jotain kotieläimiä? Koira olisi kiva ottaa sinun lisäksesi.🐶🐱🐦
Olisko meillä kulta (mies)
40
347
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olipas halventava kommentti.
- Anonyymi00004
Ei ollut ihmiselle, joka käsittää kaikki väärinpäin. -ap
- Anonyymi00017
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ollut ihmiselle, joka käsittää kaikki väärinpäin. -ap
Allergia voi olla esteenä koiralle/ kissalle monien miesten kohdalla? Sivusta totean.
- Anonyymi00035
Anonyymi00017 kirjoitti:
Allergia voi olla esteenä koiralle/ kissalle monien miesten kohdalla? Sivusta totean.
Joku ope sanoi kerran hernekeitosta, että jos siitä ei pidä niin se ei tarkoita että olisi sille allerginen. Sama koskee koiria ja kissoja. Sitäpaitsi tiedäm että miehellä on ollut kissa, joten tuskin on allerginen. -ap
- Anonyymi00002
Hieno akvaario ja kalat.
- Anonyymi00008
Hmm ... akvaariota mulla ei ole ollutkaan. Kerran kerrostalon yläkerran naapurilla oli iso akvaario upeine kaloineen. Se meni rikki ja kaikki vedet valuivat alimpiin kerroksiin -ap
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hmm ... akvaariota mulla ei ole ollutkaan. Kerran kerrostalon yläkerran naapurilla oli iso akvaario upeine kaloineen. Se meni rikki ja kaikki vedet valuivat alimpiin kerroksiin -ap
Vesivahingon riski on olemassa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vesivahingon riski on olemassa.
Niin ja onneksi on kotivakuutuksetkin olemassa. -ap
- Anonyymi00003
Kissathan sinulla jo on kavereiksemme😅❤️
- Anonyymi00009
Ei ole kissoja. -ap
- Anonyymi00006
minulla on kissojen ja korien alleegria joten ei niitä.
jos noita vanhoja pelejä, entä joku donkey kong- Anonyymi00011
Miehellä ollut kissa, joten ehkei aloitus sulle. -ap
- Anonyymi00025
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miehellä ollut kissa, joten ehkei aloitus sulle. -ap
Homppareilla on kissoja, ootko varma et on hetero?
- Anonyymi00037
Anonyymi00025 kirjoitti:
Homppareilla on kissoja, ootko varma et on hetero?
Sinun on turha miettiä tuollaista, kun asia ei mitenkään sinulle kuulu. -ap
- Anonyymi00007
Undulaatteja keittiön nurkassa🤣
- Anonyymi00010
Ne onkin kivoja. Niitä mulla on ollutkin. Joku 80v elävä papukaija olisi kanssa kiva. Se jäisi perinnöksi sukuun. -ap
- Anonyymi00015
ET vaatekaapissa.
- Anonyymi00012
Ota papukaija, sopii naisia esittävälle sedälle joka toistaa kaiken näkemänsä ja kuulemansa täällä ja muualla 😉
- Anonyymi00018
Mikä sua oikein vaivaa, kun jankutat tuota samaa koko ajan. En edes käy muualla. -ap
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mikä sua oikein vaivaa, kun jankutat tuota samaa koko ajan. En edes käy muualla. -ap
Jankutan aikani, ja niin kauan kuin tarvitsee.
- Anonyymi00026
Kiitos 😔 lopulta joku muukin huomaa
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jankutan aikani, ja niin kauan kuin tarvitsee.
Sun kommenttejasi jostakin mielikuvitusmiehestä ei tarvitse kukaan. -ap
- Anonyymi00041
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sun kommenttejasi jostakin mielikuvitusmiehestä ei tarvitse kukaan. -ap
Saanen olla eri mieltä, tai eihän se mielipidekysymys olekaan. 😁
- Anonyymi00020
hyvä ajatus kaikkien koirien ja kissojen kielto...
niin nooh kaikkien tappamis velvollisuus mtsastäjillekin koiritaan- Anonyymi00031
Maaseudulla tarvitaan kissoja hiirijahtiin. Koirat taas pitävät sudet loitolla. -ap
- Anonyymi00021
Ei koiria, kiitos. Kissa tai kaksi kelpaa kyllä.
- Anonyymi00030
Kissat on helppohoitoisia ja siistejä. -ap
- Anonyymi00022
Voidaan perustaa vaikka eläintarha, jos sulla on varaa ruokkia ne
- Anonyymi00029
Jos ottaa kanoja, hanhia, viiriäisiä ja lehmän, niin on ruokaa tarjolla omasta takaa. -ap
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Jos ottaa kanoja, hanhia, viiriäisiä ja lehmän, niin on ruokaa tarjolla omasta takaa. -ap
Meinasitko syöttää lehmän linnuille vai linnut lehmälle?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Meinasitko syöttää lehmän linnuille vai linnut lehmälle?
Jos et tiedä, niin maitoa, piimää, jukurttia ja kermaa saa lehmästä.
- Anonyymi00036
Et voi luvatta ottaa minua, enkä minä sinua, senkin kiertolainen, sillä sinä tiedät sen.
T.meikäläinen, hymyile näin :)
https://m.youtube.com/watch?v=T5bX30uUK30 - Anonyymi00038
Kanat olisi ihania. Se siementen heittely olis varmasti tosi hieno homma, varsinkin, jos sen tekis rakastuneena.
- Anonyymi00044
Kot kot kot
- Anonyymi00039
Minnan kans meillä olisi Elf farmi
- Anonyymi00040
olisiok joku hauska vanha peli kuin dongey kong, vanha juttu, kokeilin jotain dongey kong viidakossa huviksi mutta uudempi peli kuin tuo vanha, original.
- Anonyymi00042
minä yritin vähän ehdottaa että jos on joku vanha tietokone kuin Commodore 64 niin kokeilee vanhoja jotain vanhoja pelejä silläkin tai joku Amiga...
- Anonyymi00043
Joku Leasure suit Larry tai Hugo taisi olla niitä varhaisempia pelejä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343504- 112988
- 1352637
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032625Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742595- 411418
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61178Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961135Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501033Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6860