Salaam!
Islamia, joka on Jumalan Gabrielin ja Lähettilään sekä hänen kumppaniensa avulla perustama uskonto ei voi voittaa kukaan joka on ulkopuolella islamin. Mutta vaarana on aina Maailman Henki joka vaikuttaa islamin sisältä käsin.
Ei riitä, että Etelän Kuningas sotaisine ajatuksineen on ottanut islamin käyttöönsä, vaan islamin sisälle on jälleensyntynyt katolisia vakoojia, jotka tahallaan tuottavat huonoa mainetta islamille. Mutta noita vahingollisia vakoojia suurempi uhka on kuitenkin MAAILMAN HENKI, joka valloittaa islamin sisältä käskin ja tuhoaa sen.
Kalojen aikakausi oli TOTUUDEN HENGEN, jota islam eniten edustaa aikakausi. Mutta tulossa on Vesimiehen aikakausi, joka on täysin Maailman Hengen syövyttämä. Nousee Neljäs peto, joka syö ja ruhjoo koko uskovaisten maailmaa.
Tuon ruhjovan ja kaiken syövän neljännen pedon nousu on nähtävissä myös Islamin sisällä. Ruhjomista uskossa pysyviä kohtaan esiintyy. Se mitä Iranissa tänään tapahtuu on osoitus MAAILMAN HENGEN yrityksestä voittaa teokraattinen islamilainen tasavalta. Iranilaiset tahtovat enemmän vaurautta ja mammonaa kuin mitä islamilainen tasavalta kykenee toimittamaan.
Kun Maailman Henki voittaa islamin
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Salaam!
Jumala on valtuuttanut Imaami Mahdin tuomaan maailmalle sen mammonan mitä maailma kaipaa. Mutta tämäkin merkitsee islamille huonoa onnea. Syntyy 73 lahkoa, joista kaikki muut paitsi enemmistön tukema menee helvettiin. Ja kun SATA vuotta on kulunut tästä niin UMMA otettaan pois. Myös Koraani otetaan pois ennen Judgement DAYTÄ. Ja vieläpä Mekkaa uhkaa tuho.
Imaami Mahdi on KOMPROMISSI maailmaa kohtaan. Hän ei ole tarkoitettu pelkästään islamin kohottamiseen, vaan ennen kaikkea koko maailman ja ihmiskunnan eduksi ja valistukseksi. Jumala on häviämässä taistelunsa Jumalattomia ja Maailmaa kohtaan. Usko ei enää ole joka miehen, vaan väki vähenee kirkoissa ja moskeijoissa. Mutta sentään Jumala sallii sen, että väen vähentyessä SAKRAMENTIT JA HENKI VÄKEVÖITYY MAXIMIINSA. Kirkko on ylitsevuotavainen väkevyydestä ja tosi uskosta.
Olkoon JUMALA aina siunattu ja ylistetty ja kiitetty, vaikka hän nyt on sallimassa maailman hengen voittaa ruhjoen ja kaiken syöden pyhien uskovien joukon. - Anonyymi00002UUSI
Salaam!
En tiedä mitä ohejita voisin antaa uskoville nyt kun Maailman Henki on voittamassa. Jehovan todistajat antoivat 2003-2011 muutamia ohjeita minulle.
1. Maailman Henkeä ei saa päästää seurakunnan sisälle
2. Joukossa ei saa olla yhtäkään vakavan syntistä sillä koko joukko tuhotaan jos sen keskellä on yksikin vakavan syntinen. Älä mene joukkoon joka ei ole täysin puhdas ja viaton.
3. Vaikka on tapahtunut uskosta luopumus 2011 niin Jehovan todistajien joukosta saatat yhä vielä löytää tosi ystävän, mutta työtä sen ystävyyden eteen on tehtävä todella paljon.
Intian veedat ovat nousemassa 2100 jKr ensimmäiselle sijalle. Niihin voidaan katsoa kuuluvan myös TUOMAAN EVANKELIUMIN ja osittain myös koko Gnostilaisuuden. Gnosis on sama kuin veeda. Tuomaan evankeliumin MUKAAN VAIN YKSINÄISET TULEVAT MENESTYMÄÄN. Apostoli Pietari puhuu kirjeesään YKSINÄISISTÄ KIRKON ULKOPUOLELLA OLEVISTA ELÄVISTÄ KIVISTÄ. Nämä elävät kivet on mahdollisuus sinulle, jos sinä et ole tarpeeksi pyhä, puhdas ja viaton päästäksesi kirkon ja seurakunnan joukkoon.
Olkaa hereillä kaikki tosi uskovaiset ja islamista kiinnostuneet. Muistakaa että seurakunnat tulevat olemaan pieniä, mutta täynnä pyhää henkeä ja väkevyyttä eikä mikään synti saisi olla seurakunnassa olevilla enää.
Voikaa hyvin ja ottakaa vastaan Imaami Mahdi joka on Jumalan antama KOMPROMISSI maailman ja seurakunnan välille. Suudelkaa poikaa! muuten hän vihastuu teihin!
tuomas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit825956KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3004926Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202628Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei432549Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991618Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051397
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1321354seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1111316Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu201275