Hillan uusin aloitus on kadonnut. Miksi?
Miksi katosi
14
289
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hilla oli vahingossa aamun ensimmäisen kirjoituksen laittanut useampaan kertaan.
Olisiko hän (tai joku muu) pyytäessään ylimääräisten pois, pyytänyt vahingossa koko ketjun poistoa.
Ikävämpiä versioita varmasti löytyy.
Onko annettu vääriä, arkaluontoisia tietoja tms.- Anonyymi00002
korpikirjailija kirjoitti:
Kopioit viestini ja toistit, kun ensin poistit minun kommentin. No, ei mitään uutta.
Hei, et voi olla tosissasi?
Tässä ei ollut yhtään kommenttia, kun omani kirjoitin.
Kirjoitan kännykällä yhdellä kädellä. Toinen käsi on lähes toimintakyvytön. Siis olen hidas ja teen virheitä.
Mikä on motiivisi syyttää minua? Mitä tärkeää kommentissasi oli, että ne kopioin.
Jäitä hattuun nyt, tai poistan koko "ison tytön". Anonyymi00002 kirjoitti:
Hei, et voi olla tosissasi?
Tässä ei ollut yhtään kommenttia, kun omani kirjoitin.
Kirjoitan kännykällä yhdellä kädellä. Toinen käsi on lähes toimintakyvytön. Siis olen hidas ja teen virheitä.
Mikä on motiivisi syyttää minua? Mitä tärkeää kommentissasi oli, että ne kopioin.
Jäitä hattuun nyt, tai poistan koko "ison tytön".Sorry, mutta kirjoitin lähes samanlaisen viestin ja kun palasin katsomaan viestini oli pois ja sinun viestisi näkyi. Olen pahoillani tämä ohjelma taitaa sekoilla pahemman kerran.
korpikirjailija kirjoitti:
Sorry, mutta kirjoitin lähes samanlaisen viestin ja kun palasin katsomaan viestini oli pois ja sinun viestisi näkyi. Olen pahoillani tämä ohjelma taitaa sekoilla pahemman kerran.
Tuolla lopussa näkyy, että yksi viesti on poistettu.
- Anonyymi00003
korpikirjailija kirjoitti:
Sorry, mutta kirjoitin lähes samanlaisen viestin ja kun palasin katsomaan viestini oli pois ja sinun viestisi näkyi. Olen pahoillani tämä ohjelma taitaa sekoilla pahemman kerran.
mä en kato muista mitään enään mäen muista sen kään jälkeen
mitä mä kopioin ja kelle - Anonyymi00004
korpikirjailija kirjoitti:
Tuolla lopussa näkyy, että yksi viesti on poistettu.
jos sun viesti on varastettu niin ettei perästä näy eikä kuulu?
- Anonyymi00005
korpikirjailija kirjoitti:
Sorry, mutta kirjoitin lähes samanlaisen viestin ja kun palasin katsomaan viestini oli pois ja sinun viestisi näkyi. Olen pahoillani tämä ohjelma taitaa sekoilla pahemman kerran.
Saat anteeksi! Arvostan pyyntöäsi.
En ole koskaan pyytänyt poistoon, muuta kuin sexin myynti-ilmoituksia. Niitä tuli muutama vuosi sitten joka ketjuun useita. Ne ovat kielletty. - Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hei, et voi olla tosissasi?
Tässä ei ollut yhtään kommenttia, kun omani kirjoitin.
Kirjoitan kännykällä yhdellä kädellä. Toinen käsi on lähes toimintakyvytön. Siis olen hidas ja teen virheitä.
Mikä on motiivisi syyttää minua? Mitä tärkeää kommentissasi oli, että ne kopioin.
Jäitä hattuun nyt, tai poistan koko "ison tytön".Hän on poissa tolaltaan, kun turvasatama, hillan ketju katosi.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saat anteeksi! Arvostan pyyntöäsi.
En ole koskaan pyytänyt poistoon, muuta kuin sexin myynti-ilmoituksia. Niitä tuli muutama vuosi sitten joka ketjuun useita. Ne ovat kielletty.Viestini oli jotenkin näin.
Hilla oli lähettänyt aamun eka viestin useampaan kertaan.
Olisiko hän itse pyytänyt poistoa jolloin koko ketjun oli poistettu.
Että tällaista samanlaisuutta ajatuksissamme ; )- Anonyymi00007
korpikirjailija kirjoitti:
Viestini oli jotenkin näin.
Hilla oli lähettänyt aamun eka viestin useampaan kertaan.
Olisiko hän itse pyytänyt poistoa jolloin koko ketjun oli poistettu.
Että tällaista samanlaisuutta ajatuksissamme ; )Oletko yrittänyt etsiä? Muista ketjuista? viestiä
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko yrittänyt etsiä? Muista ketjuista? viestiä
En, mutta tuo yksi poisto on näkyvillä.
Kirjoitin Hillan ketjuun kolme pitempää viestiä, ne ovat minulla tallessa sillä pitkät viestit kirjoitan aina ensin omaan muistioon ja lähetän sen jälkeen palstalle.
En menettänyt hengentuotteitani ; ))- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko yrittänyt etsiä? Muista ketjuista? viestiä
Hilla imuroi itselleen kaikki häntä koskevat kommentit :)
Terveisiä Hillalle, olet tärkeä 🌹
- Anonyymi00010
Siihen oli tullut useita hävyttömiä kommentteja. Kai hilla poistatti aloituksen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483