Kukkapenkissäni oleva patjarikko on jo aivan ruskeana. Siellä täällä ruskeiden tupsujen päissä vihreä tupsu. Kuoleeko se nyt? Mitä teen, kaivanko kaiken ylös ja istutan uudelleen ne vihreät tupsut vai annanko olla vaan noin? Kukki kyllä kauniisti keväällä ja oli silloinkin jo ruskea osittain. Tiedän, että vanhetessaan ruskettuu keskeltä, mutta tämä on vasta edelliskesänä istutettu. On kyllä kovassa paahteessa, mutta eikö olekin paahteisen paikan kasvi? "Mätäs" on noin neliön kokoinen ja näyttää nyt tosi rumalle, kun on vielä kukkapenkin etureunassa! Jos joku osaisi auttaa, olisin tosi kiitollinen.
Patjarikko
pelastettavissa?
1
2858
Vastaukset
- anna
Minäkin luulin, että patjarikko on paahteisen paikan kasvi, mutta monen epäonnistumisen jälkeen olen saanut sen menestymään paljon paremmin puolivarjossa. Tärkeää näyttää lisäksi olevan että alusta on viettävä, ei näytä tykkäävän tasamaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184481Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5042405Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421961Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.171722- 771525
- 1591503
- 101001
- 93890
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34808- 115800