Salaam!
Islamia, joka on Jumalan Gabrielin ja Lähettilään sekä hänen kumppaniensa avulla perustama uskonto ei voi voittaa kukaan joka on ulkopuolella islamin. Mutta vaarana on aina Maailman Henki joka vaikuttaa islamin sisältä käsin.
Ei riitä, että Etelän Kuningas sotaisine ajatuksineen on ottanut islamin käyttöönsä, vaan islamin sisälle on jälleensyntynyt katolisia vakoojia, jotka tahallaan tuottavat huonoa mainetta islamille. Mutta noita vahingollisia vakoojia suurempi uhka on kuitenkin MAAILMAN HENKI, joka valloittaa islamin sisältä käskin ja tuhoaa sen.
Kalojen aikakausi oli TOTUUDEN HENGEN, jota islam eniten edustaa aikakausi. Mutta tulossa on Vesimiehen aikakausi, joka on täysin Maailman Hengen syövyttämä. Nousee Neljäs peto, joka syö ja ruhjoo koko uskovaisten maailmaa.
Tuon ruhjovan ja kaiken syövän neljännen pedon nousu on nähtävissä myös Islamin sisällä. Ruhjomista uskossa pysyviä kohtaan esiintyy. Se mitä Iranissa tänään tapahtuu on osoitus MAAILMAN HENGEN yrityksestä voittaa teokraattinen islamilainen tasavalta. Iranilaiset tahtovat enemmän vaurautta ja mammonaa kuin mitä islamilainen tasavalta kykenee toimittamaan.
Kun Maailman Henki voittaa islamin
15
260
Vastaukset
- Anonyymi00001
Salaam!
Jumala on valtuuttanut Imaami Mahdin tuomaan maailmalle sen mammonan mitä maailma kaipaa. Mutta tämäkin merkitsee islamille huonoa onnea. Syntyy 73 lahkoa, joista kaikki muut paitsi enemmistön tukema menee helvettiin. Ja kun SATA vuotta on kulunut tästä niin UMMA otettaan pois. Myös Koraani otetaan pois ennen Judgement DAYTÄ. Ja vieläpä Mekkaa uhkaa tuho.
Imaami Mahdi on KOMPROMISSI maailmaa kohtaan. Hän ei ole tarkoitettu pelkästään islamin kohottamiseen, vaan ennen kaikkea koko maailman ja ihmiskunnan eduksi ja valistukseksi. Jumala on häviämässä taistelunsa Jumalattomia ja Maailmaa kohtaan. Usko ei enää ole joka miehen, vaan väki vähenee kirkoissa ja moskeijoissa. Mutta sentään Jumala sallii sen, että väen vähentyessä SAKRAMENTIT JA HENKI VÄKEVÖITYY MAXIMIINSA. Kirkko on ylitsevuotavainen väkevyydestä ja tosi uskosta.
Olkoon JUMALA aina siunattu ja ylistetty ja kiitetty, vaikka hän nyt on sallimassa maailman hengen voittaa ruhjoen ja kaiken syöden pyhien uskovien joukon. - Anonyymi00002
Salaam!
En tiedä mitä ohejita voisin antaa uskoville nyt kun Maailman Henki on voittamassa. Jehovan todistajat antoivat 2003-2011 muutamia ohjeita minulle.
1. Maailman Henkeä ei saa päästää seurakunnan sisälle
2. Joukossa ei saa olla yhtäkään vakavan syntistä sillä koko joukko tuhotaan jos sen keskellä on yksikin vakavan syntinen. Älä mene joukkoon joka ei ole täysin puhdas ja viaton.
3. Vaikka on tapahtunut uskosta luopumus 2011 niin Jehovan todistajien joukosta saatat yhä vielä löytää tosi ystävän, mutta työtä sen ystävyyden eteen on tehtävä todella paljon.
Intian veedat ovat nousemassa 2100 jKr ensimmäiselle sijalle. Niihin voidaan katsoa kuuluvan myös TUOMAAN EVANKELIUMIN ja osittain myös koko Gnostilaisuuden. Gnosis on sama kuin veeda. Tuomaan evankeliumin MUKAAN VAIN YKSINÄISET TULEVAT MENESTYMÄÄN. Apostoli Pietari puhuu kirjeesään YKSINÄISISTÄ KIRKON ULKOPUOLELLA OLEVISTA ELÄVISTÄ KIVISTÄ. Nämä elävät kivet on mahdollisuus sinulle, jos sinä et ole tarpeeksi pyhä, puhdas ja viaton päästäksesi kirkon ja seurakunnan joukkoon.
Olkaa hereillä kaikki tosi uskovaiset ja islamista kiinnostuneet. Muistakaa että seurakunnat tulevat olemaan pieniä, mutta täynnä pyhää henkeä ja väkevyyttä eikä mikään synti saisi olla seurakunnassa olevilla enää.
Voikaa hyvin ja ottakaa vastaan Imaami Mahdi joka on Jumalan antama KOMPROMISSI maailman ja seurakunnan välille. Suudelkaa poikaa! muuten hän vihastuu teihin!
tuomas - Anonyymi00003
Päivän Sana
Torstai 29.01.2026
Sinä olet koetellut meitä, Jumala, puhdistanut ahjossa kuin hopeaa. – – Sinä olet antanut vihollisten ajaa ylitsemme, me olemme joutuneet tuleen ja veteen, mutta sinä olet avannut meille jälleen tien. Ps. 66:10, 12
Me kulemme maailman kulussa sokeaa uskoa tavoitellen- Anonyymi00005
Joo, mulla ainakin oli ennen täysin sokea usko. Jumalan orjat ovat sokeampia kuin kukaan muu. Noin vuonna 2006 aloin lukea Koraania. Luin suomennoksen viisi kertaa lävitse eikä paljon mitään tapahtunut. Suomennos piti minut yhä sokeana.
Sitten löysin poisto myynnistä englannin kielisen shiia muslimien Koraanin. Sitä luettuani sain ymmärrystä ja selvää johdatusta. En ollut enää sokea enkä enää Jumalan orja. Mikä minusta tuli kun Koraani avasi silmäni ymmärryksen ja johdatuksen avulla? Sitä en itsekään enää tiedä. Tuliko minusta parempi vai huonompi. Jumalan lapsi vai petoeläin joka näkee saalistaa riistaa?
Niin tai näin niin näen nyt että tiedän ja osaan aivan liian vähän itse. Tarvitsen kaikkeen apua Jumalalta. Olen nyt täysin mitään tietämätön. Tieto on valtameri edessäni jonka toista rantaa ei näy. Ennen se oli joki, jonka yli kuljin edes takaisin ja jonka päällä soutelin virveliä heitellen. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo, mulla ainakin oli ennen täysin sokea usko. Jumalan orjat ovat sokeampia kuin kukaan muu. Noin vuonna 2006 aloin lukea Koraania. Luin suomennoksen viisi kertaa lävitse eikä paljon mitään tapahtunut. Suomennos piti minut yhä sokeana.
Sitten löysin poisto myynnistä englannin kielisen shiia muslimien Koraanin. Sitä luettuani sain ymmärrystä ja selvää johdatusta. En ollut enää sokea enkä enää Jumalan orja. Mikä minusta tuli kun Koraani avasi silmäni ymmärryksen ja johdatuksen avulla? Sitä en itsekään enää tiedä. Tuliko minusta parempi vai huonompi. Jumalan lapsi vai petoeläin joka näkee saalistaa riistaa?
Niin tai näin niin näen nyt että tiedän ja osaan aivan liian vähän itse. Tarvitsen kaikkeen apua Jumalalta. Olen nyt täysin mitään tietämätön. Tieto on valtameri edessäni jonka toista rantaa ei näy. Ennen se oli joki, jonka yli kuljin edes takaisin ja jonka päällä soutelin virveliä heitellen.Koraanihan kauppaa ihmiselle itsekyyttä ja ns. neitseitä rajattomasti käyttöönsä
- näin tehty uskonto pelaa, jota silti koraan hyökkäyttää vääräuskoisten niskaan ///
Lyhytnäköisessä tuhoisuudessaan - koska kaikki tämä vain tulee ja jää maan tomua nielemään. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Koraanihan kauppaa ihmiselle itsekyyttä ja ns. neitseitä rajattomasti käyttöönsä
- näin tehty uskonto pelaa, jota silti koraan hyökkäyttää vääräuskoisten niskaan ///
Lyhytnäköisessä tuhoisuudessaan - koska kaikki tämä vain tulee ja jää maan tomua nielemään.Allah antaa maallista materiaa niille jotka sitä pyytää tämä puoleisessa, mutta sen hintana on kärsimys. Koraani kertoo Allah tulee luomaan kaivosteollisuuden. Niin hän tekikin. Mutta seurauksena oli paljon sotia, riistoa ja kärsimystä. Maallisella onnella on aina hintansa.
Toiseksi Allah kehottaa pyytämään anna meille hyvää tämä puoleisessa ja tuonpuoleisessa. Näin pyytävät eivät tule pettymään. He voivat esim. Jälleen syntyä ja saada toisen tilaisuuden elää siunattua elämää. Lopulta he palaavat Allahin luo.
Kolmanneksi on niitä jotka tavoittelee tuonpuoleista. Sinne paratiisiin he menee sen ikäisenä kuin kuolevat. Onkin joillakin ihanne kuolla nuorena. Sen tiedän että nuo kaksi ensimmäistä tapausta ovat toteen käyneet, mutta se on silmiltäni yhä salattu pääseekö nuorena kuolleet todella paratiisiin. Onhan kristityillä usko ruumiin ylösnousemukseen, ylöstempaukseen sekä taivaaseen. Jopa joku uskoo pääsyyn kuolema nimisen kuninkaan rooliin jos kuolee nuorena.
Paratiisi on salattu. Pääseekö sinne kukaan? Sitä en vielä ole nähnyt. Siitä minulla ei vielä ole tietoa. Mutta nuo 70 neitsyttä jotka Sunna ehkä mainitsee ohimennen eivät ole syy miksi paratiisiin pyritään. Paratiisi on paikka jonne temmataan henkilöitä helvetin portilta. Tai jopa itse helvetistä. Jeesuksen vieressä oli ristillä nöyrä rikollinen joka ei pilkannut vaan anoi pääsyä valtakuntaan. Hän ei välittänyt vaikka Messiasta koskeva sana ja odotus eivät näyttäneet toteutuneen. Hän rakasti kärsivää Jeesusta ja tahtoi uskoa pelkkää hyvää Jumalasta toivottomasssa tilanteessa. Hänellä oli lapsen uskoa jäljellä. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Koraanihan kauppaa ihmiselle itsekyyttä ja ns. neitseitä rajattomasti käyttöönsä
Lyhytnäköisessä tuhoisuudessaan - koska kaikki tämä vain tulee ja jää maan tomua nielemään.korraanin lihhaisuus jääpi raatoi-seksi kaikki kiimai-suutan
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lyhytnäköisessä tuhoisuudessaan - koska kaikki tämä vain tulee ja jää maan tomua nielemään.Suomen valtion kannalta paras muslimiryhä ovat tataarit. He ovat kautta vuosikymmenten sulautuneet yhteiskuntaan. Monet heistä ymmärtävät eurooppalaisen perinteen. Keisarilta oli käynyt käsky, että muuttakaa Suomi nimmiseen paikkaan.
- Anonyymi00004
Ps. 66. luku Vanha Testamentti 1933
1. Veisuunjohtajalle; laulu, virsi. Kohottakaa Jumalalle riemuhuuto, kaikki maa,
2. veisatkaa hänen nimensä kunniaa, antakaa hänelle kunnia ja ylistys.
3. Sanokaa Jumalalle: "Kuinka peljättävät ovat sinun tekosi!" Sinun suuren voimasi tähden sinun vihollisesi matelevat sinun edessäsi.
4. Kaikki maa kumartakoon sinua ja veisatkoon sinun kiitostasi, veisatkoon sinun nimesi kiitosta. Sela.
5. Tulkaa ja katsokaa Jumalan töitä: hän on peljättävä teoissansa ihmisten lapsia kohtaan.
6. Meren hän muutti kuivaksi maaksi, jalkaisin käytiin virran poikki; silloin me iloitsimme hänestä.
7. Hän hallitsee voimallansa iankaikkisesti, hänen silmänsä vartioitsevat kansoja; niskoittelijat älkööt nostako päätänsä. Sela.
8. Kiittäkää, te kansat, meidän Jumalaamme, korkealle kaiuttakaa hänen ylistystänsä.
9. Hän antaa meidän sielullemme elämän eikä salli meidän jalkamme horjua.
10. Sillä sinä, Jumala, olet koetellut meitä, olet sulattanut meitä, niinkuin hopea sulatetaan.
11. Sinä veit meidät verkkoon, panit kuorman meidän lanteillemme.
12. Sinä annoit ihmisten ajaa päämme päällitse, me jouduimme tuleen ja veteen. Mutta sinä veit meidät yltäkylläisyyteen.
13. Minä tuon sinun huoneeseesi polttouhreja, täytän sinulle lupaukseni,
14. joihin minun huuleni avautuivat ja jotka minun suuni hädässäni lausui.
15. Lihavat polttouhrit minä sinulle uhraan ynnä oinasten uhrituoksun; minä uhraan sinulle härkiä ja kauriita. Sela.
16. Tulkaa, kuulkaa, niin minä kerron teille, kaikki te Jumalaa pelkääväiset, mitä hän on minun sielulleni tehnyt.
17. Häntä minä suullani huusin, ja ylistys tuli minun kielelleni.
18. Jos minulla olisi vääryys sydämessäni, ei Herra minua kuulisi.
19. Mutta Jumala kuuli minua ja otti vaarin minun rukoukseni äänestä.
20. Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa. - Anonyymi00009
Salaam!
Kuinka ahnas ja petollinen maailman henki tulee olemaan? Jeesus sanoi noin vuonna 1998 että evankeliumia ei enää tarvita. Sen saarna tulee loppumaan. Merkitsee ehkä että Isäntä sulkee oven eli kirkot eivät enää ota vastaan uusia jäseniä muuta kuin synnyttämällä omia lapsia.
Imaami Mahdi murtaa Ristin ja tekee selvää sioista, kristityistä ja maailman johtajista. Herra zebaotin päivä on 3000-4000 jKr. Ennen sitä kaikki KORKEA, YLVÄS JA YLPEÄ tuhotaan. Mitään korkeaa ei jätetä maan päälle.
Kalojen aikakausi 0-2000 jKr oli Totuuden Hengen ja Kristuksen hallintaa ja valtaa. Silloin monet jotka eivät Kristusta hyväksyneet olivat ahdingossa. Nyt on käyvä toisin. Maailma valtaa alaa kristikunnalta ja kristinuskosta tulee epäsuosittua.
Ellei sitten käy niin että maailma valtaa kirkot ja tekeytyy kristityiksi. Onko tämä spekulaatio todella asiallista ja toteen käymässä? En ole varma asiasta, mutta Vesimiehen aikakausi tulee olemaan mullistus ja uudistus joka on merkittävä.
Jumalalla on ainakin SEITSEMÄN eri suunnitelmaa joista on vaikea tietää mikä käy toteen. TODELLISUUS ON AINA VÄLIAIKAINEN JA OHIKIITÄVÄ kun taas TOTUUS joka on Raamatussa ja Jeesuksessa on pysyvää. Itse kuvaan väliaikaisia asioita eli Todellisuutta, jonka kuvauksen arvo on vain vähäinen.
Allah on oft-turning, Buddha sanoi kyllä uskovalle mutta ei uskottomille samaan kysymykseen, ja kuningas Salomo sanoi joka asialle on oma aikansa. - Anonyymi00011
Päivän sana
30.1.2026
Raamatunteksti(t)
Jesaja 30
21Aina kun olet eksymässä tieltä,
milloin oikeaan, milloin vasempaan,
sinä omin korvin kuulet takaasi ohjeen:
– Tässä on tie, kulkekaa sitä.
Jesaja 30:21
Munia huhuja aina kantautuupi matkalaisen mieliin
MUTTA SILTI ON VAIN YKSI OIKEA POLUN OPASTAJA KULULLEMME- Anonyymi00012
Raamatun kuvaelmissa ns. HERRAN voideltu kulkee läpi kaiken ansan ja tulen villieläin häkkien
Näin kulkumme on taattua eri ansojen ja valeiden keskellä joorikin oikeaan suuntaan - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Raamatun kuvaelmissa ns. HERRAN voideltu kulkee läpi kaiken ansan ja tulen villieläin häkkien
Näin kulkumme on taattua eri ansojen ja valeiden keskellä joorikin oikeaan suuntaanNämä isonkirjan kuvaelmat ovat iankaikisuuteen ainaisuuteen liityvää elämää, maalisin tepasteluin kerottuna ////
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Nämä isonkirjan kuvaelmat ovat iankaikisuuteen ainaisuuteen liityvää elämää, maalisin tepasteluin kerottuna ////
Näipäs se onkii, kulet muttas mihin kulet täsä lyhyesä maalisessa matkasas,
- joka päivä saat loppuas ootella. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Näipäs se onkii, kulet muttas mihin kulet täsä lyhyesä maalisessa matkasas,
- joka päivä saat loppuas ootella.Mutta mutta joo täsä on tajunnalle evästä ja osuvasti vielä KEN ON ELÄMÄN HERRA
Päivän sana
Sunnuntai 1.2.2026
Raamatunteksti(t)
Matteus 19
29Ja jokainen, joka minun nimeni tähden on luopunut talostaan, veljistään tai sisaristaan, isästään, äidistään tai lapsistaan tai pelloistaan, saa satakertaisesti takaisin ja perii iankaikkisen elämän.
Matteus 19:29
Kyllä elämä on sanaa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428347
- 1275290
- 1433656
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552539
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796