Piti vain leikkiä.. ethän suutu mulle❤️
Rakastuin suhun sit
31
655
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarkoittaa että suksi vttuun vai?
- Anonyymi00002
Epäilen hieman että yrität esiintyä minuna. Aikamoista teatteria.
- Anonyymi00010
Tuhosit minun ja lasteni elämää
- Anonyymi00011
Kehen. Leikkiminen on typerintä, mitä voi tossa tilanteessa tehdä. Vai ootko, joku 8 vuotias?
- Anonyymi00012
Sitten kun havahdut siihen kuka on oikeasti leikkinyt ja kenen kanssa niin en ole enää odottamassa. Enkä siis tarkoita itseäni.
- Anonyymi00013
Parin viikon päästä 🤣
- Anonyymi00015
😂😂😂
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
😂😂😂
Ööö, mitä sinä naurat? Tarkoitin että totuudet tulee ilmi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ööö, mitä sinä naurat? Tarkoitin että totuudet tulee ilmi.
Harmillista ettei ne totuudet tuu ilmi niille joilla leikittiin ja joiden elämä sotkettiin ja tuhottiin liian pahasti.
- Anonyymi00014
Juu ei kiitos, Juha vehmanperä opettaa sulle ammattitaidolla, taide yliopistolla.
- Anonyymi00016
Puhu suoraan mulle
- Anonyymi00017
En tuu ikinä edes kyse maan sun tai teidän suuntaan!
- Anonyymi00021
Mitähän tähän palstaäijän dramaattiseen aloitukseen tulisi sanoa- en edes pissis päähäs vaikka olisit tulessa? Grow up ppl
- Anonyymi00022
Joo
- Anonyymi00023
Tuus nyt tänne sieltä 😘
- Anonyymi00025
Jos ois noin olisit sanonut muualla kun täällä. Nytkin sulle on tärkeämpää ettei toinen suutu sulle, kuin se miltä siitä toisesta tuntuu.
Mieti mitä voi käydä kun tunteilla ja ihmisillä leikitään. Toisen elämällä.- Anonyymi00026
Narsti ei mieti miltä muista tai toisesta tuntuu.
Niillä on vain kapea maailma mihin mahtuu van minä ja minän kokemukset .
Sivusta - Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
SivustaKannattaa pysyä toksisista ihmisistä kokonaan erossa. Olen kokenut henkistä, fyysistä ja taloudellista väkivaltaa. Kyllä niistä voi kestää toipua.
- Anonyymi00033
Anonyymi00026 kirjoitti:
SivustaNarsisti ei ymmärrä tehdä väärin. Se ero tuossa on.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Narsisti ei ymmärrä tehdä väärin. Se ero tuossa on.
Tehneensä.
- Anonyymi00027
Tais kolahtaa omaan nilkkaan
- Anonyymi00028
Minä en leiki.
- Anonyymi00029
Eiköhän tätä leikkiä ole jo kestänyt liiankin kauan. On muuten varma, että yks stanan nettisekopåå ala sotkemaan enää yhtään mitään. Eikä kyllä muutkaan. Tiedoksi vaan kun tämä varmasti näkyy ja kauas.
- Anonyymi00031
Menikö naiselle vai miehelle?
M-nainen - Anonyymi00032
Eihän rakkauden takia kukaan suutu, se tuntuu kivalle ja tuo mukavan kutinan ja jännitteen elämään.🤗♥️
- Anonyymi00035
Ei varmaan rakkauden, mutta leikkimisen ja pelailun takia joo.
- Anonyymi00036
En suutu 💞
- Anonyymi00037
Siinä onkin sitten molemmilla miettimistä, että kannattiko!
- Anonyymi00038
Millä molemmilla? Mitä väärää se osapuoli on tehnyt jolla leikittiin?
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Millä molemmilla? Mitä väärää se osapuoli on tehnyt jolla leikittiin?
Tässä vuosien polttavin kysymys
- Anonyymi00041
Häiriintyny huorapoika leikki omalla kalustuksella vuodesta toiseen Kasvu on pysähtynyt jo uhmaiässä Hiukset ja hampaat tippuu mutta ukko pysyy yhtä typeränä ku aina
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521713931Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813119Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv472155Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232133Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?551935TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251278- 401270
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581058Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10768