Niin etten enää näkisi minua?
Pystytkö olemaan
23
406
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ettet
- Anonyymi00005
Mitä ettet?
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä ettet?
Ettet tettet tenttekamenttet viipula vaapula ettet tettet
- Anonyymi00002
Jos haluat, niin sehän on vain järjestelykysymys.
Naiselta- Anonyymi00004
Ei kun sori, et halua nähdä itseäsi😅
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kun sori, et halua nähdä itseäsi😅
Nainen äkkäs ja nauraa koko illan makeasti :D kyllä jollain on kiva ilta nyt
pekkamarjatta
- Anonyymi00003
Pakkohan se on olla, kun ei näe. Omaa kaivattua, siis. En tiedä kuka aloittaja on.
- Anonyymi00006
En tod
- Anonyymi00007
No en mä tuolleen pysty oleen.
- Anonyymi00008
Katsotaan. Tällä hetkellä tuntuu, että joo.
- Anonyymi00011
On ehkä pakko. Tulee ikävä, mut kaikella on puolensa.
- Anonyymi00012
minusta olisi kunnia olla ystäväsi. olet erittäin mielenkiintoinen henkilö. tätä totean vain välillä. minusta vaikeimmat ihmiset jotka viihtyvät paljon himassansa on aina siisteimpiä.
- Anonyymi00013
Kyl, ei ole muuta vaihtoehtoa.
- Anonyymi00014
Pystytkö ite?
- Anonyymi00015
Pystyn. Ja helpompi hengittää.
- Anonyymi00016
Siltähän se vähän vaikuttaa. Ajattelen sen olevan nyt tämän hetken ja mahdollisesti tulevaisuuden tilanne, niin ei tule sitten pettymyksiä. Satunnaisiin kohtaamisiinkaan ei kannata luottaa, koska aikataulut ei mene aina yksiin, vaikka toivoisi. Kun molempien kohdalla myös muut ihmiset vaikuttavat. Jos hän asuu nyt näin kaukana, niin mahdollisuus tavata on max 0-3 kertaa vuodessa, olettaisin.
Naiselta - Anonyymi00017
Helposti kaikkien anonyymien ym.kabassa menetellään eli siis kyllä.
- Anonyymi00018
En mutta se ruokkii itse itseään ja helpompi unohtaa
- Anonyymi00019
Pari vuotta vierinyt ja hyvin menee. Emmä taakseni katso.
- Anonyymi00020
Olisi kamalaa 😢😢
- Anonyymi00021
En. Haluan sut. Meidät. Haluatko sinä?
Miehelle. - Anonyymi00022
Voisin ehkä pystyä, mutta en halua.
Toivoisin tutustumista pienin askelin.
En tiedä mitä se kaikki toisi tullessaan, mutta tuntuisi
tosi tärkeältä tutustua, puhua ja viettää aikaa yhdessä hänen kanssaan. Tai olla vaan hiljaa... - Anonyymi00023
Olen oman ajatusmaailmani jo siihen asettanut, että niinkin voi käydä. Muutama vuosi sitten olisin aktiivisesti halunnut vielä tavata, mutta nyt.. enää en tiedä. Minussa ei enää sitä elämän virtaa mitä aikoinaan kohdattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735860KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2744730Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro131412- 1051347
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1071248Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191201