Olin aivan vähällä kertoa sinulle tunteistani, mutta se, mitä näin jarrutteli minua. Siksi tämä tilanne on nyt. Jos välitit/välität minusta, voit katsella vain peiliin. Silloin, et ilmeisesti katsonut riittävästi. Äläkä ikinä puhu minulle kypsymättömyydestä.
n>m
Silloin kauan sitten
32
629
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En ole puhunut koskaan sinulle kypsymättömyydestä. Pidän sinua ylikypsänä.
M>N- Anonyymi00005UUSI
Trolli trolli
- Anonyymi00009UUSI
Maalitusta jälleen
- Anonyymi00012UUSI
Makumieltymyksiä on niin monenlaisia. En pidä itse edes mediumista, ja raaka on raaka. Ei pysty.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Makumieltymyksiä on niin monenlaisia. En pidä itse edes mediumista, ja raaka on raaka. Ei pysty.
Sanos muuta!
- Anonyymi00002UUSI
Laita pliis joku tunniste. Sun tai hänen etukirjain, horoskooppi, ikäero tai muuta.
- Anonyymi00025UUSI
Ja tämä pyyntö siis naiselta. Koska en haluaisi, että kaivattuni luulisi että tämän kirjoitin minä. Olisi reilua kaikkia kohtaan.
- Anonyymi00003UUSI
Joo laita pliide😁🤫ollaan ihan hys hys
- Anonyymi00004UUSI
Ei pitäisi koskaan elää ennakkoon, koska se on valheellisuutta. Ainoa tapa selvittää mikä tahansa asia toisesta on fyysinen tutustuminen, silloin se tapahtuu, muuten ei ja saa loppuelämänsä käyttää mielikuvitustaan.
- Anonyymi00016UUSI
Ei pidä paikkaansa.
ap - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
apAjatteletko jos etukäteen kuvittelee jostain ihmisestä jotain, että se pitäisi paikkansa. Juuri pahimpia esteitä toiseen tutustumisessa on se, ettei ole tietoa toisesta. Silloin tieto voidaan korvata esim. omalla mielikuvituksella tai vaikka kavereiden mielipiteillä.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ajatteletko jos etukäteen kuvittelee jostain ihmisestä jotain, että se pitäisi paikkansa. Juuri pahimpia esteitä toiseen tutustumisessa on se, ettei ole tietoa toisesta. Silloin tieto voidaan korvata esim. omalla mielikuvituksella tai vaikka kavereiden mielipiteillä.
Kyllä minun ei tarvinnut mielikuvitella. Ihan selkeä tapaus.
ap
- Anonyymi00008UUSI
mikä olisi joku yosi hauska joku vanha pelikin, jota voisi pelata jollain emulaattorillas, Space Invader tai joku vanha.
- Anonyymi00010UUSI
On kypsymätöntä olla puhumatta asiasta suoraan asianomaiselle
- Anonyymi00015UUSI
Tässä ei ole varsinaista asiaa eikä omaista. Pelkkä ajatuksen raakile palstalla.
ap
- Anonyymi00011UUSI
Pahoittelut, mutta aloituksesta tulee epäkypsä vaikutelma.
- Anonyymi00013UUSI
Beesaaja ässä näemme tässä.
- Anonyymi00014UUSI
Kyllä mä tuon kypsän puolesta enemmän liputan, vaikka itse sanonkin. :)
ap - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä mä tuon kypsän puolesta enemmän liputan, vaikka itse sanonkin. :)
apKypsää on siis heittää palstalle joku summittainen juttu jostain "mitä näin silloin kerran"?
Mitä tekemistä tuolla on kypsyyden kanssa?
Pelkkä trollaus, odotat huomiota. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kypsää on siis heittää palstalle joku summittainen juttu jostain "mitä näin silloin kerran"?
Mitä tekemistä tuolla on kypsyyden kanssa?
Pelkkä trollaus, odotat huomiota.Ja sinä sitä, että pääsisit eväämään sen.
Taidat olla niitä ihmisiä, jotka laskee aivan kaiken. Ihminen, joka ei ikinä tee mitään ilman, että laskelmoi oman hyödyn.
Ihmisenä minä-keskeinen ja palstallakin hyöty-keskeinen.
Pelkkä vänkääjä — minä minä ja minä.
ap - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Beesaaja ässä näemme tässä.
Sivusta - ei ollut taaskaan mun kommentti enkä sekaannu muiden sotkuihin. Hoitakaa keskenänne. Muuten kyllä tuen häntä. Sua ei ole mulle olemassa.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja sinä sitä, että pääsisit eväämään sen.
Taidat olla niitä ihmisiä, jotka laskee aivan kaiken. Ihminen, joka ei ikinä tee mitään ilman, että laskelmoi oman hyödyn.
Ihmisenä minä-keskeinen ja palstallakin hyöty-keskeinen.
Pelkkä vänkääjä — minä minä ja minä.
apVaikea olla vänkääjä kun ei edes tiedä mistä puhutaan.
Ei tiedä kukaan muukaan koska olet kykynemätön ilmaisemaan itseäsi kypsästi.
Olet siis kypsymätön. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Vaikea olla vänkääjä kun ei edes tiedä mistä puhutaan.
Ei tiedä kukaan muukaan koska olet kykynemätön ilmaisemaan itseäsi kypsästi.
Olet siis kypsymätön.Miksi sitten selität asiasta, josta et tiedä yhtikäs mitään, sinä ja sinun mielipiteesi tässä kypsyttää minua. Ja turha muihin vedota. Todennäköisesti olet itse tykännyt kommentistasi monen monituista kertaa myös :)
ap
- Anonyymi00017UUSI
Kypsä ihminen voi viestiä irl.
- Anonyymi00021UUSI
Ei kyllä mä ylikypsä olen ja viestin siksi täällä.
ap - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei kyllä mä ylikypsä olen ja viestin siksi täällä.
apKypsä trolli
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kypsä trolli
Niin on! Maalittaja tai trolli. Ollut taas ahkerana aloitusten kanssa.
- Anonyymi00019UUSI
Trollialoitus, tällainen perus koukku madolla että jokainen alkaisi miettiä mikä se juttu voisi olla mitä nähnyt ja syyte suuntaan katso peiliin.
Sitten tollainen "olin kertoa tunteistani".
Jos kyse naisesta niin ei varmasti ollut aikeissa kertoa tunteistaan ja jos oli niin pissi housuunsa kun kiertokullillakin olikin joku toinen. - Anonyymi00026UUSI
Olet kypsymätön pikkutyttö aikuisen naisen ruumiissa.
- Anonyymi00037UUSI
Ja siellä taas joku nero joka ”tietää” kuka kyseessä.
- Anonyymi00030UUSI
Joo niin minullekin kävi samoin.
Se mitä näin ei vain jarruttanut vaan sai minut inhoamaan sinua, ei auta peiliin katsominen enää siellä päässä.
Esitin sen jälkeen kaiken etkä koskaan tajunnut sitä.- Anonyymi00035UUSI
Tuo on narsistisen kuuloista käytöstä. Haluan pysyä narsisteista kaukana.
ap
- Anonyymi00032UUSI
etköhän sä ole akka tehnyt jo ihan tarpeeksi en sun takia sinne vaihtanu vaan just siks mut kas meni ilmeisesti jo perille
- Anonyymi00033UUSI
kun jooh yritin ehdottaa vanhoja retro-tyyppisiäkin vanhoja pelejä, niin jotkin aika hauskjojakin kuin joku pacman tuokin..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735860KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2744730Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro131412- 1051347
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1071248Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191201