys.
- Anonyymi00040
Siili25 kirjoitti:
Sanotaan että pakkanenkin on pukeutumiskysymys.
Niinhän se on. Kaikki asiat ovat vain suhtautumis- ja asennoitumisjuttuja.
Anonyymi00040 kirjoitti:
Niinhän se on. Kaikki asiat ovat vain suhtautumis- ja asennoitumisjuttuja.
Niii......
En tiedä onko kaikki. Oiskin helppoa jos kaikki epämiellyttävyydet voisi ohittaa suhtautumisella tai asennoitumisella. Tai ainakin niitä ehkä voisi lieventää....kai.- Anonyymi00041
Siili25 kirjoitti:
Niii......
En tiedä onko kaikki. Oiskin helppoa jos kaikki epämiellyttävyydet voisi ohittaa suhtautumisella tai asennoitumisella. Tai ainakin niitä ehkä voisi lieventää....kai.Tämä elämä eletään ehkä juuri sen takia, että edes loppupätkällä osattaisiin tuo viimeisen virkkeesi sanoma.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tämä elämä eletään ehkä juuri sen takia, että edes loppupätkällä osattaisiin tuo viimeisen virkkeesi sanoma.
Viisas oivallus :).
- Anonyymi00015
Eka jskson perusteella ennakoitava, naiivia mm talon osto.
Lopen kyllästynyt näkemään Oona Airolan lähes kaikissa mtv3 sarjoissa.- Anonyymi00016
Siis kotimaisissa tv sarjoissa
- Anonyymi00026
Hän tuskin näyttelee sarjassa Oona Airolaa. Meneekö sulta(kin) juoni ohi? Oletan sen perusteella, että jäät kiinni näyttelijän naamaan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00026 kirjoitti:
Hän tuskin näyttelee sarjassa Oona Airolaa. Meneekö sulta(kin) juoni ohi? Oletan sen perusteella, että jäät kiinni näyttelijän naamaan.
No onneks ei näyttele Oona Airolaa, obviously. Hautalehdossa, Loverissa jne yhtä aikaa samalla kanavalla pyörivissä sarjoissa vakionama. Lienee sopimus Maikkarin kanssa?
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
No onneks ei näyttele Oona Airolaa, obviously. Hautalehdossa, Loverissa jne yhtä aikaa samalla kanavalla pyörivissä sarjoissa vakionama. Lienee sopimus Maikkarin kanssa?
L/over. Toivottavasti se tarkoittaa, että loppujen lopuksi naisella / naisilla kuitenkin järki pelittää.
- Anonyymi00017
Olen aloittanut sen katsomisen.
- Anonyymi00021
Kaksi jaksoa nyt takana, itseäni häiritsee se, että tilanteet katkotaan ykskaks. Se mökillä olokin oli jotenkin outo siinä välissä. Mennään mökille lukemaan - haloon.
Naapurin vilahdus aina oudossa paikassa - miksi?
Kaksi kypsymätöntä tyyppiä menee yhteen, suoranaista manipulointia ei ole vielä näkynyt, pientä mustasukkaisuutta. Tahtojen taistelua ehkä, kuten yhteiselämän alku on. Oikea narsisti ei koskaan myönnä olevansa väärässä eikä pyydä anteeksi, tämä tyyppihän pyytää.
Keskenmeno, eikä tiedä olevansa raskaana. Ei sitä nyt niin kovasti surra, kuten tässä.
Miksi se naisen naisystävä koko ajan häsläämässä ja sotkemassa heidän välejä?
Poikakin on hieman outo tapaus ja joku häntäkin kiusailee puhelimessa, onko se tämä isäpuolikas vai naapuri?
Ehkä se tätä vielä lähtee vauhtiin.- Anonyymi00022
Niinpä, oikea ystävä ei sekaannu ystävänsä puolivalintoihin. Ikinä.
Airolasta en pidä minäkään, yhden ilmeen näyttelijä. Tuosta naapurin vilahduksesta enteilee vielä jotakin juonenkääntöå tulevaksi. Onko juonen hyvis vai pahis?
Mustasukkaisuutta, epäluuloa, epäluottamusta jota " ystävä" vielä kylvää.
Keskenmeno yllätys kun ei edes tiennyt olevansa raskaana? Tuntemukset että kumppani täysin vieras jonka taustoista ei tiedä mitään? Liian nopeasti edetty suhteessa jotta olisi oikeasti oppinut tuntemaan ja tietämään?
Mies vaikuttaa jotenkin kireältä ja hallitsevalta. Pinna tiukalla ja pyrkii hallitsemaan. Vaimo lähinnä ahdistunut ja epäluuloinen jonka ystävä epäluuloa ruokkii. Mitä ystävän taustalta ja motiiveista vielä paljastuu?
Pojan kohdalla juoni edennee siihen että jotain häijyä netin kautta on tulossa. Kuka siihen paljastuu syylliseksi, mies, ystävä vai naapuri? Vai se toinen nuori joka tuli pariskunnan tupareihin.
Monenlaista juonenlankaa kehittymäasä.Anonyymi00022 kirjoitti:
Airolasta en pidä minäkään, yhden ilmeen näyttelijä.Sekin outoa jos ystävä ei sano mitään, vaikka vaistois vaaran ?
Tälleen isovanhempana ois todella hirveetä jos tällainen tapaus ois vävynä.Mummunen kirjoitti:
Sekin outoa jos ystävä ei sano mitään, vaikka vaistois vaaran ?
Tälleen isovanhempana ois todella hirveetä jos tällainen tapaus ois vävynä.No näissä elokuvissahan saattaa tämä ystävä paljastua sitten kuitenkin vaarallisimmaksi?
Siili25 kirjoitti:
No näissä elokuvissahan saattaa tämä ystävä paljastua sitten kuitenkin vaarallisimmaksi?
Toki elokuva on fiktioo, mutt noin juonenkulkuun liittyen epäilyttävä ystävä jos ei pidä kamunsa puolia, kun näkee että ojaan ollaan menossa. Voihan siinä olla joku twisti;)
Mummunen kirjoitti:
Toki elokuva on fiktioo, mutt noin juonenkulkuun liittyen epäilyttävä ystävä jos ei pidä kamunsa puolia, kun näkee että ojaan ollaan menossa. Voihan siinä olla joku twisti;)
Niivvai jos kamu onki väärässä ja mennään ojasta allikkoon?
Minusta näissä elokuvissa on mielenkiintoisinta yleensä se että juoni ei ole ennalta arvattavissa vaan tulee yllättäviä juonen käänteitä.
En ymmärrä tuota ulukomaalaista twistisanaa missää yhteyksissä :).- Anonyymi00031
Siili25 kirjoitti:
Minusta näissä elokuvissa on mielenkiintoisinta yleensä se että juoni ei ole ennalta arvattavissa vaan tulee yllättäviä juonen käänteitä.
En ymmärrä tuota ulukomaalaista twistisanaa missää yhteyksissä :)." ark. vivahde, sävy; (uusi) näkökulma, käänne tms.
Saat uutta twistiä puuroon lisäämällä siihen paahdettuja sirkkoja. " - Anonyymi00032
Anonyymi00022 kirjoitti:
Airolasta en pidä minäkään, yhden ilmeen näyttelijä.Väärin. Tai puolivalinnoista en tiedä, mutta puolison valinnasta - jos se on menossa päin mäntyä - oikea ystävä kyllä mainitsee.
Siili25 kirjoitti:
En ymmärrä tuota ulukomaalaista twistisanaa missää yhteyksissä :).Niin, ei voi tietää, ennenkuin on katsellut, koko leffan/ sarjan? Kyllä se siitä kehkeytyy loppua kohti, ratkaisut ja suhteet.
Noo.. twistiä ei kannata nyt ruveta selittämään, millään tavalla :D (:&Twist and shout&:) Koko sarja on niin-twisted:/Anonyymi00031 kirjoitti:
" ark. vivahde, sävy; (uusi) näkökulma, käänne tms.
Saat uutta twistiä puuroon lisäämällä siihen paahdettuja sirkkoja. "Joo ymmärsin:).
- Anonyymi00033
Jos alottaja tarkottaa sarjaa
IKUISESTI MINUN
ensimmäinen jakso sai pustattavan olotilan ,
erittäin vastenmieliset tuntee sai pintaan,
en ole varma katsonko jatkossa, jää nähtäväksi,Kyllä mä ajattelin katsella loppuun, en ole lukenut kirjaa, kaikki on mulle yllätystä.
- ja seuraako sarja kirjan ratkaisuja- pitää katsella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36712340Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555397Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2133931Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1962599Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151982Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191824Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167900Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271852No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74772Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59716