Kuka sekopiä omistaa tuollaisen Koti-Ilma Oy firman? Soitti minulle kysyin mikä firma, kun sain kuulla millä asialla soittelee niin vastasin että meillä on ihan hyvä ilma. Katkasin puhelun. Nyt vammanen on soittanut ainakin 30 kertaa. Joka saatanan päivä.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ilmanvaihtosaneeraus firma Oulusta. Googlaa ihan itse niin löydät haluamasi tiedot.
- Anonyymi00002
"Negatiiviset kokemukset: Eräissä tapauksissa on raportoitu mittausten jälkeen tapahtuneesta voimakkaasta myyntipuheesta, jossa tarjottiin kalliita ilmanvaihtojärjestelmiä ja nopeaa asennusta, ilman että tarkkoja mittaustuloksia on annettu asiakkaalle"
- Anonyymi00006
Onko kellään tietoa minkä merkkisiä nämä koti ilma oy:n asentamat "ilmanvaihtokoneet" on?
- Anonyymi00011
Lewis
- Anonyymi00008
Onko taas joku nimensä vaihtanut lessufirma??? Katsoin arvosteluja ja kovin olivat lessutyyliin posiitiivisiksi kehuttuja. Mukavia olivat kuulemma asentajat mm. Yhtään negatiivista ei ollut. Uskooko kukaan???
- Anonyymi00009
Minä olen näille alkanut puhumaan venättä. Kummasti puhelu katkeaa eivätkä vasta soittele. Ei niille monta sanaa tarvitse osata puhua, kun ne kuitenkaan eivät osaa venäjäksi kuin yhden sanan: Vodka.
- Anonyymi00010
Ilimatteeksi ilmoja pitänyt
- Anonyymi00012
Huijaavat rahat pois muistisairailta vanhuksilta.
- Anonyymi00013UUSI
Pakkomyyvät näitä laitteita vanhuksille. Heillä ei ole mitään ymmärrystä ilmanvaihdosta vaan myyvät niin paljon laitteita per talo kunhan pistorasioita riittää sopivalla kohdalla, sillä ei heillä ole sähköpätevyyksiä. 1000€/h asennushinta. VAROKAA!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391197Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2841051Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s296890Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto25869Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33761Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte191639- 59565
- 40526
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine76489Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁59467