Mikähän mahtaa olla päivystyksen hintalappu täällä uuden Soten myötä.
Vastaukset 8
- Anonyymi00002
Niinpä. Ensin käyt päivystyksessä, sitten labrat joista soitetaan. Sitten mahdolliset ultraukset. Lähete erikoislääkärin konsutaatioon joka toteaa ettei vielä, siis vielä tarvitse tehdä mitään. Matkoineen rahaa palaa jo 300 euroa etkä saa vastineeksi yhtään mitään. Näin eläkeläisiä Sote rahastaa. Olisi kannattanut se yksityinen valita.
- Anonyymi00003
Oletkin toivoton tapaus edes konitohtori ei voi auttaa
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletkin toivoton tapaus edes konitohtori ei voi auttaa
Katsohan, trollikin heräsi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitäs heräsit
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tämä henkilö on se sama munkinhokija, joka sabotoi ja trollaa jokaista keskustelua ilman ainuttakaan muuta tarkoitusta kuin ärsyttäminen.
Ihme, että tällainen keskustelujen pilaaja saa täällä palstoilla vapaasti temmeltää? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tämä henkilö on se sama munkinhokija, joka sabotoi ja trollaa jokaista keskustelua ilman ainuttakaan muuta tarkoitusta kuin ärsyttäminen.
Ihme, että tällainen keskustelujen pilaaja saa täällä palstoilla vapaasti temmeltää?Ihmettä kerrassaan kun tämä munkin itse kommentoi itselleen 😅🤣
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ihmettä kerrassaan kun tämä munkin itse kommentoi itselleen 😅🤣
Mikähän tämä "munkin itse" on? Opettele aakkoset!
Luuleeko siis arvoisa munkinhokija, että kaikki muut rakastavat hokemistasi paitsi minä? - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikähän tämä "munkin itse" on? Opettele aakkoset!
Luuleeko siis arvoisa munkinhokija, että kaikki muut rakastavat hokemistasi paitsi minä?Menkääs nyt vaarit jämpsän porttiin puremaan munkkia
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562