Sukulainen

Anonyymi-ap

Olen kateellinen siskolle. Hän on saanut perheen. Hänellä on tosi hyvä mies. Heille syntyi terve vauva. Minä olen entinen yksinhuoltaja. Onneksi hän on jo aikuinen - terve. Perustason ammatti. Tein teininä yksin hänet. Ilman toista huoltajaa. Kuinka toisinkin asia voisi olla jos olisin ollut fiksumpi, mutta kunnon esikuvaa ei ollut. Äitimme teki itsemurhan kun olin teini.
Nyt sisko on saanut hyvät opit kun katsonut miten minäkin olen pyristellyt elämässäni yksin huoltajana.
Hän päätti odottaa hyvää miestä ja nyt hän sai lapsen hänen kanssaan. Toisaalta olen kiitollinen hänen puolestaan, tietenkin. Mutta minun mielestä hän sai vain mallata muita mm. Minua ja tehdä fiksumpia ratkaisuja. Ts. Helpommallakin pääsee.

2

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minua ärsyttää myös se kun ei liiemmin ole mahdollisuutta olla lapsen elämässä asuvat monen sadan kilometrin päässä. Tykkään niin hoitaa vauvoja
      Olin niin onnellinen kun aikoinaan veljeni sai tytön , sain hoitaa häntä paljon hän on elämässäni kun asuu paljon lähempänä. Mutta tämä on eri juttu , kun asuvat niin kaukana. Olen niin kiitollinen kun on terve lapsi mulla.

• Anonyymi00002

Kateus on inhottava tunne. Sen kanssa pitää oppia elämään . Ja koittaa saada se hälvenemään.
      Hallita pitää kun on lapsen lähellä että ei viha saisi valtaa. Luo niin negatiivista energiaa että ihan puistattaa. Ei kai kukaan nyt viattoman lapsen päälle voi vihaansa purkaa. Sehän olisi jo mielisairautta.
      Tsemppiä jatkoon !!!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      95
      3983
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3817
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2235
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2204
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2094
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1766
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1228
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1183
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1119
    Aihe