Meillä oli Lahdessa jenkkiautoporukka, torilla rokki soi ja nojailtiin konepelteihin, minä mun vanhaan taksidelttaan ja tuolloin mun eka exä ihan kosteena rakastui muhun siksi aikaa kun kyllästyi ja pisti pihalle heittäen apinadatsunin avaimet perässä.
Ladaa ei ollut mutta apina ok meikäläisen kokoiselle.
Sormia voi työntää moneen paikkaan. Yksi parhaista on tuore pipari!
Jenkkiautoporukassamme pyöri yksi hörhö, joka onnistui aina järjestämään vaikeuksia, mutta oli muuten ihan nasta kaveri ja rumpalina miltei tunnetussa bändissä.
Hörhö oli sitten onnistunut pokaamaan itselleen oikein söpön 18 vuotiaan tyttösen, joka oli kova flirttailemaan vähän kaikkien kanssa. Tyttö hieman oli ottanut siideriä liikaa ja
nuokkui takapenkillä, istuin vieressään ja hän kävi kiinni minun ainoaan, kun tuore poikakaverinsa lähti kuselle ja tupakalle.
No minä vastalahjaksi nopeasti laitoin käteni hänen minihameen alle ja kappas, ei pikkuhousuja ollenkaan! Siellä oli varsin liukkaat kelit ja vahingossa sormi sitten siitä lipesikin kuin Marjo Matikaisen suksi.
Toisella puolellaan istui toinen kaverini Jari. Huomasin että bachelor palaa takaisin, otin sormen pois ja nousin autosta muina miehinä. Tyttö parka sieltä sitten virkosi perässä hetken kuluttua ja parkaisi kuuluvalla ärrävikaisella äänellä: "Jari työns sormen mun piIIuun"
Jarikin oli sen verran humalassa ettei ehtinyt kiistää, kun bachelor jo repi hänet autosta anakonda- kuristukseen jalkakäytävälle. Irrotettiin heidät toisistaan ja sanottiin että ei se nyt niin vakavaa ole, antakaa olla.
Meilläpäin olikin sellainen sanonta että "Kaverille kans, jos saamaan rupee"
Asia jäi sikseen eikä taida kukaan heistä tietää että se oli minun sormi ja se jäi siten "Jalin" piikkiin.
Samainen hörhö oli minulla aliurakoitsijana viimeksi 2016 kesällä parin muun vanhan lapsuudenkaverin kanssa.
2010
MEIDÄN JENKKIAUTOPORUKKA.
Anonyymi-ap
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998