Range pitäsi olla yli 600Km (500Km pakkasella)
10-80% lataus alle 15min ja mukavan lämmin myös talvella -25 pakkasella. Taitaa Toyotan kehitystyö olla hieman hidasta tähän tarkoitukseen. Sitä ei Toyotan mukaan tarvita?
Toyotan sähköautomallistosta puuttuu auto
8
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eihän missään autossa ole tuollaisia haamulukemia!
- Anonyymi00002
Toyotan sähkömopolla pääsee 100-200km enimmillään ja sekin matkustamon lämmityksen kustannuksella. Ja koko päivän kestää lataus
- Anonyymi00003
Toyota ei pärjää edes halpis Kiinalaisille.
615km (WLTP)
3.8s 0-100 km/h (AWD)
10min Charging time. Drive 300 km.
- Anonyymi00004
Missään autossa ole tuollaisia hassuja haamulukemia!
- Anonyymi00005
Sähköautoista uskaltaa ostaa vain Teslan, koska muiden akut ovat hinnoiteltu pilviin, JOS sellaisen joskus joutuisi ostamaan.
Eli tähän unelma-autoon pitäisi voida saada uusi akku entisen tilalle max. 10 t€, mieluummin lähemmäksi 5 t€. - Anonyymi00006
Ei Yaris Cross kansa tee yhtään mitään sähköautolla eikä 500 km toimintamatkalla, ei kesällä ei talvella
- Anonyymi00007
Kiinasta saa kohta sähkiksiä joiden range on kovilla pakkasillakin 1500 km ja lataus huippunopea. Toyota näyttää pudonneen pelistä kuten kaikki EU-merkitkin. Päivitetynkin BZ:n akku on kapasiteeltaan ja ominaisuuksiltaan ihan pellelelu. Mitään kehitystä automallissa ei ole tapahtunut. Se on sääli. Odotukset ja puheet olivat suuret ja taas tuli turpaan. Surullista suomalaisen mediankin toiminta. Juuri nyt pakkaskaudella sähköautot pitäisi laittaa testiin. Esim. TM ei uskalla puhua yhtään mitään päivitetyn BZ:n selviytymisestä Suomen talvessa. Höpisee vain sekavia ja harhauttavia asioita sähköautoista. Sattumoisin Suomessa on talvi ja auton pitää selviytyä kylmissäkin oloissa turvallisesti ja myös mukavasti. Rav4 toimii, BZ ei.
- Anonyymi00008UUSI
Toyota myyjät joutuu pakkolomalle.
EI oota on huono myydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393