YMMÄRRÄTKÖ 👮♂️ TÄMÄN ASIAN. VAIKKA OLET MIKÄ NIIN EI OLE OIKEUTTA. LOPETA MUN KIUSAAMINEN TOISEN NAISEN KANSSA TÄÄLLÄ. OLEN RIKKI SUN TAKIA!!!
SULLA EI OLE OIKEUTTA PILATA KENENKÄÄN ELÄMÄÄ
10
182
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja onko palstaäijä tässä saagassa kyse siis kolmesta naisesta, toisesta naisesta vai ei mistään naisesta? Avaa novellis
- Anonyymi00003
Nähään lammella pian ;)
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nähään lammella pian ;)
Sorsia oot menossa äitis kans ruokkimaan, norman?
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sorsia oot menossa äitis kans ruokkimaan, norman?
Ei saa sorsia toisia :(
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nähään lammella pian ;)
Juu, ja luetaan Sonya Lumpeenlehestä, ku joku on ottanu pysäytyskuvan mattojen"pesustas". -sivu
- Anonyymi00002
JA KAIKKI NÄMÄ AINAKIN YLI KYMMENEN VUOTTA PUHUIT MULLE PELKKÄÄ PASKAA. OLETKO NYT YLPEÄ. JOKA AAMU TOIVON ETTÄ EN HERÄISI ENÄÄN.
- Anonyymi00006
Niin näyttää aloittajaäijä toivovan tämäkin joka pillastui jo siitä, että spoilasin tämän caps lock pohjassa aloituksen ja hän esitti tässä tällaisen avoimen uhkauksen. Hän siis selvästi ainakin osin osaa erottaa toden ja epätoden. T
- Anonyymi00005
Nyt ollaan palstalla. Se taitaakin olla se sinun pikku elämä?
- Anonyymi00008
Koita nyt kääntää tämä palstaäijän aloitus propagandatoimistolles eduksi, saatat olla myöhässä tämän rupattelun suhteen
- Anonyymi00009
Siis kukas koppalakki täällä messuaa nytte😠ja kenelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 114028
- 1553827
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka453639Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032815Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv772659Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61938- 441455
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4041202Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121198Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos611191