Miehelle kysymys. Oletus, että olet a) vähintään kiinnostunut naisesta b) ihastunut naiseen c) rakastunut naiseen
Tai joku muu
Missä tilanteessa olet valmis provaidaamaan?
76
402
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Huoh. Nämä jostain amerikkalaisesta alt-oikeiston velttoilupiireistä tulevat jutut ei kuulu ikäväpalstalle.
- Anonyymi00008UUSI
Ei tarvitse mennä kuin isocanhempuen elämään niin miehet on provaidannut Suomessa kaiken. Kyllä ihan kotisuomessa
- Anonyymi00012UUSI
Vähän tunnet kotimaan historiaa
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei tarvitse mennä kuin isocanhempuen elämään niin miehet on provaidannut Suomessa kaiken. Kyllä ihan kotisuomessa
Tuo sana tulee amerikkalaisista alt-right piireistä, joissa ihannoidaan kotiin jääviä nättejä vaimoja, jotka eivät hirveästi päätään esim. koulutuksella tai omilla ambitioillaan vaivaa.
Suomessa puhutaan elättämisestä. Sitä vastaan mulla ei ole mitään -hakekaa elättäjää vain, jos siltä tuntuu.
Tosiaan menneinä aikoina miehet Suomessakin elättivät koko perheensä. Silloin kun vielä yhden ihmisen palkalla elätettiin vaimo ja kymmenen lasta ja ostettiin siinä sivussa talo ja autokin jonkun raksamiehen palkalla.
Tsemppiä vain sen "provaidaajan" etsimiseen nykypäivänä, kun monet pariskunnatkaan eivät saa yhdessä ostettua omaa kotia ja kotitaloudet joutuvat jättää joskus saunankin lämmittämättä kun sähkölaskut on niin suuret. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vähän tunnet kotimaan historiaa
Pointtina lienee se, että tämä on ikäväpalsta. Aloituksessa ei ole ikävä ketään.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tuo sana tulee amerikkalaisista alt-right piireistä, joissa ihannoidaan kotiin jääviä nättejä vaimoja, jotka eivät hirveästi päätään esim. koulutuksella tai omilla ambitioillaan vaivaa.
Suomessa puhutaan elättämisestä. Sitä vastaan mulla ei ole mitään -hakekaa elättäjää vain, jos siltä tuntuu.
Tosiaan menneinä aikoina miehet Suomessakin elättivät koko perheensä. Silloin kun vielä yhden ihmisen palkalla elätettiin vaimo ja kymmenen lasta ja ostettiin siinä sivussa talo ja autokin jonkun raksamiehen palkalla.
Tsemppiä vain sen "provaidaajan" etsimiseen nykypäivänä, kun monet pariskunnatkaan eivät saa yhdessä ostettua omaa kotia ja kotitaloudet joutuvat jättää joskus saunankin lämmittämättä kun sähkölaskut on niin suuret."joissa ihannoidaan kotiin jääviä nättejä vaimoja, jotka eivät hirveästi päätään esim. koulutuksella tai omilla ambitioillaan vaivaa."
- vaihdetaanko rooleja sitten? Miehet jää kotiin ja hoitaa kaikki työt siihen liittyen, naiset käy töissä. Sopii mulle👋
"Tosiaan menneinä aikoina miehet Suomessakin elättivät koko perheensä. Silloin kun vielä yhden ihmisen palkalla elätettiin vaimo ja kymmenen lasta ja ostettiin siinä sivussa talo ja autokin jonkun raksamiehen palkalla."
- aivan ja jostain syystä nyt ei mitenkään onnistu ? - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pointtina lienee se, että tämä on ikäväpalsta. Aloituksessa ei ole ikävä ketään.
Kyllä on ikävä 😍
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tsemppiä vain sen "provaidaajan" etsimiseen nykypäivänä, kun monet pariskunnatkaan eivät saa yhdessä ostettua omaa kotia ja kotitaloudet joutuvat jättää joskus saunankin lämmittämättä kun sähkölaskut on niin suuret.Ei ole elättäjästä kysymys. Sivu
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
"joissa ihannoidaan kotiin jääviä nättejä vaimoja, jotka eivät hirveästi päätään esim. koulutuksella tai omilla ambitioillaan vaivaa."
- vaihdetaanko rooleja sitten? Miehet jää kotiin ja hoitaa kaikki työt siihen liittyen, naiset käy töissä. Sopii mulle👋
"Tosiaan menneinä aikoina miehet Suomessakin elättivät koko perheensä. Silloin kun vielä yhden ihmisen palkalla elätettiin vaimo ja kymmenen lasta ja ostettiin siinä sivussa talo ja autokin jonkun raksamiehen palkalla."
- aivan ja jostain syystä nyt ei mitenkään onnistu ?Naiset käy jo töissä. Ja useimmiten joutuu edelleen hoitamaan sen kodin vielä päälle. Naisille tuo olisi tosiaan suuri helpotus.
Ei tavallisen työläisen palkalla tosiaan enää onnistu. Palkat eivät ole nousseet samassa suhteessa elinkustannuksiin. - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei ole elättäjästä kysymys. Sivu
Provider on kirjaimellisesti henkilö, joka elättää rahoillaan toista.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Provider on kirjaimellisesti henkilö, joka elättää rahoillaan toista.
Haluaa tarjota asumisen ja ruoat, sitä se minimissään on, vaikka naisella olisi omatkin tulot. Tuo on monelle miehelle kunnia-asia.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Haluaa tarjota asumisen ja ruoat, sitä se minimissään on, vaikka naisella olisi omatkin tulot. Tuo on monelle miehelle kunnia-asia.
🤣 Ei oikein sovi tasa-arvoon pyrkivään yhteiskuntaan täällä meillä Pohjoismaissa.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Naiset käy jo töissä. Ja useimmiten joutuu edelleen hoitamaan sen kodin vielä päälle. Naisille tuo olisi tosiaan suuri helpotus.
Ei tavallisen työläisen palkalla tosiaan enää onnistu. Palkat eivät ole nousseet samassa suhteessa elinkustannuksiin.Kyllä onnistuu. 💯
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
🤣 Ei oikein sovi tasa-arvoon pyrkivään yhteiskuntaan täällä meillä Pohjoismaissa.
Miten tasa-arvo liittyy tuohon mitenkään?
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tasa-arvoa ei nytkään ole sukupuolien välillä kaikessa. Vai onko sinusta?
- Anonyymi00002UUSI
Mmeneppä ihan oikeisiin töihin niin et tarvitse provaideria.
- Anonyymi00003UUSI
Maksoin naiselle lennot Suomeen, asunnon, ruoan, koulutuksen, auton ja lopulta talon. Nyt hän käy hyväpalkkaisessa työssä ja minä en. Hyvin meni. Tietenkin olin rakastunut. Hyvästä syystä.
- Anonyymi00004UUSI
Kyselit miehiltä, mutta minä vastaan silti, vaikka nainen olenkin. Mulle ei tuota mitään ongelmaa provaidata, kun a) rakastan miestä b) voin luottaa mieheen ja c) minulla on varaa siihen.
- Anonyymi00005UUSI
Samat sanat. Minäkin olen nainen ja täysin samoilla linjoilla. Ei se raha vaan se rakkaus.
- Anonyymi00009UUSI
Kuinka miehekkääksi mies kokee itsensä naisen provaidatessa miehelle ihan kaiken😆
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuinka miehekkääksi mies kokee itsensä naisen provaidatessa miehelle ihan kaiken😆
Mistä tuo ”ihan kaiken” oletit? Eikö ole ihan normaalia että puolin sun toisin kun tarve vaatii.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
No sehän nyt riippuu ihan täysin miehestä. Enpä nyt muutenkaan huolisi miestä, jonka kokemus omasta miehekkyydestään on tuosta. En jaksaisi niin pikkusieluista miestä.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos miehen kokemus omasta miehekkyydestä on moisesta kiinni, niin sitten hänen on syytä etsiä nainen, jolla ei ole mahdollisutta yletä tai muutenkaan parantaa omaa tulotasoaan. Olishan se nyt yks helvetti, jos pitäis tuollaisen ukon egon takia varoa tienaamasta paremmin jne.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
No sehän nyt riippuu ihan täysin miehestä. Enpä nyt muutenkaan huolisi miestä, jonka kokemus omasta miehekkyydestään on tuosta. En jaksaisi niin pikkusieluista miestä.
Omg🫣
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Omg🫣
Olen samaa mieltä. Aika hirveä mies olisi tuollainen, jonka miehekkyys on naisen tulojen pienuudesta kiinni. Minimuna sanoisin, ainakin henkisesti.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jos miehen kokemus omasta miehekkyydestä on moisesta kiinni, niin sitten hänen on syytä etsiä nainen, jolla ei ole mahdollisutta yletä tai muutenkaan parantaa omaa tulotasoaan. Olishan se nyt yks helvetti, jos pitäis tuollaisen ukon egon takia varoa tienaamasta paremmin jne.
Kuka puhui tienaamisesta? Sä. Tienata saa nainen tietysti niin paljon kuin haluaa. Naisen tulot ei liity tuohon
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kuka puhui tienaamisesta? Sä. Tienata saa nainen tietysti niin paljon kuin haluaa. Naisen tulot ei liity tuohon
Sen nyt pitäisi olla parisuhteessa itsestään selvää, että paremmin tienaava tasoittaa tuloeroja maksamalla enemmän menoista. Näin molemmat ovat samalla viivalla.
Olishan se nyt naurettavaa, ettei mies voisi muka asua minun asunnossani ja syödä minun ostamiani ruokia jne. koska oma miehuus ja vinku vinku. Sori, mutta minun silmissäni tuollainen ei ole edes mies, jonka miehuus on rahasta kiinni. Kuten todettua, niin aivan liian pikkusieluinen otus tuollainen. - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Sen nyt pitäisi olla parisuhteessa itsestään selvää, että paremmin tienaava tasoittaa tuloeroja maksamalla enemmän menoista. Näin molemmat ovat samalla viivalla.
Olishan se nyt naurettavaa, ettei mies voisi muka asua minun asunnossani ja syödä minun ostamiani ruokia jne. koska oma miehuus ja vinku vinku. Sori, mutta minun silmissäni tuollainen ei ole edes mies, jonka miehuus on rahasta kiinni. Kuten todettua, niin aivan liian pikkusieluinen otus tuollainen.Meneekö kaikki tasan?
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Olishan se nyt naurettavaa, ettei mies voisi muka asua minun asunnossani ja syödä minun ostamiani ruokia jne. koska oma miehuus ja vinku vinku. Sori, mutta minun silmissäni tuollainen ei ole edes mies, jonka miehuus on rahasta kiinni. Kuten todettua, niin aivan liian pikkusieluinen otus tuollainen.Kuulostaa kämppismeiningiltä.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Olishan se nyt naurettavaa, ettei mies voisi muka asua minun asunnossani ja syödä minun ostamiani ruokia jne. koska oma miehuus ja vinku vinku. Sori, mutta minun silmissäni tuollainen ei ole edes mies, jonka miehuus on rahasta kiinni. Kuten todettua, niin aivan liian pikkusieluinen otus tuollainen.Tuolla logiikalla mies on elätti. Moni mies tulee varmasti mielellään 😋
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kuulostaa kämppismeiningiltä.
Eihän tuollaisen henkisen minimunan muuta voisi olla kuin kämppismeininkiä. Mä olen kiinnostunut vain Miehestä, en miehuutensa perään itkevistä vinkuhiiristä.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Meneekö kaikki tasan?
Jos mieheen voi luottaa, joka oli siis tuolla aiemmin mainittu, niin tietysti.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Jos mieheen voi luottaa, joka oli siis tuolla aiemmin mainittu, niin tietysti.
Eli mies maksaa naiselle silloin jos nainen jää kotiin hoitamaan vaikka lapsia? Mies maksaa ja korvaa naiselle eläkevajetta?
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Eihän tuollaisen henkisen minimunan muuta voisi olla kuin kämppismeininkiä. Mä olen kiinnostunut vain Miehestä, en miehuutensa perään itkevistä vinkuhiiristä.
Kuulostat maskuliiniselta naiselta
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tuolla logiikalla mies on elätti. Moni mies tulee varmasti mielellään 😋
Eikö siitä aloituksessa juuri ollut kysymys? "Missä tilanteessa olet valmis provaidaamaan?"
Kuten totesin, kun a) rakastan miestä b) voin luottaa mieheen ja c) minulla on varaa siihen, niin ei tuota minulle mitään ongelmaa. Se mikä on minun, kuuluu myös rakkaalleni. - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Eli mies maksaa naiselle silloin jos nainen jää kotiin hoitamaan vaikka lapsia? Mies maksaa ja korvaa naiselle eläkevajetta?
Noin sen mielestäni kuuluisi mennä. Itsehän en jäisi, mutta sellaiselle, joka jää kyllä.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Kuulostat maskuliiniselta naiselta
En ole maskuliininen ja juuri siksi en halua rinnalleni vinkuhiirtä. Maskuliiniset naiset pitäkööt vonkuvat miehet itsellään. Kun miehellä kerta on miehuus hukassa, niin hyvä kun jollain on niissä suhteissa munatkin.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Noin sen mielestäni kuuluisi mennä. Itsehän en jäisi, mutta sellaiselle, joka jää kyllä.
TUOSTA OLI KYSE ALOITUKSESSA.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
TUOSTA OLI KYSE ALOITUKSESSA.
Miksi siinä sitten kysyttiin ihan muuta? Ja toki, jos mieheni haluaa jäädä koti-isäksi, niin sekin käy minulle.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
En ole maskuliininen ja juuri siksi en halua rinnalleni vinkuhiirtä. Maskuliiniset naiset pitäkööt vonkuvat miehet itsellään. Kun miehellä kerta on miehuus hukassa, niin hyvä kun jollain on niissä suhteissa munatkin.
Miehistä tulee vinkuhiiriä jos heille tarjoaa aivan kaiken. Jos nainen maksaa ruoat, asunnon, hoitaa kodin ja avaa jalat säännöllisesti. Onnenpäivät meille miehille🐇
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Miksi siinä sitten kysyttiin ihan muuta? Ja toki, jos mieheni haluaa jäädä koti-isäksi, niin sekin käy minulle.
Aloituksessa ei kysytty sulta yhtään mitään.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mies kokee itsensä pojaksi jos nainen hoitaa nuo kaikki
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Miehistä tulee vinkuhiiriä jos heille tarjoaa aivan kaiken. Jos nainen maksaa ruoat, asunnon, hoitaa kodin ja avaa jalat säännöllisesti. Onnenpäivät meille miehille🐇
Mies on vinkuhiiri, jos hänellä on niin mikromuna, että se surkastuu kokonaan pois, kun nainen maksaa ruoat. Se ei ole mies.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Aloituksessa ei kysytty sulta yhtään mitään.
Vastasin silti. Voi voi. Olisit jättänyt huomiotta, kun noin ahdistaa.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Mies kokee itsensä pojaksi jos nainen hoitaa nuo kaikki
Mies ei koe itseään pojaksi, mutta korvien välistä keskenkäsvuinen kakara voi kokeakin. Vaan ei sellaista kukaan normaali nainen parisuhteeseen halua.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Vastasin silti. Voi voi. Olisit jättänyt huomiotta, kun noin ahdistaa.
🤣
- Anonyymi00006UUSI
d) on yhteisiä lapsia ja olen töissä
- Anonyymi00007UUSI
Ulkomainen nainen. Esimerkiksi parikymppinen virolainen upea kehoinen säihkysääri, jolla slaavilaiset nuorekkaan ja upeat kasvonpiirteet.
Suomalainen nainen?
Älkää nyt naurattako.
Kaiken saavat Suomessa ilmaiseksi ja silti uikuttavat emoporsaat karsinoissa. - Anonyymi00010UUSI
En missään nykyisillä tuloillani ei maksa vaivaa edes tutustua naiseen joka ei muuta etsi kuin elättäjää tulee jo siinä kohti virallinen huorakin epävirallista huoraa halvemmaksi
- Anonyymi00011UUSI
Ja on ainakin saanti varmempaa jos sitä siltä kantilta ajattelee kuin enemmistö tekee
- Anonyymi00013UUSI
Hassua kun miehellä on varaa asua yksin ja maksaa koko vuokra, vastike tms ja yks kaks jos nainen astuis kuvioihin miehellä ei olekaan varaa asua kyseisessä asunnossa
- Anonyymi00015UUSI
Mitä mies sitten etsii itselleen. Ilmaista .....
- Anonyymi00014UUSI
Kun kaunotar on alle 20v, alle 20 BMI, tatuoimaton, ja antautuu nöyrästi sekä tottelevaisesti.
- Anonyymi00016UUSI
Etsit nuorta orjaa itsellesi.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Etsit nuorta orjaa itsellesi.
Eli pitäisi olla yli 30, yli 30 BMI, karjamerkattu, mutta ylpeä ja röyhkeä monen miehen panema emakko.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eli pitäisi olla yli 30, yli 30 BMI, karjamerkattu, mutta ylpeä ja röyhkeä monen miehen panema emakko.
Täytätkö myös nuo vaatimukset? Olet säästänyt itseäsi vain yhdelle naiselle?
- Anonyymi00021UUSI
Mitä provaidaus tarkoittaa?
- Anonyymi00027UUSI
Suhteen toinen osapuoli on elättäjä, toinen elätti.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Suhteen toinen osapuoli on elättäjä, toinen elätti.
Eikä tarkoita.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eikä tarkoita.
Sivusta toinen: Kyllä tarkoittaa.
AI-yhteenveto
"Provider-suhde (elättäjäsuhde) on sosiaalisessa mediassa suosittu parisuhdemalli, jossa mies vastaa taloudellisesta elatuksesta ja nainen hoitaa usein kotia tai keskittyy ulkonäköönsä" - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eikä tarkoita.
Tarkoittaapas.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sivusta toinen: Kyllä tarkoittaa.
AI-yhteenveto
"Provider-suhde (elättäjäsuhde) on sosiaalisessa mediassa suosittu parisuhdemalli, jossa mies vastaa taloudellisesta elatuksesta ja nainen hoitaa usein kotia tai keskittyy ulkonäköönsä"AI
"Parisuhteessa “provider” tarkoittaa henkilöä, joka tuo suhteeseen vakautta.
Se voi olla rahaa, turvaa, arjen hoitamista, päätöksentekoa tai yleistä “selkärankaa”, johon toinen voi nojata.
Usein sanalla viitataan:
siihen, joka maksaa enemmän
huolehtii, että arki pyörii
tuo turvallisuuden ja jatkuvuuden tunteen"
Se voi olla rahaa, mutta ei aina. - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eikä tarkoita.
Juuri sitä se tarkoittaa.
- Anonyymi00030UUSI
Jos nainen on valmis tuottamaan kanssani uuden upean arjalaisen ja on kykenevä tekemään kasvatuksen ilman vihervasurointia.
- Anonyymi00045UUSI
No jos on tavattu parikin tai kolme kertaa eikä naisen suusta ole kuulunut "mun exä" tokaisua niin sitten ollaan jo aika lähellä että kaikki mahdollista koska enhän olisi toista tai kolmatta kertaa tapailemassa jotain "jotain".
- Anonyymi00047UUSI
Peiliin katsomisen paikka. Miksi exä sana triggeröi?
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Koska sellainen on kotoisin leväprrseestä eikä arvojani myötäilevä.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Koska sellainen on kotoisin leväprrseestä eikä arvojani myötäilevä.
Olet mustasukkainen jo sanasta exä 🚩
Onko se sulta pois? - Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Olet mustasukkainen jo sanasta exä 🚩
Onko se sulta pois?On kyse paljon isommasta asiasta. Ihan eri maailmasta sellainen nainen.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tuollaisilla exä- pelkoisilla persuilla on mikromuna, ja kaikki muut miehet, etenkin etniset, ovat suuri uhka.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
On kyse paljon isommasta asiasta. Ihan eri maailmasta sellainen nainen.
Jos nainen mainitseekaan sanan exä niin sä hermistut 🤣
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Tuollaisilla exä- pelkoisilla persuilla on mikromuna, ja kaikki muut miehet, etenkin etniset, ovat suuri uhka.
Ihme hyökkäys mua kyllä alkoi naurattaa nyt. Minä vastasin Ap:n kysymykseen jos nyt yleensä ymmärsin asian. Jokin provosointiin liittyvä tuli ensilukemalta mieleen mutta taisin ymmärtää sitten kuitenkin sen provaidaidaidailun :)
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Jos nainen mainitseekaan sanan exä niin sä hermistut 🤣
Ehkä kannattaa lukea mun kommentti uudestaan.
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Ehkä kannattaa lukea mun kommentti uudestaan.
🤣
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
🤣
Mulla näkyy vain valkoinen pieni laatikko sun vastauksessa. Vaikea arvata mitä se sisältää. Tarkoitin alkuperäistä kommenttiani ap:lle klo 20:32
- Anonyymi00065UUSI
jos varatosta löytyy joku vanha tietokone eikä aan Antti ole vtastanut voi toimiakin ja hauskaa kokeilla vanhoja reopelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585514KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1943520Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222345Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182328Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91038- 1021028
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT62997Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu18982Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79945- 80911