Helmat kukkii jo tehtaalta lähtiessään ja Suomalaiset ostaa kun halvalla saa!!! Mikä siinä on että näin on.
Onko Dacia Ruster hyvä
10
202
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tunne kyseistä mallia, mutta se on totuus, että Dacia Duster ei ole herkkä ruostumaan.
- Anonyymi00002
Väsynyttä on teron läppä.
- Anonyymi00004
Ei kaikki halua maksaa tuplahintaa Corollasta vaikka Tojota on yhtähyvä auto .
- Anonyymi00005
Hihihihihiiii. Hahahahahahahah. Et taida itsekään uskoa tähän.
- Anonyymi00006
Ruster sopii tunnettuun tapaan Toyotaan ja moneen Saksalaiseen merkkiin,,siitä ei ole epäilystäkään,, todisteet näkyy liikenteessä aivan joka päivä
- Anonyymi00007
Helmat kukkii jo tehtaalta lähtiessään ja .......Sinun täytyy olla automaailmasta täysin ulkona , tietämyksesi on täysin hakoteillä !
- Anonyymi00008
Ei ole Suzukikaan ruoseista vapaa,,Balenosta on kokemuksia ,ruostuu samaan malliin kuin Avensikset
- Anonyymi00009
Katsastusmies suositteli lähes tonnin remonttia Dusteriin vm. 2013.
Alustan ruostesuojauksesta ja alustan massauksesta on kysymys.- Anonyymi00010
Eikö tuo ole ihan normaalia hommaa vanhaan autoon jossa on alkavaa ruostetta.
Pari kolme vuotta eteenpäin niin monessa autossa alkaa se hitsaustarve.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708