Nainen et ole mailmani napa enään.
Tiedoksi vain
18
315
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olen kuitenkin
- Anonyymi00002UUSI
ei tunnu MISSÄÄN.
- Anonyymi00003UUSI
Etkä sinä ole Jumala minun tarinassani
- Anonyymi00004UUSI
Huh helpotus. En halua olla kenellekään sellainen.
- Anonyymi00005UUSI
Voi kauheeta 🙄
- Anonyymi00006UUSI
Ei se mitään. Vaikka mies et tiedä niin sinä olet minun unikaverini ja napakymppini 🎯
- Anonyymi00007UUSI
Jollekin olen.
- Anonyymi00008UUSI
En ole koskaan ollutkaan niin ei sillä väliä.
- Anonyymi00009UUSI
Pskanruskee siveysvyö o-singoilla 170. Kuulemma. ;)
- Anonyymi00010UUSI
"Laura tahtoo Denveriin".
- Anonyymi00012UUSI
Voi rakas mössykkä mieheni 😘🥰💋💋💋
Mistä sie nyt noin olet suutahtanut omalle kulta rakkaalle pikku pullukka vaimollesi?
Minulla on sentään kaunis NAPA jonka ympärillä sinä mielellään pyörit vaikka olenkin LIHAVA, mutta niin AAH PEHMEÄ VAIMOSI jonka vatsaa voit käyttää TYYNYNÄKIN.
Luuranko naisen kanssa sinulla tulee vain PÄÄ JA NISKA KIPEÄKSI ja ethän sinä uskalla edes koskea häneen, koska HÄN SAATTAA HAJOTA SINUN KANSSA JOS VAHINGOSSA HÄNTÄ TÖNÄSET.
Minä sentään saatan tönästä takaisin ja ottaa kiinni jostain sekä kysyä, että : Haluatko voittaa tönimis kilpailun LUOVUTUS VOITOLLA?
Demiseksuaalisuus vaihe on vain KUNNIANSA LOUKANNEIDEN FB:STEN vaatimus, mutta ME EI KYLLÄ OLLA KUMPIKAAN TÄTÄ HYVÄKSYTTY.
Sitähän me ei voida kumpikaan kiistää, etteikö meidän suhteelle olis tehnyt hyvää tämä jos KERRAN ELÄMÄSSÄ HAASTEENA ASIAA AJATELLAAN.
He eivät välttämättä ITSE PYSTY SAMAAN, koska he ovat ihmisiä jotka ovat tottuneet saamaan kaiken minkä haluavat helpolla.
Olitkohan sinä MIEHENÄNI myös heidän ” HELPPO NAKKI ” listalla, mutta pikku pullukka vaimosi olikin este ja meistä tuli KUNNIATON PASKA PARI 😘🥰💋💋💋 - Anonyymi00013UUSI
Hienoa! Kaikkea hyvää sinulle (ja teille?) 😊Löysitkö uuden kohteen?
- Anonyymi00015UUSI
En ole olettanutkaan enkä ikinä kyllä niin ole tuntenutkaan. Mutta jostain syystä kuitenkin tämänkin aloituksen kirjoitit, eli olen mielessä.
- Anonyymi00017UUSI
osta Ninteldolta joku uusi pelikonsoli, kai haluat tämän haaun retropli-akenin kanssa?
- Anonyymi00020UUSI
Et oo mun aurinko!
- Anonyymi00021UUSI
Noin huonosti kirjoittava ei ole ollut sitä minulle koskaan!
- Anonyymi00022UUSI
Kuka nainen kenen maailman napa
- Anonyymi00023UUSI
Kelle mikä mitä. Sä oot hauska.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit415309Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4094582Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483839KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1593128Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142526Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182098Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1512012- 1251930
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241469