Vuokratalo vai avo-osasto?

Anonyymi-ap

Yksi asukas aivastelee, toinen matkii aivastuksia, kolmas kuuntelee ääniä ja koputtelee, paukuttelee niille ja muuten vaan huvikseen 🙄
Vai sittenkinkö lastentarha kyseessä?

12

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Neljäs yrittää nukkua!

• Anonyymi00002

Mulla on naapureita, jotka matkivat minua. Kun käyn vessassa, hekin menevät, jos lasken hanasta vettä, hekin laskevat, kun niistän tai yskin, hekin päästävät tekoääniä.
      Täytyy olla heillä tylsä elämä, jos naapuriaan pitää matkia..

• Anonyymi00003

Kuulostaa jonkinlaiselta stalkkaamiselta.

• Anonyymi00004

Oletko koettanut tehdä asialle jotain ja jos, niin mitä?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Oletko koettanut tehdä asialle jotain ja jos, niin mitä?

Ajettelitko ehdottaa työpaikan hankkimista?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ajettelitko ehdottaa työpaikan hankkimista?

Saattais olla hyväksi, muttei tullut mieleeni.

• Anonyymi00010

Meillä vuokratalossa yksi jo pari varoitusta saanut uskaltaa edelleen häiritä muita, kun edellisestä varoituksesta on jo kohta vuosi, ja saanut uuden uhrin/puolison taas kerran asumaan luokseen. Ja olisi saanut varoituksia enemmänkin, jos isännöitsijä olisi koskaan antanut muiden asukkaiden tietää edellistenkään toimineen, talossamme moni jo olisi valittanut. Ja meillä siis ollut aiemmin oikeaa häiriötä narkkiparin riitojen muodossa, usein poliisitkin soitettu paikalle. Edelleen saa toinen asua täällä, ja luulee vielä, että saa muita taas uudelleen häiriköidä, mutta odotamme, että saamme tarpeeksi haittaa todisteena häätöön asti (joka päivä häiritsee alakertaa, joka töissä ja mua asunnon päässäkin. Plus viereistä kanssa, mutta ääni kantaa enemmän asunnon päähän mulle).

• Anonyymi00011

Ja siis siirtelee huonekaluja tahallaankin, antaa koiran huutaa, heittelee palloa seinään, paiskoo ulko-ovea/parvekkeen ovea, kaappeja, huutaa itse. Kaikki on nauhoitettu, ja naapuria ei saa muka nauhoittaa, mutta omaan kämppään kuuluvat äänet saa taas kyllä, tarkistettu on. Kerään aineistoa, ja isoa häiriötä aiheuttaa, ikkunatkin välillä helisevät. Valitan vasta, kun aineisto riittää häätöön, ja aiemmin tuo yksi jopa hajotti omassa kodissaan selvästi seinän, joten ei varmaan kauan tarvitse odotella ks. henkilön uutta raivostumista ja hermostumista.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ja siis siirtelee huonekaluja tahallaankin, antaa koiran huutaa, heittelee palloa seinään, paiskoo ulko-ovea/parvekkeen ovea, kaappeja, huutaa itse. Kaikki on nauhoitettu, ja naapuria ei saa muka nauhoittaa, mutta omaan kämppään kuuluvat äänet saa taas kyllä, tarkistettu on. Kerään aineistoa, ja isoa häiriötä aiheuttaa, ikkunatkin välillä helisevät. Valitan vasta, kun aineisto riittää häätöön, ja aiemmin tuo yksi jopa hajotti omassa kodissaan selvästi seinän, joten ei varmaan kauan tarvitse odotella ks. henkilön uutta raivostumista ja hermostumista.

Kaikenlaisia häiriköitä on. On tosiaan hyvä pitää kirjaa ja nauhoitella vähintään pahimmat kolinat. Mistä muuten tarkistit tuon nauhoitusasian?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kaikenlaisia häiriköitä on. On tosiaan hyvä pitää kirjaa ja nauhoitella vähintään pahimmat kolinat. Mistä muuten tarkistit tuon nauhoitusasian?

Ihan vaikka kotirauhaa miettimällä, kotonaan ei tarvitse sietää pitkäaikaista melua, etenkään tahallaan aiheutettua kodin ulkopuolelta usein, toistuvasti, säännöllisesti, tahallaan... En siis nauhoita itse naapuria, vaan normaalia elämää kodissani, myös omia ääniäni, telkkarin ja radion ääntä päälle, ja silti ne häiriöäänet kuuluvat kaiken yli, siis myös TV:n ja radion ollessa päällä. Enkä nauhoita millään muulla kuin puhelimella, joka vielä suodattaa kaiken äänen kaukaa pois, ja silti kuuluu, ja myös videona, koska näin näytän toteen, että en itse aiheuta ääntä. Kotirauha siis nimikkeenä, jos mietit lakisääteistä syytä saada nauhoittaa muualta kuuluvat äänet. Ja nauhoitan vielä omien elämisen äänien yli nauhoittaen välineellä, joka ei edes hyvin äänitä kaukaisia ääniä saati tee sitä radion soidessa kotona samanaikaisesti, eli ei ole ongelmaa lain tulkinnassa siinä, että kotirauha on häiriintynyt.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ihan vaikka kotirauhaa miettimällä, kotonaan ei tarvitse sietää pitkäaikaista melua, etenkään tahallaan aiheutettua kodin ulkopuolelta usein, toistuvasti, säännöllisesti, tahallaan... En siis nauhoita itse naapuria, vaan normaalia elämää kodissani, myös omia ääniäni, telkkarin ja radion ääntä päälle, ja silti ne häiriöäänet kuuluvat kaiken yli, siis myös TV:n ja radion ollessa päällä. Enkä nauhoita millään muulla kuin puhelimella, joka vielä suodattaa kaiken äänen kaukaa pois, ja silti kuuluu, ja myös videona, koska näin näytän toteen, että en itse aiheuta ääntä. Kotirauha siis nimikkeenä, jos mietit lakisääteistä syytä saada nauhoittaa muualta kuuluvat äänet. Ja nauhoitan vielä omien elämisen äänien yli nauhoittaen välineellä, joka ei edes hyvin äänitä kaukaisia ääniä saati tee sitä radion soidessa kotona samanaikaisesti, eli ei ole ongelmaa lain tulkinnassa siinä, että kotirauha on häiriintynyt.

Kiitos vinkistä, auttaa meitä toivottavasti myös!

• Anonyymi00015

Voin hyvin kuvitella, kerrostalossa huomaa miten tyhmiä ihmiset ovat.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      116
      2995
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      34
      1392
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      103
      1237
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1017
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1007
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      988
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      57
      891
    8. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      713
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      707
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      654
    Aihe