Mikähän mahtaa olla päivystyksen hintalappu täällä uuden Soten myötä.
Päivystyksen hintalappu
8
218
Vastaukset
- Anonyymi00002
Niinpä. Ensin käyt päivystyksessä, sitten labrat joista soitetaan. Sitten mahdolliset ultraukset. Lähete erikoislääkärin konsutaatioon joka toteaa ettei vielä, siis vielä tarvitse tehdä mitään. Matkoineen rahaa palaa jo 300 euroa etkä saa vastineeksi yhtään mitään. Näin eläkeläisiä Sote rahastaa. Olisi kannattanut se yksityinen valita.
- Anonyymi00003
Oletkin toivoton tapaus edes konitohtori ei voi auttaa
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletkin toivoton tapaus edes konitohtori ei voi auttaa
Katsohan, trollikin heräsi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitäs heräsit
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tämä henkilö on se sama munkinhokija, joka sabotoi ja trollaa jokaista keskustelua ilman ainuttakaan muuta tarkoitusta kuin ärsyttäminen.
Ihme, että tällainen keskustelujen pilaaja saa täällä palstoilla vapaasti temmeltää? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tämä henkilö on se sama munkinhokija, joka sabotoi ja trollaa jokaista keskustelua ilman ainuttakaan muuta tarkoitusta kuin ärsyttäminen.
Ihme, että tällainen keskustelujen pilaaja saa täällä palstoilla vapaasti temmeltää?Ihmettä kerrassaan kun tämä munkin itse kommentoi itselleen 😅🤣
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ihmettä kerrassaan kun tämä munkin itse kommentoi itselleen 😅🤣
Mikähän tämä "munkin itse" on? Opettele aakkoset!
Luuleeko siis arvoisa munkinhokija, että kaikki muut rakastavat hokemistasi paitsi minä? - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikähän tämä "munkin itse" on? Opettele aakkoset!
Luuleeko siis arvoisa munkinhokija, että kaikki muut rakastavat hokemistasi paitsi minä?Menkääs nyt vaarit jämpsän porttiin puremaan munkkia
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672425- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww771234EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 79865
- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta87698Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26678- 30666