Omistan tämän biisin sinulle erityinen nainen, vaikkei meistä tullut mitään!

Anonyymi-ap

Pysyt aina mun sydämmessä ja rakastan hiljaa sinua taustalla. Olet aina minulle rakas ja säilytän lämpimät muistot sinusta sydämessäni ja mieleni sopukoissa. Toivon sinulle kaikesta huolimatta pelkkää hyvää. 🫶

Mieheltä❤️Naiselle
😢😢😢😢😢

https://youtu.be/16kRNLMEb9M?si=eKRjyn184zCJKbLW

17

415

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älä valehtele!

Et sä välitä yhtään.

• Anonyymi00002

Mä taisin nyt tunnistaa sut tästä. ❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00004

Toivottavasti, et mene pankkiin töihin ja suorita siellä puhelintunnistaumisia. Ihmisten rahat olisi vaarassa. 😅

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Toivottavasti, et mene pankkiin töihin ja suorita siellä puhelintunnistaumisia. Ihmisten rahat olisi vaarassa. 😅

Tää on eri asia🤭

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tää on eri asia🤭

😂😂😂

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tää on eri asia🤭

"Tee Muna" tunnistaudut vaa vibrallas. Kuulemma. ;)

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00006

Hyvin surullinen olen minäkin 😥 💔
      Mutta on varmasti tuskaa rakastaa hiljaa taustalla. Kuinka voit jatkaa eteenpäin ja aloittaa uutta suhdetta jos sydämesi rakastaa minua?
      Meistä ei tullut mitään...mutta oletko varma et teit kaikkesi?

• Anonyymi00009

En jaksa miettiä tulevaa. Olen niin pitkään paikallani, kun tuntuu siltä. En paljoa näillä taidoilla ja voimilla jaksa. Liian raskasta hommaa yrittää tehdä vaikutus johonkin vaativaan ihmiseen.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En jaksa miettiä tulevaa. Olen niin pitkään paikallani, kun tuntuu siltä. En paljoa näillä taidoilla ja voimilla jaksa. Liian raskasta hommaa yrittää tehdä vaikutus johonkin vaativaan ihmiseen.

Millä tavalla hän on vaativa ja miten se on sinulle käynyt ilmi?

• Anonyymi00008

Olisi muuten voinut tulla. Mutta haluat lapsen.

• Anonyymi00010

Ei mulle, mut biisi on?

• Anonyymi00015

Nyt tuli taas itku. Jotenkin tämä sopii niin meidän tilanteeseen.
      En silti voi uskoa, että se mies ajattelisi minusta noin.
      Ja sitäpaitsi hän valitsi mieluummin jonkun toisen, joten senkään vuoksi tämä ei voi olla minulle.

• Anonyymi00016

Miksi ajattelet mies, että meidän juttu olisi tässä??? Rakastan sinua/häntä niin paljon. Teen mitä vain sen eteen.

💛💛😘

• Anonyymi00017

Kuuluuko ihan erityiskorvatravien piiriin?

• Anonyymi00018

Erityistä ja erilaista kun muut ei ole enää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      116
      8325
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      415
      7548
    3. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      9
      5165
    4. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      81
      4816
    5. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4599
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      204
      2939
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      120
      2812
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      34
      2742
    9. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      23
      2354
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      2
      2227
    Aihe