Miksi halusit tietosesti satuttaa MIKSI??????
EN OLLUT VASTUUSSA SUN ELÄMÄSTÄ MILLÄÄN TAVALLA. MIKSI HALUSIT TIETOSESTI SATUTTAA JUST MINUA VIERASTA IHMISTÄ. VASTAA. OLET VASTUUSSA TEOSTASI MUA KOHTAAN JA SIITÄ ETTÄ OLEN RIKKI.
Etkö sä A mies tajua mitään
13
309
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisitko voinut puhua kaivatun kanssa. Jos ei tiennyt edes, että tunteita sinulla on tai elämäntilanne sellainen, että voisi edetä. Puhuamalla asiat yleensä selviävät.
- Anonyymi00004
Ruikuta isäs haudalla
- Anonyymi00005
Ei ole isä haudassa.
- Anonyymi00008
Oletko sinä joku voittaja joka haluaa kokea palstaäijän olevan joku nainen jota haluaa loukata ja koittaa vetää kölin alle sillä mitä tietää? Äitis varmaan katuu että päätyi pitää ja joutuu vieläkin kuuntelmaan sinun kitinää
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ole isä haudassa.
Tän sinun apeäijän juttuihin huutelijan äiti varmaan joutuu myötäilemään ja kuuntelemaan tämän aikuistaaperon uhriutumista ja räyhäämistä kun se käy pesettämässä äitillä pyykit samalla reissulla kun hakee korvaushoidosta metadonit
- Anonyymi00013
Terveisiä sille nk kamraatilles muuten joko tuli lunta tupaan
- Anonyymi00006
Ei nyt täsmää, miten voi satuttaa VIERASTA ihmistä, miten sinä olet vastuussa tästä?
- Anonyymi00007
Lähestyi naista ja rikkoi tämän.On vastuussa siitä mitä teki. Oli vieras nainen kun lähestyi. Pitääkö tämä rautalangasta vääntää.
- Anonyymi00009
No koitahan sinäkin voittajaaines tulla jo näiden palstaäijän stoorien kanssa viisaaksi ja miettiä vaikka välillä miksei asiat stemmaa tai täsmää. T naiselta
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lähestyi naista ja rikkoi tämän.On vastuussa siitä mitä teki. Oli vieras nainen kun lähestyi. Pitääkö tämä rautalangasta vääntää.
Mikset kirjoittele aapeepalstaäijä näille umppalumpille sinän muodossa, vaan solkotat tätä jäykkää epikriisimäistä skeidaa, jonka klangi on mitä on, mutta riittää mm näiden nimikirjainten takia ilmeisesti tai jotain semmoista
- Anonyymi00018
Salli mun soittaa ylistystä Herralle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774