En pyytänyt itselleni tällaista

Anonyymi-ap

En halunnut mitään yhden illan juttuja tai hetken tuttavuuksia. Ne ei ole koskaan ollut osa minua. Kärsin niistä. Olen palava ihminen tai olin. Sammutit mut kokonaan valheillas. En kestä että mut hylätään tylysti. Mun elämä ei ole toisten pelinappula. Tämä oli viimeinen. En toivu tässä elämässä.

11

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kenelle ja keneltä?

• Anonyymi00011

Antille ja Johannalta.

• Anonyymi00002

Kunhan muistat et toisiin tutustutaan livessä, eikä koskaan etänä vaikka kuinka uskottelee itselleen, että se riittäisi.

• Anonyymi00008

Miten se sinä taas tällaisen ulottuvuuden löysitkin naista esittävän speden aloituksesta? Olette kovin draamanjanoinen herra

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Miten se sinä taas tällaisen ulottuvuuden löysitkin naista esittävän speden aloituksesta? Olette kovin draamanjanoinen herra

Hänellä on tämä pirstaloitunut kuva naisista, se on hänellä tärkeä

• Anonyymi00004

Säälittävä tekoruikuttaja teennäinen ukkorahjus teeskennellä sumuttaja valehtelija saasta alhaisin ihminen universumissa

• Anonyymi00005

Ajattele kuin puhuisit noin jumalalle niin saat vähän perspektiiviä.

• Anonyymi00006

Oletko alle 30 v typerys ? Nainen ( tyttö) ketä vedetty höplästä??? Etkö tiennyt että se p ei oo mikään väline rakkauteen

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oletko alle 30 v typerys ? Nainen ( tyttö) ketä vedetty höplästä??? Etkö tiennyt että se p ei oo mikään väline rakkauteen

Oletko 3v pojanruikuttaja?? Pippeliä kaivavat vaippapöksy? Missä sun Isi ja mummo on, etsiydy aikuisten hoiviin ettei käy pahasti

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oletko 3v pojanruikuttaja?? Pippeliä kaivavat vaippapöksy? Missä sun Isi ja mummo on, etsiydy aikuisten hoiviin ettei käy pahasti

Nyt on aloittajaäijä varmaankin just palstalle ikäkausisopiva fakedialogi

• Anonyymi00012

minä alan kaipaamaan yhden ilman juttujakin tässä. se on kun tarpeeksi kauan sihisee niin kaipaa sen rauhoittavan. tainnuttavan. siten olen jokaisella osa alueella parempi toimija.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      184
      1978
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1372
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      56
      716
    Aihe