Olisiko kannattanut vaikka sijoittaa? Mutta piti dacia hommata ja leikkiä rikasta auton omistajaa.
Vuodet ne vaan rullaa ja dacistit pysyvät köyhänä!
16
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on just näin!!!!
- Anonyymi00002
Korpeeko?
Mut älä välitä - kohta on taas kevät ja voit kaivaa sun sähköpotkulaudan esiin!- Anonyymi00007
Minulla on tuliterä corolla ja sähköpyörä. Korpea sinä vain sen romanian romusi kanssa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minulla on tuliterä corolla ja sähköpyörä. Korpea sinä vain sen romanian romusi kanssa.
Otan osaa huonojen valintojesi vuoksi.
- Anonyymi00003
Henkisesti köyhää on helppo leikkiä ja tuoda se näillä keskustelupalstoilla
itse esille. Lääketieteestä ilmiöön ei juurikaan ole apua. - Anonyymi00004
Se on just leikkii rikasta ja ajaa uudenkarhealla Dacialla. Mistä näitä ihmisiä löytyy??????
- Anonyymi00005
Siis leikin rikasta autonomistajaa, kun omistan Dacian! Aika erikikoinen näkemys. Kun omistaa autonsa, ei tarvitse leikkiä automomistajaa.
- Anonyymi00006
Jotkut omistavat ihan oikeita autoja eikä dacioita.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jotkut omistavat ihan oikeita autoja eikä dacioita.
Mitä ovat ne oikeat autot?
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä ovat ne oikeat autot?
Mitä tahansa muuta kuin renault tai dacia.
- Anonyymi00009
Aloittajan täytyy olla kopio Putinista . Venäjällähän tuo ,olis totta
- Anonyymi00011
- Anonyymi00012
Cheers. Dacia haisee jenkemin ja ulon sekoitukselle. Tutustukaapa Daciaan niin tiedätte mistä puhun.
- Anonyymi00013
Yöt ovat pahoja paikkoja jos ei tule uni ja möröt kiertävät pääkopassa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Yöt ovat pahoja paikkoja jos ei tule uni ja möröt kiertävät pääkopassa.
Luulenpahan vaan että ainoa jolla täällä on mörkö päässä ovat dacistit jotka epätoivoisesti koittavat puolustella pirkkaolueen verrattavaa tuotetta eli daciaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Luulenpahan vaan että ainoa jolla täällä on mörkö päässä ovat dacistit jotka epätoivoisesti koittavat puolustella pirkkaolueen verrattavaa tuotetta eli daciaa.
Näinhän se on, ladakuskit sentään olivat ylpeitä "aatteen" miehiä. Dacistit puolustelevat jotain olematonta brändiä ja se kyseinen brändi ollaan halvin eikä mitään muuta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1271848Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2921591- 761459
- 771426
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531136- 631011
- 22987
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois61950