Vuodet ne vaan rullaa ja dacistit pysyvät köyhänä!

Anonyymi-ap

Olisiko kannattanut vaikka sijoittaa? Mutta piti dacia hommata ja leikkiä rikasta auton omistajaa.

12

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se on just näin!!!!

• Anonyymi00002

Korpeeko?

Mut älä välitä - kohta on taas kevät ja voit kaivaa sun sähköpotkulaudan esiin!

• Anonyymi00007

Minulla on tuliterä corolla ja sähköpyörä. Korpea sinä vain sen romanian romusi kanssa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minulla on tuliterä corolla ja sähköpyörä. Korpea sinä vain sen romanian romusi kanssa.

Otan osaa huonojen valintojesi vuoksi.

• Anonyymi00003

Henkisesti köyhää on helppo leikkiä ja tuoda se näillä keskustelupalstoilla
      itse esille. Lääketieteestä ilmiöön ei juurikaan ole apua.

• Anonyymi00004

Se on just leikkii rikasta ja ajaa uudenkarhealla Dacialla. Mistä näitä ihmisiä löytyy??????

• Anonyymi00005

Siis leikin rikasta autonomistajaa, kun omistan Dacian! Aika erikikoinen näkemys. Kun omistaa autonsa, ei tarvitse leikkiä automomistajaa.

• Anonyymi00006

Jotkut omistavat ihan oikeita autoja eikä dacioita.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jotkut omistavat ihan oikeita autoja eikä dacioita.

Mitä ovat ne oikeat autot?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mitä ovat ne oikeat autot?

Mitä tahansa muuta kuin renault tai dacia.

• Anonyymi00009

Aloittajan täytyy olla kopio Putinista . Venäjällähän tuo ,olis totta

• Anonyymi00011
      UUSI
    • Anonyymi00012
      UUSI

Cheers. Dacia haisee jenkemin ja ulon sekoitukselle. Tutustukaapa Daciaan niin tiedätte mistä puhun.

• Anonyymi00013
        UUSI

Yöt ovat pahoja paikkoja jos ei tule uni ja möröt kiertävät pääkopassa.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Yöt ovat pahoja paikkoja jos ei tule uni ja möröt kiertävät pääkopassa.

Luulenpahan vaan että ainoa jolla täällä on mörkö päässä ovat dacistit jotka epätoivoisesti koittavat puolustella pirkkaolueen verrattavaa tuotetta eli daciaa.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Luulenpahan vaan että ainoa jolla täällä on mörkö päässä ovat dacistit jotka epätoivoisesti koittavat puolustella pirkkaolueen verrattavaa tuotetta eli daciaa.

Näinhän se on, ladakuskit sentään olivat ylpeitä "aatteen" miehiä. Dacistit puolustelevat jotain olematonta brändiä ja se kyseinen brändi ollaan halvin eikä mitään muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe