Hillan uusin aloitus on kadonnut. Miksi?
Miksi katosi
14
159
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hilla oli vahingossa aamun ensimmäisen kirjoituksen laittanut useampaan kertaan.
Olisiko hän (tai joku muu) pyytäessään ylimääräisten pois, pyytänyt vahingossa koko ketjun poistoa.
Ikävämpiä versioita varmasti löytyy.
Onko annettu vääriä, arkaluontoisia tietoja tms.- Anonyymi00002
korpikirjailija kirjoitti:
Kopioit viestini ja toistit, kun ensin poistit minun kommentin. No, ei mitään uutta.
Hei, et voi olla tosissasi?
Tässä ei ollut yhtään kommenttia, kun omani kirjoitin.
Kirjoitan kännykällä yhdellä kädellä. Toinen käsi on lähes toimintakyvytön. Siis olen hidas ja teen virheitä.
Mikä on motiivisi syyttää minua? Mitä tärkeää kommentissasi oli, että ne kopioin.
Jäitä hattuun nyt, tai poistan koko "ison tytön". Anonyymi00002 kirjoitti:
Kirjoitan kännykällä yhdellä kädellä. Toinen käsi on lähes toimintakyvytön. Siis olen hidas ja teen virheitä.
Mikä on motiivisi syyttää minua? Mitä tärkeää kommentissasi oli, että ne kopioin.
Jäitä hattuun nyt, tai poistan koko "ison tytön".Sorry, mutta kirjoitin lähes samanlaisen viestin ja kun palasin katsomaan viestini oli pois ja sinun viestisi näkyi. Olen pahoillani tämä ohjelma taitaa sekoilla pahemman kerran.
Sorry, mutta kirjoitin lähes samanlaisen viestin ja kun palasin katsomaan viestini oli pois ja sinun viestisi näkyi. Olen pahoillani tämä ohjelma taitaa sekoilla pahemman kerran.
Tuolla lopussa näkyy, että yksi viesti on poistettu.
- Anonyymi00003
Sorry, mutta kirjoitin lähes samanlaisen viestin ja kun palasin katsomaan viestini oli pois ja sinun viestisi näkyi. Olen pahoillani tämä ohjelma taitaa sekoilla pahemman kerran.
mä en kato muista mitään enään mäen muista sen kään jälkeen
mitä mä kopioin ja kelle - Anonyymi00004
Tuolla lopussa näkyy, että yksi viesti on poistettu.
jos sun viesti on varastettu niin ettei perästä näy eikä kuulu?
- Anonyymi00005
Saat anteeksi! Arvostan pyyntöäsi.
En ole koskaan pyytänyt poistoon, muuta kuin sexin myynti-ilmoituksia. Niitä tuli muutama vuosi sitten joka ketjuun useita. Ne ovat kielletty. - Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jäitä hattuun nyt, tai poistan koko "ison tytön".Hän on poissa tolaltaan, kun turvasatama, hillan ketju katosi.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saat anteeksi! Arvostan pyyntöäsi.
En ole koskaan pyytänyt poistoon, muuta kuin sexin myynti-ilmoituksia. Niitä tuli muutama vuosi sitten joka ketjuun useita. Ne ovat kielletty.Viestini oli jotenkin näin.
Hilla oli lähettänyt aamun eka viestin useampaan kertaan.
Olisiko hän itse pyytänyt poistoa jolloin koko ketjun oli poistettu.
Että tällaista samanlaisuutta ajatuksissamme ; )- Anonyymi00007
Viestini oli jotenkin näin.
Hilla oli lähettänyt aamun eka viestin useampaan kertaan.
Olisiko hän itse pyytänyt poistoa jolloin koko ketjun oli poistettu.
Että tällaista samanlaisuutta ajatuksissamme ; )Oletko yrittänyt etsiä? Muista ketjuista? viestiä
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko yrittänyt etsiä? Muista ketjuista? viestiä
En, mutta tuo yksi poisto on näkyvillä.
Kirjoitin Hillan ketjuun kolme pitempää viestiä, ne ovat minulla tallessa sillä pitkät viestit kirjoitan aina ensin omaan muistioon ja lähetän sen jälkeen palstalle.
En menettänyt hengentuotteitani ; ))- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko yrittänyt etsiä? Muista ketjuista? viestiä
Hilla imuroi itselleen kaikki häntä koskevat kommentit :)
Terveisiä Hillalle, olet tärkeä 🌹
- Anonyymi00010
Siihen oli tullut useita hävyttömiä kommentteja. Kai hilla poistatti aloituksen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521703886Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään803098Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462133Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232053Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?531904TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851331Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251268- 401260
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581048Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10758