Olisiko kannattanut vaikka sijoittaa? Mutta piti dacia hommata ja leikkiä rikasta auton omistajaa.
Vuodet ne vaan rullaa ja dacistit pysyvät köyhänä!
12
141
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on just näin!!!!
- Anonyymi00002
Korpeeko?
Mut älä välitä - kohta on taas kevät ja voit kaivaa sun sähköpotkulaudan esiin!- Anonyymi00007
Minulla on tuliterä corolla ja sähköpyörä. Korpea sinä vain sen romanian romusi kanssa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minulla on tuliterä corolla ja sähköpyörä. Korpea sinä vain sen romanian romusi kanssa.
Otan osaa huonojen valintojesi vuoksi.
- Anonyymi00003
Henkisesti köyhää on helppo leikkiä ja tuoda se näillä keskustelupalstoilla
itse esille. Lääketieteestä ilmiöön ei juurikaan ole apua. - Anonyymi00004
Se on just leikkii rikasta ja ajaa uudenkarhealla Dacialla. Mistä näitä ihmisiä löytyy??????
- Anonyymi00005
Siis leikin rikasta autonomistajaa, kun omistan Dacian! Aika erikikoinen näkemys. Kun omistaa autonsa, ei tarvitse leikkiä automomistajaa.
- Anonyymi00006
Jotkut omistavat ihan oikeita autoja eikä dacioita.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jotkut omistavat ihan oikeita autoja eikä dacioita.
Mitä ovat ne oikeat autot?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä ovat ne oikeat autot?
Mitä tahansa muuta kuin renault tai dacia.
- Anonyymi00009
Aloittajan täytyy olla kopio Putinista . Venäjällähän tuo ,olis totta
- Anonyymi00011UUSI
- Anonyymi00012UUSI
Cheers. Dacia haisee jenkemin ja ulon sekoitukselle. Tutustukaapa Daciaan niin tiedätte mistä puhun.
- Anonyymi00013UUSI
Yöt ovat pahoja paikkoja jos ei tule uni ja möröt kiertävät pääkopassa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Yöt ovat pahoja paikkoja jos ei tule uni ja möröt kiertävät pääkopassa.
Luulenpahan vaan että ainoa jolla täällä on mörkö päässä ovat dacistit jotka epätoivoisesti koittavat puolustella pirkkaolueen verrattavaa tuotetta eli daciaa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Luulenpahan vaan että ainoa jolla täällä on mörkö päässä ovat dacistit jotka epätoivoisesti koittavat puolustella pirkkaolueen verrattavaa tuotetta eli daciaa.
Näinhän se on, ladakuskit sentään olivat ylpeitä "aatteen" miehiä. Dacistit puolustelevat jotain olematonta brändiä ja se kyseinen brändi ollaan halvin eikä mitään muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393