Näin Venäjälle jäänyt Tulikivi piilotti idänbisneksensä sijoittajilta | Talous | Yle https://share.google/JSItUiI5bPazWrFRe
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
MiksiSuomi24 Tulikivi-saititi takkuaa?
- ei meinaa avautua
- ei lähde kommentit
- ja kun lähti, niin ei ilmesty Suomi24 Suomussalmi sivull
Joko tulee käkölään lähtö Tulikiven johdolle?
https://yle.fi/a/74-20206120
"Näin Venäjälle jäänyt Tulikivi piilotti idänbisneksensä sijoittajilta"
------------------,----------------------
Se on pahempi tuo venäjäbaselli kuin corona, erityisesti Suomussalmella - Anonyymi00002
Mielenkiintoista seurata miten Tulikiven osake reagoi klo 10.
- Anonyymi00003
Osakkeiden kurssiseuranta helpointa googlella.
G:
"google osake tulikivi"
(avautuneen sivun alareunasta vielä klikkaus:
( "Lisätietoja Tulikivi" ) - Anonyymi00008
miksi täällä on asiattomia viestejä. hei haloo valvonta! tämä on keskustelu palsta eikä mikään syntinen lihakauppa!!!!!!
- Anonyymi00009
Oho
- Anonyymi00010
Paklipaikka oli tyhjä
- Anonyymi00012
Talkkitehdasta odotellessa...
- Anonyymi00013
eli siis.. pelkkä monttu.. pari kolme työntekijää virosta.. vaan jätekasa jää .. hynät muualle ja kymmeniä työttömiä.. tulikiveä viedään kuin pässiä teuraalle...
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
eli siis.. pelkkä monttu.. pari kolme työntekijää virosta.. vaan jätekasa jää .. hynät muualle ja kymmeniä työttömiä.. tulikiveä viedään kuin pässiä teuraalle...
Eläpä hättäile. Tosin pessimisti ei pety.
- Anonyymi00014
Ja Kiantajärvi saastuu, käypi kuin Talvivaarassa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841779
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo111805En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 134641
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20600Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556