Ja kaipaa mua?
Etkö enää tykkää
13
279
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tykkään ja kaipaan!
- Anonyymi00002
Toisessa ketjussa ei tykätä ja Toisessa tykätään..sairasta.
- Anonyymi00011UUSI
Aloittajaäijä on monien tunteiden mies. Hienoa että olet lähtenyt tähän tunteiden bipolaariseen kirjoon mukaan👍
- Anonyymi00003
Kaipaan ja Rakastan ❤️
Tule! - Anonyymi00004
Miksi kysyt?
- Anonyymi00005
Siksi vain
- Anonyymi00006
Rakastan ikuisesti ja ikävöin koko ajan ❤️🤗
- Anonyymi00007
Jos kaikensa yrittää eikä saa mitään niin pakko lopettaa
- Anonyymi00008
Kyllä tykkään
- Anonyymi00009UUSI
En kaipaa en tunne enää mitään sua kohtaan kun kerta olit ja olet ollut ilkeä mua kohtaan niin annan olla tuollaiselle idiootilleei yhtään mitään
- Anonyymi00010UUSI
Peritkö tuon katkeruutesi vanhemmiltasi.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Peritkö tuon katkeruutesi vanhemmiltasi.
Resonoiko tämä palstaäijän, eli aloittajan dramaturgia jotenkin sinuun kun näet vaivaa? Omakuvassasi ehkä pientä vikaa onpi
- Anonyymi00013UUSI
🫵😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521703906Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813109Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462143Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232093Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?551925TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341- 401270
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251268Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581048Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10758