Tulisko joku mun kaa vaihtaa läppää, ku mulkukkaa ei mun kaa jutskaa livenä?
Pasasella on ollut mielikuvituskavereita kenties aina. Todennäköisesti lapsesta tai nuoresta saakka, jolloin tapahtunut jotakin. Silloin kun vielä pääsin hänen Faceensa lukemaan kirjoituksiaan, niin hänellä on kovin vihamielinen tai vähintäänkin aggressiivinen tyyli suhtautua näihin facekavereihin. Menee vänkäämiseksi sielläkin hyvin lyhyetkin keskustelut ja sielläkin kertoilee tarinoita edesmenneistä julkkiksista, joita väittää kavereikseen. Hänellä ei valitettavasti ole kavereita, ei ensimmäistäkään ollut Thaimaassakaan kymmeneen vuoteen ja nyt hän piiloutui Vantaalle piiloon ettei kukaan näkisi miten hänellä oikeasti menee.
Puhuminen Senssusta on hänelle kova paikka, sillä hänellä on ollut tämä "kaveri" jo niin kauan, ettei aio siitä koskaan luopua.
MUL ON YKSINÄISTÄ.
3
82
Vastaukset
- Anonyymi00001
Noh ... jutellaan sitte yksin.
Muista Pasanen että myös tämä suomikaksnelonen on osa sosiaalista mediaa, aivan kuten Youtubekin ja kun sosiaalisessa mediassa esitetään jotakin tai kerrotaan jotakin, niin idea on siinä että mitä siinä videossa tehdään, miten ja miksi, eikä esimerkiksi Youtubea ole tarkoitettu siihen tarkoitukseen, että katselijat keskustelisi Youtubesta.
Idea on sisällössä, vaikka sinulle hölmöläiselle se toistuvasti näyttää olevan vaikeaa käsittää. - Anonyymi00002
YouTube syntyi helmikuussa 2005, kun PayPalin entiset työntekijät Chad Hurley, Steve Chen ja Jawed Karim perustivat videopalvelun. Sivusto perustettiin tarpeesta jakaa video, "Me at the zoo". Se ladattiin 23. huhtikuuta 2005. Palvelu kasvoi nopeasti ja Google osti sen pojilta vuonna 2006 1,56 miljardilla dollarilla.
Vaikka pojat saivatkin 500 miljoonaa ja rapiat per nokka, niin Tuben markkina-arvo itsenäisenä toimijana olisi yli 400 kertaa suurempi kuin tuolloin.
Toinen nippelitieto sosiaalisesta mediasta on Googlen kuvahaun historia.
Kun Jennifer Lopez esiintyi gaalassa hopeanvärisessä mekossaan joka kohahdutti mediaa niin Jennifer Lopezia haettiin Googlesta niin paljon, että Google meni jumiin ja silloin perustajat päättivät lisätä kuvahaun ominaisuuksiin. - Anonyymi00003
Mietin että onko tämä https://ibb.co/RTVVV28G kuva kuvattu Hua Hinissä vai Chiang Maissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1568345KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4337428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512567- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530