Siionin talkoot?

Wiimeisessä Päiwämiehessä oli kirjoitus työnteosta. 👷‍♂️Työttömille ehoteltiin Zionin talkoita jos muita töitä ei ole.👷‍♂️🏗🧱 Olisiko kokemusta jakaa Raahayhistyksen talakoista? Saako ruokaa?🥣🥪🥛Kahvia?☕️ Pullaa? 🍩Onko Hyvä HENGI? 🕊
Jumalan kiitos vastauksistanne!😇

29

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ainakin yksi kokemus on tänne kirjoitettu, jossa joutui siivoushuoneessa puhutteluun, hoitajien taholta.

      • No niinpä taisi ollakin. 👷‍♂️🏗🧱 Kiitos!😇👍🕊


      • Anonyymi00002

        Totta! Kutsu ry:n pihasiivoustalkoisiin olikin todellisuudessa puhuttelu siivouskomerossa, jossa puhuja kuvaili omaa viettielämäänsä ja sanoi, että kun se oikea tulee vastaan se vietti on valtava... Puhuja kielsi keskustelemasta kavereidan kanssa ry:llä, koska nainen ja myöhemmin järjestetyssä puhuttelussa kaksi muuta kadehtii. Tästä se vasta hirvittävä kiusaaminen ja kunnon seurahäiriköinti/ seurarauhan rikkominen alkoi.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Totta! Kutsu ry:n pihasiivoustalkoisiin olikin todellisuudessa puhuttelu siivouskomerossa, jossa puhuja kuvaili omaa viettielämäänsä ja sanoi, että kun se oikea tulee vastaan se vietti on valtava... Puhuja kielsi keskustelemasta kavereidan kanssa ry:llä, koska nainen ja myöhemmin järjestetyssä puhuttelussa kaksi muuta kadehtii. Tästä se vasta hirvittävä kiusaaminen ja kunnon seurahäiriköinti/ seurarauhan rikkominen alkoi.

        Hoitonainen kadehti sinua, sen seurauksena järjesti sinulle hoitoja.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Hoitonainen kadehti sinua, sen seurauksena järjesti sinulle hoitoja.

        Kokonaiduus huomioon ottaen täysin väärien neuvojen antajat /väärähenkiset himokkaat ukkomiehet/puhuja/puhujat - kylläkin kätyreineen - tekivät sen hirvittävimmän virheen nöyryyttämällä ja vaatimalla kateuden kohdetta pyytämään anteeksi kiusaajilta/ kadehtijoilta. Saivat kiusaamisen yltymään ja olivat itse osallisia kiusaamisesta. Jäljet on edelleen korjjaamatta ja korvaamatta.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kokonaiduus huomioon ottaen täysin väärien neuvojen antajat /väärähenkiset himokkaat ukkomiehet/puhuja/puhujat - kylläkin kätyreineen - tekivät sen hirvittävimmän virheen nöyryyttämällä ja vaatimalla kateuden kohdetta pyytämään anteeksi kiusaajilta/ kadehtijoilta. Saivat kiusaamisen yltymään ja olivat itse osallisia kiusaamisesta. Jäljet on edelleen korjjaamatta ja korvaamatta.

        kuulostaa siltä kuin olisi joku huume jengi kyseessä


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        kuulostaa siltä kuin olisi joku huume jengi kyseessä

        miksi joku yhteisö saa huvia kiusata jotakin


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kokonaiduus huomioon ottaen täysin väärien neuvojen antajat /väärähenkiset himokkaat ukkomiehet/puhuja/puhujat - kylläkin kätyreineen - tekivät sen hirvittävimmän virheen nöyryyttämällä ja vaatimalla kateuden kohdetta pyytämään anteeksi kiusaajilta/ kadehtijoilta. Saivat kiusaamisen yltymään ja olivat itse osallisia kiusaamisesta. Jäljet on edelleen korjjaamatta ja korvaamatta.

        Tässä tapauskokonaisuudessa valtava kateus liityy kaikkiin elämänaloihin muun muassa ihmisuhteisiin ja osallistumiseen ry:n toimintaan / talkootoimintaan pyydettynä.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Totta! Kutsu ry:n pihasiivoustalkoisiin olikin todellisuudessa puhuttelu siivouskomerossa, jossa puhuja kuvaili omaa viettielämäänsä ja sanoi, että kun se oikea tulee vastaan se vietti on valtava... Puhuja kielsi keskustelemasta kavereidan kanssa ry:llä, koska nainen ja myöhemmin järjestetyssä puhuttelussa kaksi muuta kadehtii. Tästä se vasta hirvittävä kiusaaminen ja kunnon seurahäiriköinti/ seurarauhan rikkominen alkoi.

        onhan ne muutenkin jos ryllä kuulutetaan työ voima halukkuudesta niin tarkoituksena ei ole vahvistaa uskoa vaan aiheuttaa uskon elämälle hallaa sen höykällä et ryn kulissit pyörivät


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        miksi joku yhteisö saa huvia kiusata jotakin

        Teoista sen näkee, ettei nämä hoitajat ole olleet oikein uskomassa. Edelleen parannus ja tekojen korjaaminen on tekemättä.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Teoista sen näkee, ettei nämä hoitajat ole olleet oikein uskomassa. Edelleen parannus ja tekojen korjaaminen on tekemättä.

        monikohan hoito mies on mennyt helvettiin


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kokonaiduus huomioon ottaen täysin väärien neuvojen antajat /väärähenkiset himokkaat ukkomiehet/puhuja/puhujat - kylläkin kätyreineen - tekivät sen hirvittävimmän virheen nöyryyttämällä ja vaatimalla kateuden kohdetta pyytämään anteeksi kiusaajilta/ kadehtijoilta. Saivat kiusaamisen yltymään ja olivat itse osallisia kiusaamisesta. Jäljet on edelleen korjjaamatta ja korvaamatta.

        nämä kätyrit ovat kirjottaneet ilmotuksen päivä mieheen saadakseen lisää kiusattavia


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        nämä kätyrit ovat kirjottaneet ilmotuksen päivä mieheen saadakseen lisää kiusattavia

        työnteko rauhayhdistyksillä on paljon vähentynyt ja hyvä niin.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        työnteko rauhayhdistyksillä on paljon vähentynyt ja hyvä niin.

        saisi loppua kokonaan ennen kuin hoito kokouksista on tehty parannusta kukaan ei mene töihin


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        saisi loppua kokonaan ennen kuin hoito kokouksista on tehty parannusta kukaan ei mene töihin

        on se vaan kumma että kun pedofiili tai hoito kokouksista olisi pitänyt vastata kyseiset henkilöt ovat eronneet srk johto kunnasta tällä tavallako se vastuun pakoilu tapahtuu srkssa johto henkilö lakaisee asian maton alle ja ottaa loppu tilin totta kai pelko perseessä että srk alkaa sorsimaan niin on helppo painaa villaisella ja livetä paikalta ei joudu srkn hampaisiin


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        on se vaan kumma että kun pedofiili tai hoito kokouksista olisi pitänyt vastata kyseiset henkilöt ovat eronneet srk johto kunnasta tällä tavallako se vastuun pakoilu tapahtuu srkssa johto henkilö lakaisee asian maton alle ja ottaa loppu tilin totta kai pelko perseessä että srk alkaa sorsimaan niin on helppo painaa villaisella ja livetä paikalta ei joudu srkn hampaisiin

        vastuu tekemisistä ulko puolisille yritetään tällä tavoin laistaa


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        vastuu tekemisistä ulko puolisille yritetään tällä tavoin laistaa

        srklla on tekemättä julkinen parannus hoito kokouksista


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Teoista sen näkee, ettei nämä hoitajat ole olleet oikein uskomassa. Edelleen parannus ja tekojen korjaaminen on tekemättä.

        Puhujien kuvitellun "arvovallan" turvin voi käyttäytyä miten tahansa ja todella törkeästi. Seurakunta on täysin erehtynyt ja tehnyt vääriä puhujavalintoja eli valinnut vääriä opettajia, mikä on vaikea myöntää ja korjata/erottaa tehtävästä.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Puhujien kuvitellun "arvovallan" turvin voi käyttäytyä miten tahansa ja todella törkeästi. Seurakunta on täysin erehtynyt ja tehnyt vääriä puhujavalintoja eli valinnut vääriä opettajia, mikä on vaikea myöntää ja korjata/erottaa tehtävästä.

        Hoitokokousten tarkoitus olikin, saada seurakunta hiljaiseksi. Seurakunta peloteltiin hiljaiseksi, sinut heitetään saatanan haltuun, jos sanot jotain hoitomiehiä vastaan. Kukaan ei uskalla sanoa sanaakaan vastaan. Hoitomiehet saavat hääräillä rauhassa, valita puhujat oman mielen mukaan.

        Onhan nykyäänkin heitetty ihmisiä ulos vl-liikkeestä, jos olet sanonut vastaan hoitomiehille.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Hoitokokousten tarkoitus olikin, saada seurakunta hiljaiseksi. Seurakunta peloteltiin hiljaiseksi, sinut heitetään saatanan haltuun, jos sanot jotain hoitomiehiä vastaan. Kukaan ei uskalla sanoa sanaakaan vastaan. Hoitomiehet saavat hääräillä rauhassa, valita puhujat oman mielen mukaan.

        Onhan nykyäänkin heitetty ihmisiä ulos vl-liikkeestä, jos olet sanonut vastaan hoitomiehille.

        Mitä merkitystä ulos heittämisillä on henkilön uskonelämän kannalta. Pelkästään vastaansanominen ei voi olla syy. Monia hoitajia hallitsee oikeassa olemisen pakkomielle toisten asioissa, joista he eivät tiedä mitään. Heittäjäthän ovat väärintekijöinä menossa h..vettiin.


    • Anonyymi00017

      Lestadiolaisuus=sairaus

      • Anonyymi00018

        hoito miehet twkivät siitä sairauden


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        hoito miehet twkivät siitä sairauden

        ihmiset olivat vielä terveitä 1960 luvulla kunnes srk alko palvomaan rahaa ja muutri sen sairaudeksi


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        ihmiset olivat vielä terveitä 1960 luvulla kunnes srk alko palvomaan rahaa ja muutri sen sairaudeksi

        harva vl on mieleltään terve mut se johtuu siitä ettei se ole alistunut hoito miesten pilaaman srkn tahtoon


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        harva vl on mieleltään terve mut se johtuu siitä ettei se ole alistunut hoito miesten pilaaman srkn tahtoon

        muuten kyllä lestadiolaisuus=terveys -1960 mutta sairaus sen jälkeen


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        muuten kyllä lestadiolaisuus=terveys -1960 mutta sairaus sen jälkeen

        esim kun okin opistossa nuoret polttivat auton yöllä opiston pellolla 1995 paikka jämsä


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        esim kun okin opistossa nuoret polttivat auton yöllä opiston pellolla 1995 paikka jämsä

        kertoo kyllä että hoito villitys oli tuolloin parhaimnillaan kun ei pysynyt tikut kädessä


    • Mutta Raamatussa ei missään mainita objektiivisti, että Työn teko pelastaa, mutta kuitenkin antaa Työn Raatajille merkittävän Kunniamaininnan.

    • Anonyymi00028

      Talkoistakin laki määrää mitä saa teettää ilmaiseksi, kuinka kauan ja mitä ei. Muutoin kyseessä on Suomen lain mukaan rikos: ihmiskauppa.

      Itse helluntaiuskonnon uhrina olen nuorena, tietämättäni tulluttämänkin rikoksen, tässä kohdin ihmiskaupan uhriksi. Enkä ollut ainoa kyseisessä tapauksessa. "Herra maksaa teille sitten Taivaassa." Kyseisestä huijarisaarnaajasta tuli sittemmin myös yksi Helluntaikirkon perustajista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1850
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      78
      807
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      760
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe