Sitäkö sä haluat? Mä en enää jaksa kauan sun esteiden heittoa mun tielle. Mä oikeasti rakastin sua, olen avoin ja rehellinen sulle. Olen koittanut pysyä pois tieltäsi, karannut pois kun olet tullut kohti. Sinä olet katsonut himoiten, jopa rakastaen ja jatkanut niin manipulointiasi. Kiellät osuutesi. Ymmärrän ettet välitä. Älä toteuta uhkaistasi. En käy, en puhu, anna mun olla. Teen tälläistä hidasta/ipassiivista itsemurhaa en hae apua vaivoihin, suku rasitteena syöpää ja sydänkuoöemis, niin eiköhän se kuolo korjaa, oletko silloin vasta tyytyväinen? On hetkiä että tunnen että olisi paras kuolla. Ei hätää olen menossa juttelemaan saan apua..
Haluatko että teen itsemurhan?
25
322
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Perjantaina tule luo
- Anonyymi00007UUSI
Sano aloitus kirjain minne
- Anonyymi00009UUSI
Minne?
- Anonyymi00002UUSI
Käykö?
- Anonyymi00003UUSI
Kysymys otsikossa
- Anonyymi00004UUSI
Hae apua itsellesi. Tämä on huono paikka ihmiselle, joka voi huonosti. Helposti kuvittelee vastauksia itselle.
Hyvää yötä, voimia ❤️- Anonyymi00008UUSI
Kiitos ❤️ Olen huomannut, siksi olen jatkanut varmaan haaveilla niin pitkään. Haluan vain kirjoittaa sen mitä hänelle haluaisin sanoa, mutta en sano.
- Anonyymi00005UUSI
sama täällä rahikainen oltais tukena toisillemme♥️
- Anonyymi00006UUSI
Alapa tulla sitten
- Anonyymi00010UUSI
Niin ja en usko että hän välittäisi vaikka tekisin niin, kuulemani perusteella.ap
- Anonyymi00011UUSI
Siksikö puhuit sun isästä kun suunnittelet?
Hämmennyin sun puheista enkä missään tapauksessa halua että vahingoitat itseäsi. En silti ymmärrä miksi ajattelet minun manipuloivan vai oliko kirjoitus sittenkin jollekin toiselle. Minä nimenomaan olen se joka rakastaa ja aidosti välittää. Tänään aavistelin jotain tälläistä ja siksi kirjoitin sulle sen viestin tänään klo.10.29 jotta löytäisit voimaa asioista joita kukaan ei sinulta voi viedä. Sen mainitsin viestissä. Tulisit mun luo niin kuin oli tarkoitus. En hyväksyis sun tekoa. Mistään en saisi edes tietää. Luulisin että oot ghostannut. Asiat voivat muuttua parempaan.- Anonyymi00012UUSI
Älä ole huolissasi, en ole sun ajattelemasi.ap
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Älä ole huolissasi, en ole sun ajattelemasi.ap
Huh, hyvä. Kiitos että selvensit.
- Anonyymi00013UUSI
Oi oi, älä puhukaan noin. Olet arvokas. Puhukaa, jos on puhuttavaa.
- Anonyymi00014UUSI
Ei meillä ole enää mitään puhuttavaa.ao
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei meillä ole enää mitään puhuttavaa.ao
Tai siis meille ei suostu tilaisuutta puhua ja yksin en voi sua lähestyä. Ja hän on ilmaissut ettei ole mitään puhuttavaa ap
- Anonyymi00015UUSI
ei kannata täältä kysyä, täällä on sinuakin sairaampia tyyppejä
- Anonyymi00017UUSI
Miehelle? Naiselle?
- Anonyymi00020UUSI
Kirjoitus meni miehelle ap
- Anonyymi00018UUSI
Huolehtikaa itsestänne, ette ole kenenkään kynnysmattoja! ❤️
- Anonyymi00022UUSI
Tässä koko aloituksessa tulee koko tämän pskasaitin syvin olemus esille. Toivottavasti jokainen saa juuri sen mitä on toimillaan ansainnutkin, se on sitä karmaa. Eikä faktat muutu vaikka kuinka niin haluaisi sumentuneessa pääkopassa uskoa.
- Anonyymi00023UUSI
Puhukaa se auttaa
- Anonyymi00024UUSI
Nöyrtykää köyhät
- Anonyymi00025UUSI
Parkuminen loppu tulet perjantaina
- Anonyymi00026UUSI
Mihin sä hänet haluat hänen tulevan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3574224Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1393713Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92411Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112224KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti732002Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1501891- 1181789
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181788Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551075