On mun tuleva mies. T. Johanna
A. K Pirkanmaalta
24
497
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulla on vastalause tähän!
- Anonyymi00002
Mulla on myös. Älä leiki toisen tunteilla. Se ihminen ei ollut tehnyt sulle mitään väärää kun päätit lähestyä. Ei ollut syyllinen sun elämään. Sulla ei ole oikeutta rikkoa ketään ihmistä.
- Anonyymi00003
Mene sinä väliintulija johonkin muualle. Hän on mun mies. T. Johanna
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mulla on myös. Älä leiki toisen tunteilla. Se ihminen ei ollut tehnyt sulle mitään väärää kun päätit lähestyä. Ei ollut syyllinen sun elämään. Sulla ei ole oikeutta rikkoa ketään ihmistä.
Nyt oli aika melodramaattista. Ja kaikki päin prsettä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nyt oli aika melodramaattista. Ja kaikki päin prsettä.
No antavatko nämä palstaäijän draamat jotain rikkautta elämääs, ystävä sä kaikkien? Sivusta
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
No antavatko nämä palstaäijän draamat jotain rikkautta elämääs, ystävä sä kaikkien? Sivusta
Ei varsinaisesti, toisaalta jos joku elämässään epäonnistunut ruuturäveltäjä pupeltaa netin pskaa täyteen niin... Jatkuu kunnes loppuu.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei varsinaisesti, toisaalta jos joku elämässään epäonnistunut ruuturäveltäjä pupeltaa netin pskaa täyteen niin... Jatkuu kunnes loppuu.
Sinä se olet kaiken aiheuttaja ja paskan puhuja.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joo, nukutko kuinka hyvin palstaäijä.. Ihmeen helppoa olla kun ei tarvitse jännätä koska pska osuu tuulettimeen vaan odottaa sitä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aivan, meillä olikin sama linja tämän palstaäijän suhteen, etkä ollut näitä oman kielen sanskriitiksi kääntäjiä. Haittalaji
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kerrotko tästä mainitsemastasi kaikkeudesta sekä tämän kaikkeuden suhteesta paskanpuhumiseen? Tuskin ollaan samalla sivulla mutta mutise kuitenkin. Sivusta
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joo, nukutko kuinka hyvin palstaäijä.. Ihmeen helppoa olla kun ei tarvitse jännätä koska pska osuu tuulettimeen vaan odottaa sitä.
Äläpä, on varmaan helppoa siinä mielessä olla syyntakeeton kaikki niin järjestyy- tapaus kuten juuri esim tämä palstaäijä😏
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Äläpä, on varmaan helppoa siinä mielessä olla syyntakeeton kaikki niin järjestyy- tapaus kuten juuri esim tämä palstaäijä😏
Jos oli olevinaan vttuilua niin ei osunut. Olen kyllä melkoinen mutta en ikinä niin alhainen runqqari kuin tämä palstaa täyttävä sekopåå, ja sen asian kanssa on helppo elää.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos oli olevinaan vttuilua niin ei osunut. Olen kyllä melkoinen mutta en ikinä niin alhainen runqqari kuin tämä palstaa täyttävä sekopåå, ja sen asian kanssa on helppo elää.
Ei ollu vttuilua sulle, yhtä laajalla skaalalla muutkin kirjoittelee mitä sinäkin ajoittain
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei ollu vttuilua sulle, yhtä laajalla skaalalla muutkin kirjoittelee mitä sinäkin ajoittain
Ei kyllä mun kirjoittelut on aika laajasti harkittua, tavallaan. Pähkäillään sitäkin kaikki yhes koos.
- Anonyymi00007
Mitä ihmettä... 🤨 En tienny että oot nyt sen A:n kanssa yhessä
- Anonyymi00009
Miten helvetissä teillä on oikeus pilata jonkun elämä ja haukkua sitä täällä. Tämä kyseinen A pilasi naisen elämän lähestymällä ja rikkoi sen palasiksi. Suoltamalla paskaa yli kymmenen vuotta. Oli muka kiinnostunut ja paskat. Sitten kun rikottu paljastaa tunteensa niin lyödään vielä kovemmin. Oletteko ylpeitä siat.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten helvetissä teillä on oikeus pilata jonkun elämä ja haukkua sitä täällä. Tämä kyseinen A pilasi naisen elämän lähestymällä ja rikkoi sen palasiksi. Suoltamalla paskaa yli kymmenen vuotta. Oli muka kiinnostunut ja paskat. Sitten kun rikottu paljastaa tunteensa niin lyödään vielä kovemmin. Oletteko ylpeitä siat.
Onko sinulla proosaäijä nyt ikäänkuin vokaalien teemaviikko menossa?
- Anonyymi00010
Onko nämä kaikki katsojat samasta firmasta vai jotain pöllöjä faneja. Katsokaa nyt. Kadun että koskaan edes puhuin tälle kusettajalle.
- Anonyymi00019UUSI
Yes, he tends to lure ppl to abyss like a friggin mermaid
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Yes, he tends to lure ppl to abyss like a friggin mermaid
Ja pronomimi on todellakin He -man
- Anonyymi00023UUSI
Pistäkäähän nyt kaikki peliin oikein ronskisti.
- Anonyymi00011UUSI
Kukaan ei susta tykkää aidosti. Joku halusi sulta vaan nimen ja jätti samantien. En sinuna kehtaisi valikoida.
- Anonyymi00018UUSI
No sitten olisi jo aatelisväen sukunimi, mikäli ymmärsin oikein mihin suuntaan tämä humpuuki on menossa. Apäijä heh heh
- Anonyymi00022UUSI
Tämä on varmaan se kyöpelikukkuun pahin skenaario, kukaan ei tykkää 🥹 Kiinnosta vttuakaan enää alamittainen quasimofo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841