https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011767136.html
Onhan se käsittämätöntä että kasvottomat lääkärit arvioi työkyvyn eri tavalla kuin lääkärit jotka ovat potilaan tavanneet.
Näin kiusasi minuakin vakuutusyhtiö Pohjola kymmenen vuotta ä, tämä kymmenen vuoden kiusaaminen oli psyykkisesti rankempaa kuin itse tapaturmasta aiheutuneet vammat ja trauma. Vakuutusyhtiön kiusaaminen aiheutti minulle paniikkihäiriön, aina kun sain vakuutusyhtiön kirjeen niin tuli paniikkikohtaus enkä voinut avata kirjettä moneen päivään koska tiesin että mitään positiivista ei kirjeissä ole. Jossain vaiheessa koin olevani ihmisraunio joka vei lopunkin toimintakyvyn ja itsetuhon partaalle.
Tästä aiheesta täytyisi olla kansalaisaloite!
4
159
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Joo ja sitten kaikki voisi hakea lääkärikaveriltaan eläkepäätöksen. Nykyinen systeemi on parempi.
- Anonyymi00002
Vakuutuslääkärit on aina tuollaisia, eivät he itse tapaa potilaita, joista sitten kieltäviä päätöksiä kirjoittelevat, ettei vaan kukaan saisi mitään hyötyjä, sairaseläkettä, korvauksia vaikka hoitovirheestä, tms.
On ne kyllä tavallisia meedioita, kun näkemättä potilasta päättävät heidän terveydentilastaan, työkyvystään tai -kyvyttömyydestä, ym.- Anonyymi00003
Lääkärinlausunto pitää olla laadittu tietyllä tavalla, jos työkyvyttömyyseläkkeelle mielii.
Muutenkin hyvä erottaa onko kyse siitä, että ei pysty suoriutumaan nykyisistä työtehtävistä vai onko tilanne sellainen, että mitkään muutkaan hommat ei suju.
Jos esim. metsurilla on selkä rikki, niin metsurin hommat ei enää onnistu, mutta metsäkoneen kuljettajan työt voisi onnistuakin. Ei vakuutuslääkäri tällöin ketään ihneparanna, vaikkei työkyvyttömyyseläkettä puollakaan.
- Anonyymi00004
Onhan tuosta aikanaan ollut useampikin aloite, mutta ei johtanut mihinkään. Kannatus ei yltänyt lähellekään vaadittavaa 50000 kannattajaa, joten ei päätynyt edes eduskunnan käsittelyyn.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123632- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 34437
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19430- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379