Maailma metelöi ja mouruaa, mutta meitä se ei kiinnosta.
Meillä on toisemme ja pidämme toisistamme lujaa kiinni.
Meillä on parempi maailma ja vanha maailma katoaa ja palaa pois kun uusi tulee tilalle.
:/
Nainen, nyt tässä taas voimme kaiken stressin keskellä levähtää
12
286
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo nyt kunnon syöty niin otetaan päikkärit
🫸 ❤️🔥❤️🔥🫷- Anonyymi00002
kun on😊😉🥱😶🌫️
- Anonyymi00003
Vanha on jotain jonka he yrittivät muuttaa ja ehdollistaa ja opettaa uudeksi normaaliksi.
Mutta nyt kun sen vain jättää ja pudottaa harteiltaan, niin tuntuu heti jonkinlainen vapaus.
Kuin sairaasta terveeksi yhdessä hetkessä, silmän räpäyksessä, kesken lausetta.
:/ - Anonyymi00004
Saisinpa jutella sun kanssa.
- Anonyymi00006
Ei oo multa nää🙄
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei oo multa nää🙄
Mä en tiedä kuka sä olet tai kenelle haluat sanoa
- Anonyymi00005
Se oli kuin Illuusio, joka haihtui ja katosi.
Se ei tarvinnut kuin sanan ja niin se kaikki sortui.
:/ - Anonyymi00009
Niinhän se menee ❤️👍
- Anonyymi00010
Ihme leikkimistä.
- Anonyymi00011
minä ajattw3lin että jos jotenkin pystyisin auttamaan.
- Anonyymi00012
Minä mietin, että pitäisköhän minun yrittää lähettää uudelleen YSTÄVÄNPÄIVÄKSI töihin vaimolta PUOLI JOUKKUE TELTTA jota toiset kutsuu vaimon alushousuksi. Jos minä pidän niitä pari päivää jalassa niin niissä voi olla makuakin vaimosta.
Voit laittaa ne jalkaan niin saadaan YSTÄVÄNPÄIVÄNÄ SEKSIÄ, koska VAIMOSI ALUSHOUSUT OVAT SEN VERRAN INTIIMIT, että mieheni voi laittaa ne intiimisti jalkaan ja sanoa vaikka, että : Minä olen nyt pikku pullukka vaimoni kanssa hyvin INTIIMISTI YHDESSÄ.
Voin laittaa vaikka kahdet niin voit laittaa toiset vaikka päähän maskiksi ja kysyä naisilta, että : Eikö teidän miehet muistaneet teitä YSTÄVÄNPÄIVÄNÄ?- Anonyymi00013
Lisään, että olen ihan miestäni ajatellen ostanut FERRARIN PUNAISET PITSET ALUSHOUSUT.
Hän kyllä himoaa edelleen niitä joissa on myös kultaa, mutta niitä EN OMISTA kuin vain nuo yhdet ja en niistä kyllä suostu vieläkään luopumaan.
Posti voi hukata nekin, koska tiesin VAIN SUKUNIMEN TUOLLOIN.
Mihin lie on mieheni vaimon pöksyt menneet, koska vaikuttaa vähän siltä, että MIEHENI ei niitä ainakaan ole saanut…
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501477
- 591411
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101018- 60811
- 49794
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit84593Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587- 38556