Koko talon siivouspäivä kävijöiden toimesta. "Palkaksi" tilataan pizzaa, mistä siivouksen lisäksi maksat 7€ omavastuun. Kyllä lääkityksen nöyrien ilmaistyö kannattaa toimijoille,kun ei tarvitse siivoojia palkata.
Siivoamaan Suvimäen Klubitalolle..
43
472
Vastaukset
- Anonyymi00002
Mukavaa vaihtelua Kela yksiöstä..
- Anonyymi00005
"Bää bää bää, lääkityt lampaat tahdissa ilmaistyöhön käy"
- Anonyymi00006
Ja kukaan ei tietysti väitä koskaan vastaan. Olkaapa menemättä niin saa ohjaajat siivota keskenään niille kuitenkin maksetaan palkka. Aikaisemmin pizzan sai ilmaiseksi,kun osallistui siivouspäivään. Mutta eihän sitä köyhille nyt semmoista..
- Anonyymi00009
Se on sitä kuntouttavaa työtoimintaa ilman palkkaa.
- Anonyymi00010
Kääkö siellä on pistänyt ranttaliksi Ei kiinnosta, Äitis, Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa yeah, Mitäs ette osaa äänestää kanssa!
- Anonyymi00011
Ketipinor auttaa.
- Anonyymi00016
Suvimäki
- Anonyymi00018
Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa, yeah
- Anonyymi00020
Mitäs ette osaa äänestää
- Anonyymi00014
Aivan sama mitä siellä hullujen torpalla touhutaan. Teidän maailmanne ei kiinnosta normaaleja ihmisiä.
- Anonyymi00021
Mitä kauemmin te "normaalit" olette työttömänä sen nopeammin olette äkkiä Klubitalon jäseniä.
- Anonyymi00027
Jos tämä keskustelu koskisi "erikoisosaajia" se olisi jo poistettu rasistisena.
- Anonyymi00030
Ihmiskaatopaikkaa ei tarvitse siivota.
- Anonyymi00031
Joko olet sinäkin saanut psykiatrian polilta kehoituksen mennä Klubitalolle?
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Joko olet sinäkin saanut psykiatrian polilta kehoituksen mennä Klubitalolle?
En, laittoivat suoraan niuvalle.
- Anonyymi00033
Mielestäni koko tuon ihmiskaatopaikan voisi siivota pois ja pakottaa nuo pellet johonkin töihin. Heittäydytään hulluksi sitten ruikutetaan yhteiskuntaa avustamaan, hävetkööt!
- Anonyymi00034
Kokoomuksen ja perussuomalaisten ajatuspajoilta tulee tällaisia ideoita.
- Anonyymi00035
Töitähän ne Klubitalolla jo tekevät ilmaiseksi! Kyllä mielenterveyspotilaat töihin kelpaavat kaiken maailman järjestöille ja vapaaehtois hömppään. Palkkatyöhön taas eivät.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kokoomuksen ja perussuomalaisten ajatuspajoilta tulee tällaisia ideoita.
Kuin suoraan Andrew Taten opeista.
- Anonyymi00037
Miten "heittäydytään hulluksi" ? Esitätkö sinä Skitsofreenikkoa?
- Anonyymi00038
Joutilaat mamut tukiloisia. Ei sairaat ihmiset. Klubitalo onneksi vielä vapaa noista tulijoista.
- Anonyymi00039
Syöpä usein itse aiheutettua elintavoista johtuen ja syöpähoidot monin verroin kalliimpia,kuin mikään mielenterveyshoito. Silti ei näitä syöpäpotilaita haukuta, vähätellä ja käsketä mennä raiteille. Päinvastoin ovat sankareita ja kukitetaan,kuin ravihevoset konsanaan jaxuhalien kanssa.
- Anonyymi00040
Hulluksi on helppo heittäytyä, mutta syövän saamiseksi joutuu panostamaan aika kauan.
- Anonyymi00041
Eikun siitä kokeilemaan.
- Anonyymi00045
Klubilla on aitoa, iloista, vilpitöntä menoa. Tuetaan, kysytään kuulumiset, jaetaan arjen haasteita. Hienoja ihmisiä.
- Anonyymi00046
Laskin juuri, että olen viikonaikana tehnyt yhteensä yli 16 tuntia ilmaistyötä Klubitalolla!
- Anonyymi00047
Ja mikä parasta... Klubitalolla ei ole mamuja!
- Anonyymi00048
Hienoja ihmisiä Klubitalolla jotka ansaitsisivat muutakin,kuin rupusen työkyvyttömyyseläkkeen vastapainoksi, kuinka paljon useat tekevät ilmaiseksi yhteiskunnalle. Työmoraali sairaudesta huolimatta korkealla. Samaa ei voi sanoa työkyky isistä Ukreista ja mamuista, joita täällä elätetään ilman mitään työvelvoitetta vuosikausia!
- Anonyymi00049
Kuinka moni kävisi ilmaiseksi vuosikausia tekemässä esim,keittiöhommia!? Siksi ne pienimmät Kelan työkyvyttömyyseläkkeet pidetäänkin alle köyhyysrajan,että hyödyntää näistä ihmisistä, joilla ei ole enää edes varaa julkiseenkaan terveydenhuoltoon asiakasmaksujen korotusten vuoksi! Sitten vielä työeläkeläiset määkimässä "miten takuueläke epäreilu" HÄVETKÄÄ!
- Anonyymi00050
Missään muualla en ole nähnyt yhtä nöyriä ja ahkeria kävijöitä,kuin suurinosa Suvimäellä kävijöistä.
- Anonyymi00051
Pitkäaikainen psyykenlääkkeiden käyttö ja pienillä tuloilla eläminen tekee kenestä tahansa nöyrän ja vähään tyytyväisen ihmisen.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Pitkäaikainen psyykenlääkkeiden käyttö ja pienillä tuloilla eläminen tekee kenestä tahansa nöyrän ja vähään tyytyväisen ihmisen.
Kyllä ovat tyytyväisiä,kun pääsevät Heinolaan kesäretkelle. Ohjaajat tietysti lähtevät keskiluokkaisena kesälomallaan Etelä-Ranskaan jne..
- Anonyymi00053
Pääseepähän ulkomaan Kela yksiöstä...
- Anonyymi00054
Tulitikut mukaan jollei palkka ole parikymppiä tuntia kohti.
- Anonyymi00055
Saattaa sieltä suvimäen klubitalon piipusta nousta joskus savu merkkinä siitä, että ilmaistyöntekijät ovat saaneet tarpeekseen.
- Anonyymi00056
Tai jollain psyykelääkitys pettänyt..
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Tai jollain psyykelääkitys pettänyt..
Tai tullut väärät lääkkeet.
- Anonyymi00058
Jyväskylän kaupungilla on ollut tapana jättää tyhjilleen ja purkaa kaikki vanhat rakennukset. Niin käynee tällekkin talolle.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481997Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 671120
- 221027
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73936Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907