Miksi katosi

Anonyymi-ap

Hillan uusin aloitus on kadonnut. Miksi?

14

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hilla oli vahingossa aamun ensimmäisen kirjoituksen laittanut useampaan kertaan.
      Olisiko hän (tai joku muu) pyytäessään ylimääräisten pois, pyytänyt vahingossa koko ketjun poistoa.

      Ikävämpiä versioita varmasti löytyy.
      Onko annettu vääriä, arkaluontoisia tietoja tms.

      • Kopioit viestini ja toistit, kun ensin poistit minun kommentin. No, ei mitään uutta.


      • Anonyymi00002
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kopioit viestini ja toistit, kun ensin poistit minun kommentin. No, ei mitään uutta.

        Hei, et voi olla tosissasi?
        Tässä ei ollut yhtään kommenttia, kun omani kirjoitin.
        Kirjoitan kännykällä yhdellä kädellä. Toinen käsi on lähes toimintakyvytön. Siis olen hidas ja teen virheitä.

        Mikä on motiivisi syyttää minua? Mitä tärkeää kommentissasi oli, että ne kopioin.

        Jäitä hattuun nyt, tai poistan koko "ison tytön".


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Hei, et voi olla tosissasi?
        Tässä ei ollut yhtään kommenttia, kun omani kirjoitin.
        Kirjoitan kännykällä yhdellä kädellä. Toinen käsi on lähes toimintakyvytön. Siis olen hidas ja teen virheitä.

        Mikä on motiivisi syyttää minua? Mitä tärkeää kommentissasi oli, että ne kopioin.

        Jäitä hattuun nyt, tai poistan koko "ison tytön".

        Sorry, mutta kirjoitin lähes samanlaisen viestin ja kun palasin katsomaan viestini oli pois ja sinun viestisi näkyi. Olen pahoillani tämä ohjelma taitaa sekoilla pahemman kerran.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Sorry, mutta kirjoitin lähes samanlaisen viestin ja kun palasin katsomaan viestini oli pois ja sinun viestisi näkyi. Olen pahoillani tämä ohjelma taitaa sekoilla pahemman kerran.

        Tuolla lopussa näkyy, että yksi viesti on poistettu.


      • Anonyymi00003
        korpikirjailija kirjoitti:

        Sorry, mutta kirjoitin lähes samanlaisen viestin ja kun palasin katsomaan viestini oli pois ja sinun viestisi näkyi. Olen pahoillani tämä ohjelma taitaa sekoilla pahemman kerran.

        mä en kato muista mitään enään mäen muista sen kään jälkeen
        mitä mä kopioin ja kelle


      • Anonyymi00004
        korpikirjailija kirjoitti:

        Tuolla lopussa näkyy, että yksi viesti on poistettu.

        jos sun viesti on varastettu niin ettei perästä näy eikä kuulu?


      • Anonyymi00005
        korpikirjailija kirjoitti:

        Sorry, mutta kirjoitin lähes samanlaisen viestin ja kun palasin katsomaan viestini oli pois ja sinun viestisi näkyi. Olen pahoillani tämä ohjelma taitaa sekoilla pahemman kerran.

        Saat anteeksi! Arvostan pyyntöäsi.
        En ole koskaan pyytänyt poistoon, muuta kuin sexin myynti-ilmoituksia. Niitä tuli muutama vuosi sitten joka ketjuun useita. Ne ovat kielletty.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Hei, et voi olla tosissasi?
        Tässä ei ollut yhtään kommenttia, kun omani kirjoitin.
        Kirjoitan kännykällä yhdellä kädellä. Toinen käsi on lähes toimintakyvytön. Siis olen hidas ja teen virheitä.

        Mikä on motiivisi syyttää minua? Mitä tärkeää kommentissasi oli, että ne kopioin.

        Jäitä hattuun nyt, tai poistan koko "ison tytön".

        Hän on poissa tolaltaan, kun turvasatama, hillan ketju katosi.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Saat anteeksi! Arvostan pyyntöäsi.
        En ole koskaan pyytänyt poistoon, muuta kuin sexin myynti-ilmoituksia. Niitä tuli muutama vuosi sitten joka ketjuun useita. Ne ovat kielletty.

        Viestini oli jotenkin näin.


        Hilla oli lähettänyt aamun eka viestin useampaan kertaan.
        Olisiko hän itse pyytänyt poistoa jolloin koko ketjun oli poistettu.

        Että tällaista samanlaisuutta ajatuksissamme ; )


      • Anonyymi00007
        korpikirjailija kirjoitti:

        Viestini oli jotenkin näin.


        Hilla oli lähettänyt aamun eka viestin useampaan kertaan.
        Olisiko hän itse pyytänyt poistoa jolloin koko ketjun oli poistettu.

        Että tällaista samanlaisuutta ajatuksissamme ; )

        Oletko yrittänyt etsiä? Muista ketjuista? viestiä


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Oletko yrittänyt etsiä? Muista ketjuista? viestiä

        En, mutta tuo yksi poisto on näkyvillä.

        Kirjoitin Hillan ketjuun kolme pitempää viestiä, ne ovat minulla tallessa sillä pitkät viestit kirjoitan aina ensin omaan muistioon ja lähetän sen jälkeen palstalle.

        En menettänyt hengentuotteitani ; ))


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Oletko yrittänyt etsiä? Muista ketjuista? viestiä

        Hilla imuroi itselleen kaikki häntä koskevat kommentit :)
        Terveisiä Hillalle, olet tärkeä 🌹


    • Anonyymi00010

      Siihen oli tullut useita hävyttömiä kommentteja. Kai hilla poistatti aloituksen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe