Kuka on se oikea? 🤯
Onko tuo minulle se oikea nainen?
Ja olenko minä tuolle naiselle se oikea mies?
Mistä tietää
20
303
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tutustumalla. Viettämällä aikaa yhdessä. Miltä kummastakin tuntuu. Ei jää tunnetta vaillinaisuudesta.
- Anonyymi00002UUSI
hmm. olen miettinyt tuota myös. joskus vaan jokin maggara kolahtanut tajuntaan liiankin hyvin 8^) heh
- Anonyymi00004UUSI
😎🤗😘
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
😎🤗😘
erittäin hyvä miltei täydellinen
- Anonyymi00003UUSI
Sydämessä sen tuntee, ainakin tiedän, että se mies on se oikea minulle. Se on vahva tunne… jota kukaan ei ole koskaan ennen saanut aikaan. Paljon enemmän. ❤️
- Anonyymi00008UUSI
Sydänkin on erehtyväinen😒
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sydänkin on erehtyväinen😒
No minun sydän tietää ainakin että mie ❤️❤️❤️ on se oikea.
- Anonyymi00009UUSI
No katsomalla vedisestä astrologiasta tietenkin 😁
- Anonyymi00016UUSI
No vttu nåi o.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
No vttu nåi o.
Siellä oli myös että kestää kuolemaan saakka
- Anonyymi00011UUSI
Mä tiedän tasan yhden psykonaisen joka käyttää tota emojiita
- Anonyymi00012UUSI
Älä tee pienestä mutta sekavasta kaveripiiristäs meidän muiden ongelmaa.
- Anonyymi00014UUSI
Ai aloituksen emoji vai mikä?
Eiköhän sika monet käytä tuota
Sivusta - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Älä tee pienestä mutta sekavasta kaveripiiristäs meidän muiden ongelmaa.
No sepä🤣sä et tapaa niitä ihan herkästi. Mutta tiedät kyllä tavannees
- Anonyymi00021UUSI
Miten psykoottisuuteni on ilmennyt?
- Anonyymi00015UUSI
Ei mistään etukäteen.
- Anonyymi00023UUSI
Olet varmaan aivan oikeassa.
- Anonyymi00020UUSI
Viettämällä aikaa toisen kanssa riittävästi. Turha varmaan täsmentää että oikeassa elämässä, samassa ilmatilassa, arkea yhdessä eläen ja kokien. Keskustellen kasvokkain, näkemällä miten ihminen toimii, miten rytmit ja tekemiset menevät yhteen. Pystyttekö kommunikoimaan, riitelemään, sopimaan, auttamaan, tukemaan, jakamaan asioita.
- Anonyymi00022UUSI
Jaarryraidat puuttuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3584255Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1403723Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92411KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti812395Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112234Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511897Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181798- 1181796
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551085