A. K Pirkanmaalta

Anonyymi-ap

On mun tuleva mies. T. Johanna

24

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulla on vastalause tähän!

• Anonyymi00002

Mulla on myös. Älä leiki toisen tunteilla. Se ihminen ei ollut tehnyt sulle mitään väärää kun päätit lähestyä. Ei ollut syyllinen sun elämään. Sulla ei ole oikeutta rikkoa ketään ihmistä.

• Anonyymi00003

Mene sinä väliintulija johonkin muualle. Hän on mun mies. T. Johanna

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mulla on myös. Älä leiki toisen tunteilla. Se ihminen ei ollut tehnyt sulle mitään väärää kun päätit lähestyä. Ei ollut syyllinen sun elämään. Sulla ei ole oikeutta rikkoa ketään ihmistä.

Nyt oli aika melodramaattista. Ja kaikki päin prsettä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Nyt oli aika melodramaattista. Ja kaikki päin prsettä.

No antavatko nämä palstaäijän draamat jotain rikkautta elämääs, ystävä sä kaikkien? Sivusta

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No antavatko nämä palstaäijän draamat jotain rikkautta elämääs, ystävä sä kaikkien? Sivusta

Ei varsinaisesti, toisaalta jos joku elämässään epäonnistunut ruuturäveltäjä pupeltaa netin pskaa täyteen niin... Jatkuu kunnes loppuu.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei varsinaisesti, toisaalta jos joku elämässään epäonnistunut ruuturäveltäjä pupeltaa netin pskaa täyteen niin... Jatkuu kunnes loppuu.

Sinä se olet kaiken aiheuttaja ja paskan puhuja.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Joo, nukutko kuinka hyvin palstaäijä.. Ihmeen helppoa olla kun ei tarvitse jännätä koska pska osuu tuulettimeen vaan odottaa sitä.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Aivan, meillä olikin sama linja tämän palstaäijän suhteen, etkä ollut näitä oman kielen sanskriitiksi kääntäjiä. Haittalaji

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kerrotko tästä mainitsemastasi kaikkeudesta sekä tämän kaikkeuden suhteesta paskanpuhumiseen? Tuskin ollaan samalla sivulla mutta mutise kuitenkin. Sivusta

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joo, nukutko kuinka hyvin palstaäijä.. Ihmeen helppoa olla kun ei tarvitse jännätä koska pska osuu tuulettimeen vaan odottaa sitä.

Äläpä, on varmaan helppoa siinä mielessä olla syyntakeeton kaikki niin järjestyy- tapaus kuten juuri esim tämä palstaäijä😏

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Äläpä, on varmaan helppoa siinä mielessä olla syyntakeeton kaikki niin järjestyy- tapaus kuten juuri esim tämä palstaäijä😏

Jos oli olevinaan vttuilua niin ei osunut. Olen kyllä melkoinen mutta en ikinä niin alhainen runqqari kuin tämä palstaa täyttävä sekopåå, ja sen asian kanssa on helppo elää.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jos oli olevinaan vttuilua niin ei osunut. Olen kyllä melkoinen mutta en ikinä niin alhainen runqqari kuin tämä palstaa täyttävä sekopåå, ja sen asian kanssa on helppo elää.

Ei ollu vttuilua sulle, yhtä laajalla skaalalla muutkin kirjoittelee mitä sinäkin ajoittain

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ei ollu vttuilua sulle, yhtä laajalla skaalalla muutkin kirjoittelee mitä sinäkin ajoittain

Ei kyllä mun kirjoittelut on aika laajasti harkittua, tavallaan. Pähkäillään sitäkin kaikki yhes koos.

• Anonyymi00007

Mitä ihmettä... 🤨 En tienny että oot nyt sen A:n kanssa yhessä

• Anonyymi00009

Miten helvetissä teillä on oikeus pilata jonkun elämä ja haukkua sitä täällä. Tämä kyseinen A pilasi naisen elämän lähestymällä ja rikkoi sen palasiksi. Suoltamalla paskaa yli kymmenen vuotta. Oli muka kiinnostunut ja paskat. Sitten kun rikottu paljastaa tunteensa niin lyödään vielä kovemmin. Oletteko ylpeitä siat.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miten helvetissä teillä on oikeus pilata jonkun elämä ja haukkua sitä täällä. Tämä kyseinen A pilasi naisen elämän lähestymällä ja rikkoi sen palasiksi. Suoltamalla paskaa yli kymmenen vuotta. Oli muka kiinnostunut ja paskat. Sitten kun rikottu paljastaa tunteensa niin lyödään vielä kovemmin. Oletteko ylpeitä siat.

Onko sinulla proosaäijä nyt ikäänkuin vokaalien teemaviikko menossa?

• Anonyymi00010

Onko nämä kaikki katsojat samasta firmasta vai jotain pöllöjä faneja. Katsokaa nyt. Kadun että koskaan edes puhuin tälle kusettajalle.

• Anonyymi00019
        UUSI

Yes, he tends to lure ppl to abyss like a friggin mermaid

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Yes, he tends to lure ppl to abyss like a friggin mermaid

Ja pronomimi on todellakin He -man

• Anonyymi00023
        UUSI

Pistäkäähän nyt kaikki peliin oikein ronskisti.

• Anonyymi00011
      UUSI

Kukaan ei susta tykkää aidosti. Joku halusi sulta vaan nimen ja jätti samantien. En sinuna kehtaisi valikoida.

• Anonyymi00018
        UUSI

No sitten olisi jo aatelisväen sukunimi, mikäli ymmärsin oikein mihin suuntaan tämä humpuuki on menossa. Apäijä heh heh

• Anonyymi00022
        UUSI

Tämä on varmaan se kyöpelikukkuun pahin skenaario, kukaan ei tykkää 🥹 Kiinnosta vttuakaan enää alamittainen quasimofo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      174
      8483
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      453
      7657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3890
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      163
      3726
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3074
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      55
      2865
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2081
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2076
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1903
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1841
    Aihe