En halunnut mitään yhden illan juttuja tai hetken tuttavuuksia. Ne ei ole koskaan ollut osa minua. Kärsin niistä. Olen palava ihminen tai olin. Sammutit mut kokonaan valheillas. En kestä että mut hylätään tylysti. Mun elämä ei ole toisten pelinappula. Tämä oli viimeinen. En toivu tässä elämässä.
En pyytänyt itselleni tällaista
11
370
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenelle ja keneltä?
- Anonyymi00011
Antille ja Johannalta.
- Anonyymi00002
Kunhan muistat et toisiin tutustutaan livessä, eikä koskaan etänä vaikka kuinka uskottelee itselleen, että se riittäisi.
- Anonyymi00008
Miten se sinä taas tällaisen ulottuvuuden löysitkin naista esittävän speden aloituksesta? Olette kovin draamanjanoinen herra
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miten se sinä taas tällaisen ulottuvuuden löysitkin naista esittävän speden aloituksesta? Olette kovin draamanjanoinen herra
Hänellä on tämä pirstaloitunut kuva naisista, se on hänellä tärkeä
- Anonyymi00004
Säälittävä tekoruikuttaja teennäinen ukkorahjus teeskennellä sumuttaja valehtelija saasta alhaisin ihminen universumissa
- Anonyymi00005
Ajattele kuin puhuisit noin jumalalle niin saat vähän perspektiiviä.
- Anonyymi00006
Oletko alle 30 v typerys ? Nainen ( tyttö) ketä vedetty höplästä??? Etkö tiennyt että se p ei oo mikään väline rakkauteen
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oletko alle 30 v typerys ? Nainen ( tyttö) ketä vedetty höplästä??? Etkö tiennyt että se p ei oo mikään väline rakkauteen
Oletko 3v pojanruikuttaja?? Pippeliä kaivavat vaippapöksy? Missä sun Isi ja mummo on, etsiydy aikuisten hoiviin ettei käy pahasti
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko 3v pojanruikuttaja?? Pippeliä kaivavat vaippapöksy? Missä sun Isi ja mummo on, etsiydy aikuisten hoiviin ettei käy pahasti
Nyt on aloittajaäijä varmaankin just palstalle ikäkausisopiva fakedialogi
- Anonyymi00012
minä alan kaipaamaan yhden ilman juttujakin tässä. se on kun tarpeeksi kauan sihisee niin kaipaa sen rauhoittavan. tainnuttavan. siten olen jokaisella osa alueella parempi toimija.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716