Niin sinä löytäisit jostain uskallusta heittäytyä, luottaa ja sitoutua minuun. Et liikaa miettisi, kuinka monta "hyvää" vuotta vielä tulee tai kannattaako enää tai onko nurkan takana odottamassa vielä joku parempi. Eläisit vaan, harmoniassa mun kanssa, miettimättä liikaa sitä, miten joillain muilla ne asiat on menneet ja luottaisit vaan. (Tässä muuten sulla oli ristiriita: halusit elää hetkessä, mutta kuitenkin mietit tulevaisuutta - tosin vain omaasi).
Ja elettäisiin happily ever after. Ai niin, mut eihän näin käy tosielämässä. Siksi en enää haaveile sinusta.
Jos toiveeni toteutuisi
22
405
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kaikki kaatui sinun syylistämisiin ja haukkuihin. Et osaa rakastaa pyytteettömästi. Et osaa olla tukena. Purat vain traumasi ja pahan olon minuun.
Yksinäiseltä mieheltä- Anonyymi00003UUSI
Ohi - en ole ollut onneksi tämmöisessä tilanteessa.
- Anonyymi00006UUSI
Minä olen varmaan ollut juuri tuollainen, näin jälkeenpäin ajateltuna.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä olen varmaan ollut juuri tuollainen, näin jälkeenpäin ajateltuna.
❤️🙏🏻🤝
- Anonyymi00022UUSI
Jollain miehellä oli ollut kuulemma syyliä käsissä ja voitelemalla eau de golognella säännöllisesti syyilstäminen hävisi.
marjapekka
- Anonyymi00002UUSI
Onko tämä silti mahdollista vaikket enää haaveile hänestä.
- Anonyymi00004UUSI
En todellakaan tiedä. Teki kipeää luopua siitä haaveesta, jossa olisi ollut yhteinen koti, lusikat, unelmat ja "lapset" sikin sokin sulassa sovussa saman katon alla, tilaa kummallekin olla oma itsensä. Ja tämmöisissä kun on aina 2 ihmistä.
- Anonyymi00005UUSI
Turhan ridtiriitainen aloitus. Yritä päättä haluatko vai et.
- Anonyymi00012UUSI
Kun ei se ollut minun haluamisesta kiinni, vaan sen toisen osapuolen. On vähän vaikee haluta yksin jotain, mihin tarvii kaksi yhdessä.
- Anonyymi00008UUSI
Katsoin että wau, mikä aloitus. Mutta kaksi viimeistä lausetta oli surullista luettavaa. Annat mahdollisuuden, etkä sitten kuitenkaan anna. Noinko se meni siellä oikeassakin elämässä?
- Anonyymi00009UUSI
Näin se meni. Yritin ja annoin mahdollisuuksia kunnes en enää jaksanut. On se silti mun haave edelleen, mutta ei hänen kanssaan, kun mun haave ei ollutkaan hänen haave.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näin se meni. Yritin ja annoin mahdollisuuksia kunnes en enää jaksanut. On se silti mun haave edelleen, mutta ei hänen kanssaan, kun mun haave ei ollutkaan hänen haave.
🤣Yritit muita miehiä. Oliko se merkki / viesti minulle, että nyt on eka ja vika mahdollisuus?🤣
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
🤣Yritit muita miehiä. Oliko se merkki / viesti minulle, että nyt on eka ja vika mahdollisuus?🤣
Ohi, en ole ollut tämmöisessä tilanteessa.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ohi, en ole ollut tämmöisessä tilanteessa.
Yllätys, että meni ohi! Aliarvioit minua! Huomaan kyllä milloin second hand tavaraa jaetaan. 😁
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Yllätys, että meni ohi! Aliarvioit minua! Huomaan kyllä milloin second hand tavaraa jaetaan. 😁
En tiedä kuka olet niin siksi ohi. Enkä usko että hän kirjoittaisi tuolla tyylillä. Enkä ymmärrä miksi koitat vääntää tästä jotain jota se ei ole, tee oma ketju omasta oksennuksestasi.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En tiedä kuka olet niin siksi ohi. Enkä usko että hän kirjoittaisi tuolla tyylillä. Enkä ymmärrä miksi koitat vääntää tästä jotain jota se ei ole, tee oma ketju omasta oksennuksestasi.
Se on minun oikeus ja velvollisuus puolustautua sinun kirjoittamaa narratiivia vastaan.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se on minun oikeus ja velvollisuus puolustautua sinun kirjoittamaa narratiivia vastaan.
Se on sun oma ongelmasi, jos omit jotain tekstiä joka ei ole sulle tarkoitettu eikä miltään kohden kosketa sun elämää. Uppo-outo ihminen.
- Anonyymi00010UUSI
Harmonia vaatii molemmilta tietynlaisen kypsyyden. Muuten se on mahdoton.
- Anonyymi00023UUSI
Harmooni on perseessäs. Ai oo kypsä osa sussa on mätäpaise aivoissas
- Anonyymi00017UUSI
Haaveet kaatuu.... Parempi rakastaa itseään ja olla yksin. Kylmettää tunteensa kaikkia miehiä kohtaan. Ei tarvii luottaa eikä pettyä.
Näillä mennään - Anonyymi00019UUSI
Se on "kahden kauppa", että pitäisi melkeimpä varata hotskasta huone viikonlopuksi ja miettiä siellä koko elämä läpi, mutta ethän sä mies voi, kun pitää aina suorittaa ja olla menossa.
- Anonyymi00021UUSI
Ei tuohon mitään hotellihuonetta tarvita. Jomman kumman kotona voi jutella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253805Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283550Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42240- 1111638
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181548Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241299Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99870Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77797- 86741