Kiihkeälle naiselle, isolla varustetusta miehestä seuraa. N26
Sexseuraa Heinolasta
30
168
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Haittaako jos on eläkkeellä? Pitääkö olla korvat ja kaksi sierainta?
- Anonyymi00011UUSI
Kehitysvammaiset eivät ole hakuni kohde. N26
- Anonyymi00002UUSI
Eläkkeellä oleminen ei ole este. Kaksi korvaa ja sierainta kuuluu kriteerien joukkoon kyllä. N26
- Anonyymi00003UUSI
Haittaako jos asuu laitoksessa ja pakkonukutetaan joka päivä ?
- Anonyymi00004UUSI
Se on kyllä este, eli sellainen ei tule kyseeseen. N26
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se on kyllä este, eli sellainen ei tule kyseeseen. N26
AHA. TÄÄ OLI SIT TÄSSÄ Arvasin kyllä minkälaiset kriteerit sulla on setien suhteen pitäis olla Elviksen näkönen ja kaiken osaava ja tosi iso ja paksu KEKSIJALKA ja auto joka sekin olis iso amerikanrauta.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
AHA. TÄÄ OLI SIT TÄSSÄ Arvasin kyllä minkälaiset kriteerit sulla on setien suhteen pitäis olla Elviksen näkönen ja kaiken osaava ja tosi iso ja paksu KEKSIJALKA ja auto joka sekin olis iso amerikanrauta.
Ei amerikanrauta. Eikä tarvi olla niin juntin näköinen kuin Elvis, riittää ettei ihan peikon näköinen ole, että ei tarvitse valoja ottaa pois. N26
- Anonyymi00005UUSI
Miten sinuun yhteyttä N26
- Anonyymi00012UUSI
Täällä olisi Heinolassa nuori herrasmies, 24 vuotias työssäkäyvä ja hyvin toimeentuleva, sivistynyt ja hyvä seuramies.
Leevi- Anonyymi00013UUSI
Kuulostaa hyvältä 🙂 Voitaisi sopia illaksi treffit 🍸 N26
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä 🙂 Voitaisi sopia illaksi treffit 🍸 N26
Sopisiko Iloinen kulkija klo 17?
Leevi - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
LeeviNähdään siellä 🍸🍸N26
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
LeeviToi kulkija on homoille joilla ei oo harrastuksia ja kusipäät voi jutella mite isä pakotti imee kusistsa keskijalkaa
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
LeeviSÄ et kusipää homo ees tsjua mikä on LÄTKÄKENTTÄ ETKÄ OSAA EES LÄMÄTÄ NI
KYLLÄ SUSTAKIN HUOMAA ETTÄ KUULUT LAITOKSEEN
Terveisin Setä 49v Heinola - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
SÄ et kusipää homo ees tsjua mikä on LÄTKÄKENTTÄ ETKÄ OSAA EES LÄMÄTÄ NI
Terveisin Setä 49v HeinolaMitä helvettiä sekoilet käpy?
Leevi - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
SÄ et kusipää homo ees tsjua mikä on LÄTKÄKENTTÄ ETKÄ OSAA EES LÄMÄTÄ NI
Terveisin Setä 49v HeinolaKyllä se hyvä paikka taitaa olla kun sulla sinne porttikielto on
Leevi - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Toi kulkija on homoille joilla ei oo harrastuksia ja kusipäät voi jutella mite isä pakotti imee kusistsa keskijalkaa
Sulla taitaa olla melko traumat isäs kanssa vietetystä ajasta 😁
Leevi - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä se hyvä paikka taitaa olla kun sulla sinne porttikielto on
LeeviKato kun tajusit taas PIIPITTÄÄ ITESTÄS homo
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kato kun tajusit taas PIIPITTÄÄ ITESTÄS homo
Ei minulla ole mitään porttikieltoja minnekään, koska minulla on maksukykyä ja osaan pukeutua ja käyttäytyä kuten oikeat ihmiset. Että siinähän änkytät itestäs vaan
Leevi - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sulla taitaa olla melko traumat isäs kanssa vietetystä ajasta 😁
LeeviPiipitiä itestäs kusipää mun isä ei tehny mulle noin
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Toi kulkija on homoille joilla ei oo harrastuksia ja kusipäät voi jutella mite isä pakotti imee kusistsa keskijalkaa
Te ootte sairaita ku muistelete sitä mite faija käsi imee keksijalkaa ja veli runkkas vieressä ja teillä ei oo muuta mielessä ja ootte siks eläkkeellä
- Anonyymi00018UUSI
Epäilen että oot ees aito muija kerta et oo mullekkaan vastannu mitään NI tiedän kyllä että oot laitoskamaa
Terveisin eräs Setä heinola- Anonyymi00022UUSI
Ai oon laitoskamaa kun en vastaa kehitysvammaiselle trollille😁 N26
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ai oon laitoskamaa kun en vastaa kehitysvammaiselle trollille😁 N26
Hyvä että tajusin PIIPITTÄÄ ITESTÄS että oot vammanen ja kuulut laitoksee
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hyvä että tajusin PIIPITTÄÄ ITESTÄS että oot vammanen ja kuulut laitoksee
Piipitä sinä siellä laitoksessa vaan. N26
- Anonyymi00027UUSI
Mennään Leevi jatkoille drinkkien jälkeen sitten mun luokse 😘 N26
- Anonyymi00028UUSI
Kuulostaa hyvältä 😊 Näin tehdään! Nähdään kohta
Leevi
- Anonyymi00029UUSI
Haittaako, jos käy kesällä luistelemassa ulkojäillä ja harrastaa kalastamista pilkkimällä vessanpytyssä?
- Anonyymi00030UUSI
HYVÄ KU SAIN TIETÄÄS USTAKI SEN MINKÄ HALUSIN! NIMI JA OSOTE SAATANA NI LOPPUUT TOI SUNKIN PASKAN PIIPITYS SAATANA!
- Anonyymi00032UUSI
Vittuako uliset saatanan vammanen persläpi! Mee kaukalolle NI junnut pyyhkii sua kuonoon
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit214897Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3914449Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483789KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1152825Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku102457Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212272Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511952Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181938- 1231880
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241439