Tunnut tykkäävän?
Miksi sä vieläkin
16
310
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koska rakastan mies ❤️
- Anonyymi00003
Mä tuun aina tykkäämään hänestä, mutta mä tulin järkiini ja tajusin, ettei meistä koskaan tule mitään. Mun olo on kevyt ja vapautunut. Tännekkään ei enää tunnu olevan tarvetta tämän enempää avautua. Ehkä pääsen kokonaan pois. Olisijo aikakin.
- Anonyymi00005
Miksi teistä ei voisi tulla mitään
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi teistä ei voisi tulla mitään
Sen vuoksi, millainen mä olen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sen vuoksi, millainen mä olen.
Millainen sä olet
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Millainen sä olet
En halua kertoa, mutta hän tietää.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
En halua kertoa, mutta hän tietää.
Toivottavasti juttelit asiasta hänen kanssaan.
- Anonyymi00006
en enää kaipaa tiedäks sillain et ajattelisin mitään todellista. kunhan nyt vain sanon jotain kauniita juttuja kun hän on minulle tärkeä henkilö. ei se niitä täältä lue. hyvä niin
- Anonyymi00007
Mutta ehkä joku kuka niitä tarvii lukee.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mutta ehkä joku kuka niitä tarvii lukee.
luultavasti täällä käy vain eräs sukulaiseni ja eks mieheni heille hunajaiset viestini eivät todella ole suunnattuja. hän mies ei tunne mua yhtään ehkä jos jotain niin creepynä pitää
- Anonyymi00013
Oot mun toinen puoliskoni ja rakastan sua🔥
- Anonyymi00014
Aika hyvin Ap. Alkuun johdatteleva kyssäri ja sit noin 10 minuutissa vuoropuhelukässäri valmis.
- Anonyymi00015
Kuka kenestä
- Anonyymi00016
Ei kai tuo ole järjellä ymmärrettävissä tai päätettävissä. Jos tykkää niin tykkää. Tarkoitan tietenkin ihan normaaleja ihmisiä. (sivusta.)
- Anonyymi00017
Koska tykkään vieläkin
- Anonyymi00018
En tykkää en kaipaa en yhtään mitään onneksi pääsin eroon sun ikävöinnistä et sä ole muutakuin ilkeä ihminen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522754790Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003576Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka282977Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672370Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022279TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain931566Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411326
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761304- 67976