Voisiko joku tietävä auttaa ihan konkreettisesti missä Hämeenlinnassa on Ukraina-tavaran vastaanottopiste...?
Olen netistä etsinyt mutta huono hakija olen ollut kun ristiriitaista tietoa olen saanut osakseni.
Missä on Ukraina-avustuspiste?
17
277
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin, siis kukaan ei ilmeiksesti tiedä missä se nyt sijaitsee....ehkä sitä ei enää olekaan?
- Anonyymi00002
Ilmeiksesti on lopetettu. Mitä sulla olisi ollut jotain haisevia rättejäkö? Vie ne roskiin. Onko vaatteita jotka on jäänyt sulle pieneksi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ilmeiksesti on lopetettu. Mitä sulla olisi ollut jotain haisevia rättejäkö? Vie ne roskiin. Onko vaatteita jotka on jäänyt sulle pieneksi.
Viestiketjun avaajana vastaisin kysyjälle tavaran laadusta että olisin toimittanut kaksi varavoimakonetta ja huomattavan määrän paristoja...
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Viestiketjun avaajana vastaisin kysyjälle tavaran laadusta että olisin toimittanut kaksi varavoimakonetta ja huomattavan määrän paristoja...
Tuo mulle ne. Ei oo varaa sähköön.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuo mulle ne. Ei oo varaa sähköön.
Hommaa kynttilä, **Havin valumaton**
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hommaa kynttilä, **Havin valumaton**
Ei taida sunkaan kynttilästä enää valua.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei taida sunkaan kynttilästä enää valua.
En minä kynttilöitä tarvi kun minulla on sähkövalo....mutta tuo yksi jolla 'ei ole varaa sähköön'... kuten hän kertoi, hän tarvii ne kynttilät.
Mitä hän varavoimakoneillakaan tekee kun hänellä ei olisi varmaan varaa polttoaineeseenkaan. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
En minä kynttilöitä tarvi kun minulla on sähkövalo....mutta tuo yksi jolla 'ei ole varaa sähköön'... kuten hän kertoi, hän tarvii ne kynttilät.
Mitä hän varavoimakoneillakaan tekee kun hänellä ei olisi varmaan varaa polttoaineeseenkaan.Älä vie vanhoja lumppuja sinne kuitenkaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitä hän varavoimakoneillakaan tekee kun hänellä ei olisi varmaan varaa polttoaineeseenkaan.Kellä muka on varaa sähköön?
- Anonyymi00003
Ei kun olisin kärrännyt ukrainalaiset sinne kotio toimitettavaksi.
- Anonyymi00004
Etkö pidä heistä?
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Etkö pidä heistä?
En!
- Anonyymi00013
https://www.proukraina.fi/index.php/lahjoita-tavaroita/
Tämän artikkelin lopusta löytyy osoite.- Anonyymi00015
Viestiketjun avaajana kiitän osoitetiedoista ja käyn paikan päällä...!
Itselleni tarpeettomat tavarat on varmasti tarpeen enemmän heille siellä kylmän ja pimeän keskellä...
- Anonyymi00016
Googleen Ukraina apu Hämeenlinna. Aika selkeää.
- Anonyymi00017
Niin luulisi. Kaikilla ei vaan ole luotu kykyjä edes googlen käyttöön.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin luulisi. Kaikilla ei vaan ole luotu kykyjä edes googlen käyttöön.
Niin ja jos tarkemmin lukee niin mainittu toimipiste lopetettu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901147Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64712- 12697
- 38599
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70581