Sukulainen

Anonyymi-ap

Olen kateellinen siskolle. Hän on saanut perheen. Hänellä on tosi hyvä mies. Heille syntyi terve vauva. Minä olen entinen yksinhuoltaja. Onneksi hän on jo aikuinen - terve. Perustason ammatti. Tein teininä yksin hänet. Ilman toista huoltajaa. Kuinka toisinkin asia voisi olla jos olisin ollut fiksumpi, mutta kunnon esikuvaa ei ollut. Äitimme teki itsemurhan kun olin teini.
Nyt sisko on saanut hyvät opit kun katsonut miten minäkin olen pyristellyt elämässäni yksin huoltajana.
Hän päätti odottaa hyvää miestä ja nyt hän sai lapsen hänen kanssaan. Toisaalta olen kiitollinen hänen puolestaan, tietenkin. Mutta minun mielestä hän sai vain mallata muita mm. Minua ja tehdä fiksumpia ratkaisuja. Ts. Helpommallakin pääsee.

2

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Minua ärsyttää myös se kun ei liiemmin ole mahdollisuutta olla lapsen elämässä asuvat monen sadan kilometrin päässä. Tykkään niin hoitaa vauvoja
      Olin niin onnellinen kun aikoinaan veljeni sai tytön , sain hoitaa häntä paljon hän on elämässäni kun asuu paljon lähempänä. Mutta tämä on eri juttu , kun asuvat niin kaukana. Olen niin kiitollinen kun on terve lapsi mulla.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kateus on inhottava tunne. Sen kanssa pitää oppia elämään . Ja koittaa saada se hälvenemään.
      Hallita pitää kun on lapsen lähellä että ei viha saisi valtaa. Luo niin negatiivista energiaa että ihan puistattaa. Ei kai kukaan nyt viattoman lapsen päälle voi vihaansa purkaa. Sehän olisi jo mielisairautta.
      Tsemppiä jatkoon !!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      106
      6756
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      378
      6387
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      61
      3198
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      113
      2689
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2330
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      20
      1677
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1495
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe