Olen kateellinen siskolle. Hän on saanut perheen. Hänellä on tosi hyvä mies. Heille syntyi terve vauva. Minä olen entinen yksinhuoltaja. Onneksi hän on jo aikuinen - terve. Perustason ammatti. Tein teininä yksin hänet. Ilman toista huoltajaa. Kuinka toisinkin asia voisi olla jos olisin ollut fiksumpi, mutta kunnon esikuvaa ei ollut. Äitimme teki itsemurhan kun olin teini.
Nyt sisko on saanut hyvät opit kun katsonut miten minäkin olen pyristellyt elämässäni yksin huoltajana.
Hän päätti odottaa hyvää miestä ja nyt hän sai lapsen hänen kanssaan. Toisaalta olen kiitollinen hänen puolestaan, tietenkin. Mutta minun mielestä hän sai vain mallata muita mm. Minua ja tehdä fiksumpia ratkaisuja. Ts. Helpommallakin pääsee.
Sukulainen
2
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minua ärsyttää myös se kun ei liiemmin ole mahdollisuutta olla lapsen elämässä asuvat monen sadan kilometrin päässä. Tykkään niin hoitaa vauvoja
Olin niin onnellinen kun aikoinaan veljeni sai tytön , sain hoitaa häntä paljon hän on elämässäni kun asuu paljon lähempänä. Mutta tämä on eri juttu , kun asuvat niin kaukana. Olen niin kiitollinen kun on terve lapsi mulla. - Anonyymi00002
Kateus on inhottava tunne. Sen kanssa pitää oppia elämään . Ja koittaa saada se hälvenemään.
Hallita pitää kun on lapsen lähellä että ei viha saisi valtaa. Luo niin negatiivista energiaa että ihan puistattaa. Ei kai kukaan nyt viattoman lapsen päälle voi vihaansa purkaa. Sehän olisi jo mielisairautta.
Tsemppiä jatkoon !!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3444723Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1294173Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102522Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.411761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv41589Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71409- 311356
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii511304entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1471026