https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011767136.html
Onhan se käsittämätöntä että kasvottomat lääkärit arvioi työkyvyn eri tavalla kuin lääkärit jotka ovat potilaan tavanneet.
Näin kiusasi minuakin vakuutusyhtiö Pohjola kymmenen vuotta ä, tämä kymmenen vuoden kiusaaminen oli psyykkisesti rankempaa kuin itse tapaturmasta aiheutuneet vammat ja trauma. Vakuutusyhtiön kiusaaminen aiheutti minulle paniikkihäiriön, aina kun sain vakuutusyhtiön kirjeen niin tuli paniikkikohtaus enkä voinut avata kirjettä moneen päivään koska tiesin että mitään positiivista ei kirjeissä ole. Jossain vaiheessa koin olevani ihmisraunio joka vei lopunkin toimintakyvyn ja itsetuhon partaalle.
Tästä aiheesta täytyisi olla kansalaisaloite!
4
160
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Joo ja sitten kaikki voisi hakea lääkärikaveriltaan eläkepäätöksen. Nykyinen systeemi on parempi.
- Anonyymi00002
Vakuutuslääkärit on aina tuollaisia, eivät he itse tapaa potilaita, joista sitten kieltäviä päätöksiä kirjoittelevat, ettei vaan kukaan saisi mitään hyötyjä, sairaseläkettä, korvauksia vaikka hoitovirheestä, tms.
On ne kyllä tavallisia meedioita, kun näkemättä potilasta päättävät heidän terveydentilastaan, työkyvystään tai -kyvyttömyydestä, ym.- Anonyymi00003
Lääkärinlausunto pitää olla laadittu tietyllä tavalla, jos työkyvyttömyyseläkkeelle mielii.
Muutenkin hyvä erottaa onko kyse siitä, että ei pysty suoriutumaan nykyisistä työtehtävistä vai onko tilanne sellainen, että mitkään muutkaan hommat ei suju.
Jos esim. metsurilla on selkä rikki, niin metsurin hommat ei enää onnistu, mutta metsäkoneen kuljettajan työt voisi onnistuakin. Ei vakuutuslääkäri tällöin ketään ihneparanna, vaikkei työkyvyttömyyseläkettä puollakaan.
- Anonyymi00004
Onhan tuosta aikanaan ollut useampikin aloite, mutta ei johtanut mihinkään. Kannatus ei yltänyt lähellekään vaadittavaa 50000 kannattajaa, joten ei päätynyt edes eduskunnan käsittelyyn.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741640Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971153- 161107
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as301060- 164997
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30923Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105914Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks56854Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132845- 30818
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189796Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93737- 64684
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48668Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.13627Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191597On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 86580
- 41530
- 48528