Kerään vaan kehuja? Ehkä se onkin unta että olisin jollekin niin ihana että rakastaisi ja ihailisi. En tiennyt että sellaista voisi olla. Jonka kanssa olisimme samalla aaltopituudella.
Miksi ajattelet että
10
202
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Naiset tekevät niin. Erityisesti varattuina.
- Anonyymi00002UUSI
Saatathan toki tietää sellaista.
- Anonyymi00005UUSI
Mitä itse teet? Onko sinulla rakasta?
- Anonyymi00004UUSI
Koska kirjoitat sellaisia aloituksia joiden ainoa tarkoitus on kalastella kehuja tuntamattomilta. Sitten harhoissasi kuvittelet, että ne on kaikki osoitettu sinulle ja hekumoit itseksesi. Se on säälittävää.
Tykkäätkö edes aidosti siitä miehestä, kenen takia täällä olet vai tykkäätkö vain siitä huomiosta, jota saat, jos joku on sinuun hastunut (tai kuvittelet, että on ihastunut)? Jos vastaus on, että kyllä tykkään aidosti siitä miehestä, niin haastan sinut todistamaan sen kirjoittamalla aloituksia, joissa kehut sitä miestä sen sijaan, että kerjäät miehiä kehumaan itseäsi. - Anonyymi00006UUSI
Tässä naisena vain nolottaa, kun pelkää, että se oma kaivattu luulee minun olevan kehujen kalastelija. Kun et kerro mitään itsestäsi. Täytyy vain luottaa, ettei hän sentään minua noin höppänäksi luule. En muista koskaan kerjänneeni täällä kehuja. Enkä kyllä ole uskonut yhdenkään kehun olevan mulle suunnattu tai musta kertova.
M- nainen- Anonyymi00007UUSI
Olet ihana M-nainen. Tämä kehu oli minulta juuri sinulle. Turha väittää vastaan. Otat nämä kehut vastaan mukisematta ja sillä sipuli vai siisti vai miten se sanonta nyt menikään.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet ihana M-nainen. Tämä kehu oli minulta juuri sinulle. Turha väittää vastaan. Otat nämä kehut vastaan mukisematta ja sillä sipuli vai siisti vai miten se sanonta nyt menikään.
No sovitaan näin, palstan ihanat M- naiset kiittävät ja niiaavat täällä yhtä aikaa👭👭👭🏼👭🏼👭🏼👭🏼👭🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🫦🫦🫦🫦🫦🫦
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole minäkään täältä sitten kehuja kalastellut.
En itseasiassa ole yhtäkään aloitustakaan edes tehnyt koskaan.
K- nainen - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ole minäkään täältä sitten kehuja kalastellut.
En itseasiassa ole yhtäkään aloitustakaan edes tehnyt koskaan.
K- nainenM- naisen kirjoitukseen oli tämä siis tarkoitus kommentoida, eikä kehuihin kun ei mulle olleet. :)
- Anonyymi00009UUSI
Kukapa ei tykkäisi kehuista, mutta samaan aikaan olen vahvasti sitä mieltä ettei minun tarvitse miellyttää ketään eikä minusta tarvitse pitää. Tärkeintä on se, että kohtaan kaikki ystävällisesti ja asiallisesti sekä hoidan asiat suunnitellusti. Jos se ei riitä, niin se ei ole minulta pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1973607Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91258Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651058- 1021048
- 851023
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975