Libre by Abbott -sovellus

Anonyymi-ap

Abbott on näköjään korvaamassa nykyiset Libre -sensorien sovellukset uudella sovelluksella. Sovellus tulkee sekä Libre 2,3 että + -versioita. Lisäksi sovelluksessa on ilmeisesti tekoälytoimintoja aterian hiilarimäärän arviointiin jne. Jostain syystä omalla kohdallani ainakin sovellus ei näytä olevan ainakaan vielä saatavilla omalle Android -älypuhelimelleni. En tiedä voisiko olla syynä se, että sovellus vaatii uudemman androidin. Ehkä, tai sitten se ei vain ole vielä saatavilla suomessa:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.abbott.adc.freestyle.libre.us

T. miksuh

9

188

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

Ymmärtääkseni uusi sovellus ei ole vielä tarjolla Suomessa tai ylipäätään Euroopassa. Toivotaan, että pian on. Nykyisen sovelluksen käyttäjillä (Android) on ollut paljon vaikeuksia sovelluksen toimivuuden kanssa.

• Anonyymi00008

No ei kyllä itselläni ole ollut mitään vaikeuksia Libre 3:n ja Samsungin Android -älypuhelimen kanssa. Mistä nyt oikein puhut ylipäätänsä? Veikkaan, että ihmiset ei vain ole osanneet tai vaivautuneet säätämään älypuhelimensa asetuksia sopiviksi. Hyvin toi Libre 3 sensori itelläni on toiminut Android -älypuhelimeni kanssa.

T. miksuh

• Anonyymi00005

Kyllä, sekaisin tuntuu Libre 3 sovellus olevan minunkin kapulassa. Android päivittyi puhelimeeni hiljattain ja Libre 3 sovellus viime viikolla. En ole ihan varma, kasvoiko puhelimen virrankulutus jo ennen Androidi-päivitystä. Mutta ongelmat jsiis atkuvat. Libre 3 pakotetun sammutuksen ja puhelimen uudelleenkäynnistyksen jälkeen sovellus toimii vaihtelevan pituisen ajan ilman suurta virrankulutusta, mutta sitten siirtyy tilaan, jossa virrankulutus on suuri. Toivotaan tosiaan, että kysymyksessä on pian korjautuva sovellusbugi. Netistä löytämän tiedon mukaan ilmoitustoimintojen sammuttaminen palauttaa virrankulutuksen normaaliksi, mutta silloin hälytykset eivät tietenkään toimi. Kokeilen silti sitäkin.

• Anonyymi00009

En kyllä ole itse havainnut mitään erityisen suurta energiankulutusta tolla sovelluksella. Tottakai se jonkin verran akkua kuluttaa, koska se on melkein jatkuvasti yhteydessä sensoriin Bluetoothilla jotta sensorin lukemat siirtyy älypuelimeen ja hälytykset toimii. Vaikka kyseessä on matalaenerginen Bluetooth -yhteys niin kyllähän ses silti energiaa vaatii kun kyseessä on radioyhteys. Lisäksi Libre3 -sovelluksen taustaprosessi toimii taustalla ja on myös yhteydessä LibreView -pilvipalveluun, jonne se päivittää mittaustuloksia. Eli se käyttää nettiyhteyttäkin säännöllisesti. Kyllähän siihen nyt jonkin verran energiaa kuluu väistämättä.

Itselläni pyörii omassa älypuhelimnessani jatkuvasti suuri määrä terveys-, älykoti- , tekoäly-, SOME, pikaviestinjne sovelluksia ja palveluita. Lisäksi ajossa on ties mitä sovellusta jatkuvasti, niitä on asennettunakin niin paljon että sovellusluettelokin on kymmenen sivua pitkä. Lisäksi älypuhelimeni on jatkuvasti yhteydessä älykellooni ja ties kuinka moneen muuhun laitteeseen. Yhteyksiä nettiin on jatkuvasti vaikka kuinka paljon jne. Eli älypuhelimeni on jatkuvasti kuormittunut. Silti akku kestää suht hyvin. En ole kyllä missään vaiheessa huomannut, että Libre 3 vähentäisi akun kestoa mitenkään havaittavalla tavalla.

T. miksuh

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En kyllä ole itse havainnut mitään erityisen suurta energiankulutusta tolla sovelluksella. Tottakai se jonkin verran akkua kuluttaa, koska se on melkein jatkuvasti yhteydessä sensoriin Bluetoothilla jotta sensorin lukemat siirtyy älypuelimeen ja hälytykset toimii. Vaikka kyseessä on matalaenerginen Bluetooth -yhteys niin kyllähän ses silti energiaa vaatii kun kyseessä on radioyhteys. Lisäksi Libre3 -sovelluksen taustaprosessi toimii taustalla ja on myös yhteydessä LibreView -pilvipalveluun, jonne se päivittää mittaustuloksia. Eli se käyttää nettiyhteyttäkin säännöllisesti. Kyllähän siihen nyt jonkin verran energiaa kuluu väistämättä.

Itselläni pyörii omassa älypuhelimnessani jatkuvasti suuri määrä terveys-, älykoti- , tekoäly-, SOME, pikaviestinjne sovelluksia ja palveluita. Lisäksi ajossa on ties mitä sovellusta jatkuvasti, niitä on asennettunakin niin paljon että sovellusluettelokin on kymmenen sivua pitkä. Lisäksi älypuhelimeni on jatkuvasti yhteydessä älykellooni ja ties kuinka moneen muuhun laitteeseen. Yhteyksiä nettiin on jatkuvasti vaikka kuinka paljon jne. Eli älypuhelimeni on jatkuvasti kuormittunut. Silti akku kestää suht hyvin. En ole kyllä missään vaiheessa huomannut, että Libre 3 vähentäisi akun kestoa mitenkään havaittavalla tavalla.

T. miksuh

Lisäyksenä vielä se, että moni muu asia vie energiaa älypuhelimessani paljon Libre3 -sovellusta enemmän. Kaiken lisäksi kuuntelen älypuhelimellani jatkuvasti äänikirjojakin ja musiikkia mitkä on niitä suurimpia energiankuluttajia älypuhelimessani. Lisäksi tosiaan esimerkiksi terveys- ja liikuntaseuranta, älykotitoiminnot ja automaatiot sekä tekoälyn käyttö ovat huomattagvasti enemmän älypuhelintani kuormittavia ja siten myös energiaa kuluttavia verrattuna Libre3 -sovellukseen.

T. miksuh

• Anonyymi00006

Ehkä Libre 3:n bugien korjaaminen/ yhteensovittamien androidin kanssa on osoittautunut niin suuritöiseksi, että Abbott on katsonut parhaimmaksi teettää kokonaan uuden sovelluksen. Toivottavasti se on saatavilla Suomesss pian.

• Anonyymi00007

Mitä oikein höpiset? Itse olen käyttänyt Libre 3 -sensoria ja Libre3 -sovellusta android -älypuhelimen kanssa jo ikuisuuden ajan. Mistä Libre3 bugeista ja yhteensovittamisongelmista sinä nyt oikein puhut? Hienostihan toi toimii. Mulla on tälläkin hetkellä Libre3+ -sensori kädessä kiinni ja Libre 3 -sovellus on käytössä omassa Samsungin älypuelimessani.

Kyse uuden sovelluksen kehittämisessä on ennemminkin siitä, että Abbott on halunnut tuoda kaikki uudet sensorit yhden ja saman sovelluksen alle. Eli sekä Libre 2+ että Libre 3 ja Libre3+ -sensorit toimivat saman uuden sovelluksen kanssa. Lisäksi uudessa sovelluksessa on mm. tekoälytoimintoja joita vanhoissa sensorien erillisissä sovelluksissa ei ole Uudessa sovelluksessa on mm. tekoälyä hyödyntävä ravintoseuranta. Siinä on myös Parempi tuki älykellojen ilmoituksille.

T. miksuh.

• Anonyymi00011

Mistäkö ongelmasta höpisen? No samasta ongelmasta josta löytyy hyvin paljon juttua netistä. Abbot tuntee ongelman js pyrkii löytämään siihen ratkaisun. Aamen.

• Anonyymi00012

Moi, kannattaa tsekata, ettei puhelin ole Androidin päivityksessä siirtynyt virransäästömoodiin. Jos on, niin se kannattaa täpätä pois. Löytyy asetuksista akun valikoista. Ja sovelluksen taustakäyttö kannattaa laittaa asentoon "rajoittamaton". Silloin ei ainakaan pitäisi minkään Libren toimintaa ahdistaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      460
      943
    2. 57
      608
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      548
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      524
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe