Voisiko joku tietävä auttaa ihan konkreettisesti missä Hämeenlinnassa on Ukraina-tavaran vastaanottopiste...?
Olen netistä etsinyt mutta huono hakija olen ollut kun ristiriitaista tietoa olen saanut osakseni.
Missä on Ukraina-avustuspiste?
8
128
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin, siis kukaan ei ilmeiksesti tiedä missä se nyt sijaitsee....ehkä sitä ei enää olekaan?
- Anonyymi00002
Ilmeiksesti on lopetettu. Mitä sulla olisi ollut jotain haisevia rättejäkö? Vie ne roskiin. Onko vaatteita jotka on jäänyt sulle pieneksi.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ilmeiksesti on lopetettu. Mitä sulla olisi ollut jotain haisevia rättejäkö? Vie ne roskiin. Onko vaatteita jotka on jäänyt sulle pieneksi.
Viestiketjun avaajana vastaisin kysyjälle tavaran laadusta että olisin toimittanut kaksi varavoimakonetta ja huomattavan määrän paristoja...
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Viestiketjun avaajana vastaisin kysyjälle tavaran laadusta että olisin toimittanut kaksi varavoimakonetta ja huomattavan määrän paristoja...
Tuo mulle ne. Ei oo varaa sähköön.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuo mulle ne. Ei oo varaa sähköön.
Hommaa kynttilä, **Havin valumaton**
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hommaa kynttilä, **Havin valumaton**
Ei taida sunkaan kynttilästä enää valua.
- Anonyymi00003
Ei kun olisin kärrännyt ukrainalaiset sinne kotio toimitettavaksi.
- Anonyymi00004
Etkö pidä heistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 26119601
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?462084- 1951523
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1371430- 281209
- 122968
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex82799Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82756- 75678