17 prosenttia perussuomalaisten kannattajista kertoi luottavansa Trumpiin kaikessa mitä hän tekee ja sanoo. Koko väestöstä tätä mieltä oli vain viisi prosenttia vastaajista.
Perussuomalaisten kannattajat ovat muita suomalaisia myötämielisempiä Yhdysvaltain presidenttiä Donald Trumpia ja tämän Eurooppa-politiikkaa kohtaan. Asia käy ilmi Helsingin Sanomien teettämästä kyselystä.
Runsas neljännes perussuomalaisten kannattajista oli täysin tai jokseenkin samaa mieltä väittämästä, että Trump on onnistunut hyvin Eurooppaa koskevissa kysymyksissä.
Koko väestöstä näin ajatteli vain kahdeksan prosenttia vastaajista.
Hieman yli kolmannes perussuomalaisten kannattajista sanoi olevansa useimmiten samaa mieltä Trumpin kanssa, kun tämä puhuu julkisuudessa Eurooppaan liittyvistä asioista.
HS:n kyely: Persut luottavat vankasti Trumpiin
19
114
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi te vedätte persun joka asiaan.
Loukkaavaa.
Tietämättömät lukee joka media valeen ja höpöttää palstat päät kuumana roskaa.- Anonyymi00003
?
- SDP:n k.edustaja Jani Kokko - kävi USA-matkalla tapaamassa Trumpin -
- hallinnon edustajia ja Kehui saaneensa UUSIA toiminta-malleja Trumpilta -
- SDP.n tarkoitus on ottaa mallia Trumpi toiminnasta ja käyttää SDP:n puolueessa -?
? - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
?
- SDP:n k.edustaja Jani Kokko - kävi USA-matkalla tapaamassa Trumpin -
- hallinnon edustajia ja Kehui saaneensa UUSIA toiminta-malleja Trumpilta -
- SDP.n tarkoitus on ottaa mallia Trumpi toiminnasta ja käyttää SDP:n puolueessa -?
?- - -
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
- - -
`
SDP.n Perholehto tekee vain TV-ohjelmia ja sen pitäs olla -KANSAN-edustja -?
. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
`
SDP.n Perholehto tekee vain TV-ohjelmia ja sen pitäs olla -KANSAN-edustja -?
.. . .
- Anonyymi00013
En ole Persu, enkä muunkaan puolueen ihannoija.
Mutta kyllä TRUMP on aivan loistava ja mies paikallaan. Kyllä se on tosiasia ja siitä on hyvä ponnistaa, luoda sovintoa, eikä uhkailla että ei me sua tarvita. - Anonyymi00014
Välillä persut ovat kuulemma olleet Putinin miehiä, välillä Trumpin miehiä ja myös Kiinaan päin kumartavia. Voisivat jo pikku hiljaa nämä salaliittoteoreetikot päättää, että minne päin persut ovat kallellaan.
- Anonyymi00002
Persut eivät ole kovin isänmaallisia sittenkään.
- Anonyymi00009
Persut on vähiten isänmaallisia. Ei rasismi ole isänmaallisuutta.. Se on sairaus.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Persut on vähiten isänmaallisia. Ei rasismi ole isänmaallisuutta.. Se on sairaus.
Jotkut höperöt näkevät persuja ihan kaiken aikaa, kuten myös rasismia ihan kaikkialla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juu lisää vaan vapaasti maahan väestöä.
Ja Venäjän raja auki.
- Anonyymi00007
Yli 100 prosentia maaneista lint luottaa putiniin
- Anonyymi00008
Ruotsinsuo
Rikolliset pyörittävät Ruotsissa jättibisneksiä – 352 miljardin kruunun liiketoimet uitettu osaksi laillista taloutta
Ruotsin rikollisjärjestöjen arvioidaan pyörittävän vuosittain noin 352 miljardin kruunun bisneksiä. Puhdasta voittoa kertyy 185 miljardin kruunua. Rikollisuus läpäisee koko yhteiskunnan, toteaa julkistalouden asiantuntijaryhmä (ESO) tuoreessa raportissaan.
Aiemmat arviot rikollisten pyörittämistä rahasummista ovat olleet huomattavasti maltillisemmat. Rikollisuuden liikevaihdoksi on ennen arvioitu 100-150 miljardia kruunua. - Anonyymi00010
Muut luottaa käärmeisiin,
- Anonyymi00011
Sopii kuvaan, että persut luottaa Trumpiin. Samanlaisia sekopäitä.
- Anonyymi00012
Otsikko on väärin. Siinä pitäisi lukea että pienehkö osa persuista (17 prosenttia) luottaa Trumpiin kaikessa mitä tekee. Jotenka älä yleistä
- Anonyymi00017
Trump THE BOSS!!
- Anonyymi00018
Trump on itserakas narsisti. Ei jatkoon.
- Anonyymi00019
Lindtman antaa täyden 100% tuen Orpon hallitukselle ja tämän valtiontaloutta tasapainottaville toimille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393