Kiinteistöala

Anonyymi-ap

Taas on kiinteistökauppa ongelmat laajasti keskusteluissa.
Ei ole ostajilla minkäänlaista suojaa jos olet ostanut talon tai asunto-osakkeen,ei vaikka pystyt todistamaan viat asiantuntija lausuntoineen.
Myyjä voi kiistää kaikki ja lakipykälät suojaavat myyjää sitten loput.
Hometalot ja kosteusvaurio mikrobi vaurioituneet talot kaikki jää ostajan vahingoksi.
Täytyy sanoa että homehtuneet on myös lakipykälät ja oikeuslaitos.
Talon ostoa tai osaketta jos hatkitsee niin kannattaa kyllä miettiä ja harkita onko siihen varaa. Itse en luottasi välittäjiin enkä myyjääkään ja vielä vähemmän niihin kuntotarkastajiin.

8

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Homekoira oisko puolueeton?

    • Anonyymi00002

      Homekoira on luotettavin keino, ainakin rehellisin ja varmin tapa ja halvin. Jos merkkauksia tulee niin voi jättää kohteen, ei tule kauppaa.

    • Anonyymi00003

      Harvinaisen tyhmä aloitus, mikään ei ole niin suojattu kuin talon ostaja, myyjä roikkuu löysässä hirressä 5 vuotta. Osakekaupassa taas taloyhtiö vastaa rakenteista, ei osakkeen myyjä. Yrittäkää nyt tollot selvittää asiat ennen kirjoittelua.

    • Anonyymi00004

      Heti alussa useampi kosteustarkastajia.
      Pyykin kuivatus ja saunan tuuletus.

    • Anonyymi00006

      Harvinaisen tyhmä, no odota kun joudut itse uhriksi niin eiköhän ääni kellossa muuttu, siitä olen varma,
      Niinhän se lukee laissa että myyjän vastuu 5 vuotta talon 2 vuotta asunto osakkeen myymisestä.
      Kaikki tämä menettää merkityksen kun käsitellään oikeuslaitoksessa. Tiedän,,,

    • Anonyymi00007

      Tietenkin myyjä roikkuu kun löysässä hirressä jos tietää myyneen viallisen talon, jos on rehellisesti tehnyt kaupan niin eihän siinä ole mitään hätää.
      Pelko että paljastuu luo tietenkin perhosia vatsaan,
      mutta riippuu peroonasta myös, onko muutenkin röyhkeä ja moraaliton tyyppi niin eihän ne väilitä.

    • Anonyymi00008

      Ammattilaisen tarkastajan apu niin sekin on hyvin ristiriitainen apu. Siinä tulee esiin se, että kenen leipää syöt ( kuka maksaa). Tutkimukset voi olla hyvinkin erillaiset, kokemusta on.

    • Anonyymi00009

      Paras tapa välttää ongelmista on Että ei ostele taloa tai osakkeita menee asumaan vuokralle ja huolet on pois.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      161
      743
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe