Vissiin olet????
Oletko sitten niin tuulella käyvä
9
189
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tai sitten olet pitkävihainen ja katkera. 😥 Ap
- Anonyymi00002UUSI
Miten luulet tunnistaa kukaan teitä tosta
- Anonyymi00003UUSI
Minä olen, mieliala kääntyy hyvin nopeaan suunnasta toiseen.
- Anonyymi00004UUSI
No hui.
- Anonyymi00005UUSI
Palstalla olen joo. Kun en tiedä kuka olet ja vaihdan mielipidettä susta sen mukaan, mitä kuvittelen sun kirjoittavan täällä. 😄
- Anonyymi00006UUSI
Kirjoitan Johannalle toiset saa jäädä.- A. K-
- Anonyymi00007UUSI
Hohohoo
- Anonyymi00008UUSI
Tos oli yks päivä bussissa
semmonen vanha mummo. Näin heti sen silmistä, että se on kauhean hyvä ihminen. Sen silmistä vaan näky semmonen pyyteettömyys ja välittäminen, se ei peitelly mitään, ei mitään. Olin käytäväpenkillä ja se kai tunsi, että mä tutkin sitä, se kääns päätä ja katto sen minkä pysty. Sen energia oli niin hyvä, siit jotenki huoku semmoinen hyvin eletty elämä.
Mietin, et ehkä voin nähdä jonkun toisenkin yhtä hyvin. Siin oli semmonen, en tiedä 18-20 vuotias nainen. Sillä oli kuulokkeet päässä ja tolleen, niin siit näky yks asia, välinpitämättömyys. Siinä ei ollu käytänössä niinku mitään. Mietin, et jos ihminen on välinpitämätön, niin siinä ei oo mitään.
Tiedän yhden ihmisen kenen luona on kuin olis häkälöylyissä. On vain vaikea olla, kaikki energia on vain jumissa.
Mutta se mummeli, vaikka ne vibat oli tosi hyvät, niin ne ei ollu mitään verrattuna yhteen uskovaiseen, joka oli tuol pihalla kerran. Vitsit, ne oli hyvät vibat. - Anonyymi00009UUSI
Monesti ihmiset just peittää sen, mihin ne tahtois kattoo, niin se mummo oli siit ihan huippu.
Se nuori tyttönainen, niin se sillee vilkas ulkona ohi, sivuun, se sellanen katse, et joku katsoo sua ja muka katsot muualle, vaikka TIEDÄT, et joku kattoo sua. Sillee näyttää vaan, et piip, niin on mulla sieluki hihi. Sitä melkein säikähtää, semmonen valkonen valo vaan välähtää.
...ja ite on ihan samanlainen! 🙈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1973607Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91258Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651058- 1021048
- 851023
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975