t a u t e j a
?
vastaan ite myöhemmin
m
Onko kaivatullasi
16
220
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
On koska minulla on tauteja ja nyt ne on sillä miehellä.
Naiselta- Anonyymi00003UUSI
Käytä kindomia
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Käytä kindomia
🤣🤣
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Käytä kindomia
kimbLe
- Anonyymi00002UUSI
On myös tauteja jotka ovat itse tauteja
Mistä vtusta voisin tietää tollasen?
- Anonyymi00006UUSI
Ei ehkä enää. Sain hänelta taudin jonka hän sai toiselta naiselta. Nyt hän on saanut lääkekuurit siihen. Toivottavasti käyttää ”kindomia” jatkossa niin ei oma vesistöni saastu.
- Anonyymi00007UUSI
On varmasti, jakaa ahkeraan pildeä.
- Anonyymi00009UUSI
Naisen nimi ja paikkakunta kiitos!
- Anonyymi00011UUSI
Mistäs tiedät? Oletko ollut pitelemässä jaloista? Vai oisko kuitenkin niin että olet katkera kun hän ei halunnut sinua?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Naisen nimi ja paikkakunta kiitos!
Mies on kyläpyörä🤮yrittää tartuttaa …
- Anonyymi00010UUSI
on ollut vatsatauti joskus
- Anonyymi00016UUSI
alkoholismia näemmä levittää ympärilleen ja lapsiinsa myös
- Anonyymi00013UUSI
Flunssa joo
- Anonyymi00014UUSI
Tinder miehet kantaa viruksia ja naisvihaa. Kannattaa varoa.
- Anonyymi00017UUSI
Sielläkin varmaan paljon niitä jotka haluaa pikaseen uittaa ja toisenkin saastuttaa taudeillaan🧐😥ois ihan hirveetä
Ei kyllä enää huvita paneskelut. Kuvittelee et jos saa jonku oikeen veritaudin. Mut joku syfilliskin🤮tai herpes🤮tai mrsa tai joku vatsapöpö.. yöks.tulee suudellessakin jo. Yhdel ukol oli joku vatsahiiva. Kupli ja piereskeli.
Mulla tuli nyt yrjö🫢🤢🤧rupes ällöttää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3734332Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1473756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti992687Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92431Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei152249Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521920Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181848- 1201826
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241409Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551105