En pyytänyt itselleni tällaista

Anonyymi-ap

En halunnut mitään yhden illan juttuja tai hetken tuttavuuksia. Ne ei ole koskaan ollut osa minua. Kärsin niistä. Olen palava ihminen tai olin. Sammutit mut kokonaan valheillas. En kestä että mut hylätään tylysti. Mun elämä ei ole toisten pelinappula. Tämä oli viimeinen. En toivu tässä elämässä.

11

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kenelle ja keneltä?

• Anonyymi00011

Antille ja Johannalta.

• Anonyymi00002

Kunhan muistat et toisiin tutustutaan livessä, eikä koskaan etänä vaikka kuinka uskottelee itselleen, että se riittäisi.

• Anonyymi00008

Miten se sinä taas tällaisen ulottuvuuden löysitkin naista esittävän speden aloituksesta? Olette kovin draamanjanoinen herra

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Miten se sinä taas tällaisen ulottuvuuden löysitkin naista esittävän speden aloituksesta? Olette kovin draamanjanoinen herra

Hänellä on tämä pirstaloitunut kuva naisista, se on hänellä tärkeä

• Anonyymi00004

Säälittävä tekoruikuttaja teennäinen ukkorahjus teeskennellä sumuttaja valehtelija saasta alhaisin ihminen universumissa

• Anonyymi00005

Ajattele kuin puhuisit noin jumalalle niin saat vähän perspektiiviä.

• Anonyymi00006

Oletko alle 30 v typerys ? Nainen ( tyttö) ketä vedetty höplästä??? Etkö tiennyt että se p ei oo mikään väline rakkauteen

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oletko alle 30 v typerys ? Nainen ( tyttö) ketä vedetty höplästä??? Etkö tiennyt että se p ei oo mikään väline rakkauteen

Oletko 3v pojanruikuttaja?? Pippeliä kaivavat vaippapöksy? Missä sun Isi ja mummo on, etsiydy aikuisten hoiviin ettei käy pahasti

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oletko 3v pojanruikuttaja?? Pippeliä kaivavat vaippapöksy? Missä sun Isi ja mummo on, etsiydy aikuisten hoiviin ettei käy pahasti

Nyt on aloittajaäijä varmaankin just palstalle ikäkausisopiva fakedialogi

• Anonyymi00012

minä alan kaipaamaan yhden ilman juttujakin tässä. se on kun tarpeeksi kauan sihisee niin kaipaa sen rauhoittavan. tainnuttavan. siten olen jokaisella osa alueella parempi toimija.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe